نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایای استفاده از گارانتی یخچال

گارانتی یخچال/ یخچال های سامسونگ به دلیل کیفیت و طراحی شیک خود مشهور هستند، اما این بدان معنا نیست که در برابر خرابی های مکانیکی مقاوم هستند. آنها می توانند در زمانی که انتظارش را ندارید از کار بیفتند و شما را با غذای فاسد و حمله عصبی مواجه کنند. هنگامی که چنین نقص هایی اتفاق می افتد، تنها گارانتی لوازم خانگی می تواند باعث صرفه جویی در کار شود و مقدار قابل توجهی پول در جیب شما نگه دارد.

مدت زمان گارانتی یخچال سامسونگ چقدر است؟

اکثر یخچال های سامسونگ دارای یک سال گارانتی معمولی سازنده هستند. سیستم های تبرید مهر و موم شده دارای یک خط مشی گارانتی پنج ساله هستند که خشک کن ها، کندانسورها، اواپراتورها، کمپرسورها و لوله های اتصال را پوشش می دهد. همین دوره گارانتی برای کمپرسورهای اینورتر دیجیتال اعمال می شود، در حالی که قطعات را می توان ظرف ده سال از تاریخ خرید تعمیر یا تعویض کرد.

گارانتی سازنده یخچال سامسونگ شامل چه مواردی می شود؟

گارانتی اصلی سامسونگ در مورد هرگونه نقص یا خرابی مکانیکی ناشی از کار ضعیف یا مواد معیوب اعمال می شود. تنها دو شرط این است که شما باید مدرک اصلی خرید را ارائه دهید و اینکه محصول را در ایالات متحده آمریکا خریداری و استفاده کرده اید.

این سیاست گارانتی موارد زیر را پوشش نمی دهد:

  • سوء استفاده از محصول
  • خسارت حمل و نقل یا حمل و نقل
  • آسیب یا خرابی در اثر نصب نادرست
  • آسیب های آرایشی – ترک، فرورفتگی، خراش و غیره.
  • خدمات غیرمجاز توسط سامسونگ ارائه نشده است
  • خرابی های ناشی از آتش سوزی، سیل و سایر شرایط شدید
  • آسیب به محصولات با شماره سریال حذف یا تغییر شکل داده شده است

گارانتی یخچال

چرا یخچال ویرپول من خاموش می شود؟

یخچالی که نمی توان روی ماندن آن حساب کرد، یخچالی نیست که برای اکثر صاحبان خانه مفید باشد. اگر یخچال ویرپول دارید که مدام خاموش می شود، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. اینکه کدام یک دلیل مشکل خاص شماست ممکن است به مدلی که دارید و زمان خاموش شدن آن بستگی دارد. برای دریافت حقایق در مورد چندین علت احتمالی خاموش شدن یخچال های ویرپول به خواندن ادامه دهید.

ممکن است مشکل ترموستات باشد

اگر یخچال خاموش می شود و شما می توانید با خاموش و روشن کردن یخچال با دستگیره ترموستات، آن را در مقابل آن قرار دهید، ممکن است مشکل ترموستات باشد. برای بررسی، دفعه بعد که یخچال شما خاموش شد، دکمه ترموستات را تا انتها خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر شروع به کار کرد، احتمالاً ترموستات باید تعویض شود.

مشکل ممکن است مربوط به هیئت مدیره ADC باشد

اگر یخچال سامسونگ  شما خاموش می شود و تنها راهی که می توانید دوباره آن را راه اندازی کنید این است که یخچال را از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید، پس مشکل از برد ADC است. برای آزمایش این مشکل، دفعه بعد که یخچال شما خاموش شد، آن را از برق بکشید، ده ثانیه صبر کنید و سپس دوباره آن را به برق وصل کنید. اگر بدون مشکل راه اندازی شود، ممکن است مشکل از برد ADC باشد. با جدا کردن آن، آن را مجدداً تنظیم می‌کند و اجازه می‌دهد برای مدتی کار کند، اما این فقط یک تعمیر موقت است. احتمالاً نیاز به تعویض دارد.

تایمر یخ زدایی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد

دلایل بالقوه زیادی وجود دارد که یخچال ویرپول به خوبی کار می کند و سپس خاموش می شود. ممکن است تایمر یخ زدایی مشکل داشته باشد. به یاد داشته باشید که یخچال قرار نیست به طور مداوم کار کند – قرار است در چرخه های مختلف کار کند و گاهی اوقات خاموش شود. مسئله این است که اصلاً چه زمانی روشن نمی شود. این می تواند ناشی از مشکل در تایمر یخ زدایی باشد. ممکن است پس از گذراندن چرخه یخ‌زدایی، یخچال را وادار نکند که دوباره راه اندازی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =