دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط فیلم در تلویزیون های سامسونگ

احتمالاً در گذشته برایتان پیش آمده است که آرزوی مشاهده دوباره برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی داشته باشید، اما راهی برای آن نمی یافتید.

عصر تکنولوژی تلویزیونی و رسانه ای، به ما این اختیار را داده است که برنامه های دلخواهمان را به راحتی بر روی فلش مموری، هارد اکسترنال و … ضبط نماییم. این قابلیت، کمک بزرگی به کسانی است که قادر نیستند فیلم، برنامه یا پخش زنده مسابقه ای را در ساعت پخش خود تماشا کنند.

در ادامه این مقاله، به توضیح مزیت های دیگر استفاده از قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و نحوه انجام آن، به صورت مفید و مختصر پرداخته ایم. اگر از دارندگان تلویزیون های سامسونگ هستید و دقیقاً نمی دانید که چگونه به رکورد برنامه ها بپردازید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

قابلیت های ضبط کردن در تلویزیون های سامسونگ

  • اگر به طور همزمان، دو برنامه مورد علاقه شما از دو شبکه مجزا در حال پخش است و دوست ندارید هیچکدام را از دست دهید، می توانید همزمان با تماشای یکی از آن ها، دیگری را ضبط نمایید! در واقع شما می توانید در حین ضبط، کانال را عوض کنید. این مزیت سبب شده تا اولاً کاربر بتواند وقتی در منزل نیست، برنامه‌ های مورد علاقه خود را ضبط کند. ثانیاً با این کار دیگر هیچ لحظه حساس برنامه را از دست نخواهد داد.
  • امکانات موجود برای ضبط فیلم تلویزیون هوشمند سامسونگ به کاربر این امتیاز را می دهد تا برنامه ‌های مورد علاقه‌ ی خود را ضبط نماید و از طریق حافظه داخلی تلویزیون lg به آن ها دسترسی داشته باشد.

چگونه برنامه مورد علاقه خود را در تلویزیون سامسونگ ضبط نماییم؟!

برای ضبط و ذخیره برنامه هایی که دوست ندارید از دست دهید، روش های زیادی در اختیار شما قرار دارد که در ادامه، به یکی از ساده ترین و رایج ترین آن ها پرداخته ایم:

از ساده ترین و ارزان ترین راه های ضبط فیلم تلویزیون هوشمند سامسونگ، روش ضبط با یو اس بی فلش را می توان مثال زد. روش کلی ضبط فیلم تلویزیون هوشمند سامسونگ، به این صورت است که اول USB را به تلویزیون متصل کنید. نکته قابل توجه این است که این یو اس بی می تواند فلش، هارد یا هر چیز دیگری باشد. پس از آن که یو اس بی وارد شده توسط اسمارت تی وی سامسونگ شناسایی شد، با رفتن به کانال مورد نظر و زدن دکمه Record کنتل دستی، می توانید عملیات ضبط را آغاز کنید.

نکات مهم قبل و پس از اقدام به ضبط با فلش

  • پس از پایان مراحل ضبط فیلم، لازم است دکمه ی توقف یا Stop را که بر روی ریموت کنترل تلویزیون قرار گرفته است، فشار دهید.
  • پیشنهاد می شود پیش از انجام ضبط ویدیو توسط یو اس بی فلش، از فایل های درون آن بک آپ تهیه کنید، چرا که ممکن است با اتصال به تلویزیون، همگی پاک شوند.
  • همچنین به ندرت ممکن است فیلم ضبط شده، تنها در تلویزیون خودتان قابل پخش باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =