دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم وجود بیس در سینما خانگی

به یاد بیاورید وقتی در مورد فرکانس ها و تنظیمات کراس اوور صحبت کردیم. این باید ابتدا در لیست چک شما باشد. تنظیم کراس اوور ساب ووفر شما اغلب می تواند تفاوت چشمگیری در نحوه درک باس شما ایجاد کند. همانطور که قبلاً گفتیم، از ۸۰ هرتز شروع کنید و از آنجا بروید. اگر هنوز پیشرفتی مشاهده نکرده اید، ممکن است یک مشکل اتصال باشد. برای مرجع، یک کابل RCA از گیرنده به ساب ووفر شما باید از آن مراقبت کند. اگر هیچکدام از اینها جواب نداد، پس به احتمال زیاد مشکل جایگذاری است.

بررسی ساب ووفر

در کار با ساب ووفر باید چند نکته را بدانید که باید از آنها آگاه باشید. به طور سنتی، معمول ترین مکان ها برای قرار دادن ساب ووفر در گوشه ای از اتاق، به دور از دیوارها است. در زیر و در نزدیکی بلندگوهای جلو ؛ یا در کنار موقعیت گوش دادن خود قرار دهید. اگر می خواهید باس خود را گسترش دهید، این اولین مکان هایی است که باید امتحان کنید.

اگر این کار نکرد، وقت آن است که یک ترفند قدیمی را امتحان کنید که دوستداران فرعی مدتی است از آن استفاده می کنند. زیر را بگیرید، هنوز متصل است و آن را در موقعیت گوش دادن قرار دهید.

یک چیز سنگین را روی بیس بنوازید – و این منظور ما واقعاً این است – روی زمین بخزید، و بفهمید که باس از کجا برجسته است. ساب ووفر را در آنجا قرار دهید. این یک ترفند قدیمی است، اما امتحان شده و درست است.

بین صدا و تصویر لگ وجود دارد

این یکی از رایج ترین و آزار دهنده ترین موضوعات در دنیای سینمای خانگی است. این امر به قدری رایج است که بسیاری از تولیدکنندگان حتی برای مقابله با آن از ویژگی های خاصی از فهرست استفاده می کنند. به طور خلاصه، وقتی صدای شما قبل از عکس شما می آید، به این دلیل است که پردازش ویدئو کمی طولانی تر می شود. این بدان معناست که صدا قبل از تصویر آماده است و بازیگران روی صفحه قبل از حرکت دهان صحبت می کنند. این بسیار تحریک کننده است.

خوشبختانه، تعمیر آن نیز آسان است. در تلویزیون یا منوی روی صفحه گیرنده خود با ویژگی تأخیر صوتی به دنبال ویژگی بگردید. هر بار چند میلی ثانیه تنظیم کنید تا صدا و تصویر با هم منطبق شوند. شما می توانید یک راهنمای دقیق تر برای انجام این کار در اینجا پیدا کنید، که همچنین شامل گزینه هایی برای مواردی است که کاملاً کار نمی کند. اتفاقاً اگر تصویر قبل از صدا بیاید، ممکن است مشکلات عمیق تری داشته باشید. خوشبختانه، آن راهنمای کامل نیز به آن کمک خواهد کرد.

عدم کار کردن ریموت کنترل

ریموت های جهانی عالی هستند. آنها جایگزین هزار gizmos کوچک دیگر می شوند که برای کنترل زندگی صوتی خود نیاز دارید، اما اغلب آنها شما را ناکام می گذارند. اول موارد اول: اجازه دهید چیزهای واضح را از بین ببریم.

بررسی کنید که باتری ها شارژ داشته باشند، منبع صحیحی را انتخاب کرده اید و چیزی بین ریموت و گیرنده شما نیست. اگر گیرنده خود را درون کابینت یا کمد قرار دهید، این اتفاق می افتد که این یک خطای رایج تر از آن است که فکر می کنید. با فرض اینکه همه چیزها خسته کننده هستند، وقت آن است که فنی شوند.

آنلاین شوید و ببینید آیا ریموت شما از مادون قرمز (IR) یا رادیو فرکانس (RF) استفاده می کند. همین کار را برای گیرنده خود نیز انجام دهید. گیرنده ای که از RF استفاده می کند نمی تواند یک ریموت استفاده کند که از IR استفاده می کند و اگر در نهایت با عدم تطابق مواجه شدید، ناامید خواهید شد.

مخصوصاً اگر ریموت را تازه خریداری کرده اید و نمی خواهید دردسر بازگشتی را متحمل شوید. خبر خوب این است که، در بسیاری از موارد، می توانید این تنظیم را روی خود گیرنده تغییر دهید. اگر نمی توانید، ابزارهای زیادی وجود دارد که از IR به RF تبدیل می شوند، یا بالعکس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =