نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا اسپیکر گلکسی سامسونگ کار نمی کند؟

بلندگوی Samsung Galaxy شما کار نمی کند و دلیل آن را نمی دانید. این مشکلی است که بسیاری از کاربران سامسونگ گلکسی با آن روبرو شده اند و کاملاً آزاردهنده است. در این مقاله، مراحلی را که برای تعمیر اسپیکر گلکسی سامسونگ در مواقعی که کار نمی کند، باید توضیح دهم.

صدای بلندگو را تا آخر بالا ببرید

ممکن است کار خیلی ساده به نظر برسد، اما گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای بلندگوی خود را تا انتها بالا ببرید. ممکن است به طور تصادفی تلفن خود را بی صدا کرده اید یا میزان صدا بسیار کم بوده است. هی! ما همه آنجا بوده ایم.

تنظیمات را باز کرده و روی Sounds and vibrations -> Volume ضربه بزنید تا تنظیمات صدای خود را پیدا کنید. لغزنده های کنترل صدا را در سطح دلخواه خود تنظیم کنید. توصیه می کنیم هر نوار لغزنده را تا انتها روشن کنید تا بتوانید بلندگوی خود را آزمایش کنید. به اسلایدرهای مختلف توجه کنید، زیرا هریک حجم یک دسته متفاوت را کنترل می کنند. به عنوان مثال، میزان صدای زنگ شما فقط هنگامی که شخصی با شما تماس می گیرد، میزان صدای زنگ شما را کنترل می کند. اگر در حال تماشای فیلم هستید یا سعی می کنید به محتوای تلفن خود که تماس تلفنی نیست گوش دهید، صدای رسانه را افزایش دهید.

سامسونگ گلکسی خود را راه اندازی مجدد کنید

راه اندازی مجدد سامسونگ گلکسی می تواند اشکال جزئی نرم افزاری را که باعث می شود بلندگوی آن به درستی متوقف شود برطرف کند. به سادگی دکمه روشن / خاموش را نگه دارید تا گزینه های پاور نمایش داده شوند. روی راه اندازی مجدد ضربه بزنید و ببینید آیا هنگامی که Samsung Galaxy شما دوباره روشن می شود، بلندگو دوباره شروع به کار می کند یا خیر.

مطمئن شوید که تلفن شما به دستگاه بلوتوث وصل نشده است

من تلفنم را از طریق بلوتوث به برخی هدفون های بی سیم که در باشگاه استفاده می کنم و همچنین یک سیستم صوتی در خانه متصل کرده ام. همین چند وقت پیش من در حال تماشای یک ویدیوی یوتیوب با تلفن بودم و چیزی نشنیدم! ناامیدتر شدم تا اینکه صداهایی را از اتاقم در طبقه بالا می شنیدم. درست است. من تلفنم را از طریق بلوتوث به بلندگوهایم متصل کرده بودم.

تنظیمات را باز کرده و روی اتصالات -> بلوتوث ضربه بزنید. مطمئن شوید که Samsung Galaxy شما به یک دستگاه بلوتوث متصل نشده است.

پرونده را حذف کنید

اگر بلندگوی Samsung Galaxy شما کار نمی کند، کیس خود را بردارید. برخی از قاب ها، به ویژه قاب های “جهانی”، برای گوشی های گلکسی سامسونگ طراحی نشده اند و می توانند بلندگو را خفه کنند. قاب را بردارید و ببینید آیا بلندگو کار می کند یا خیر.

تمیز کردن بلندگو

اگر بلندگوی Samsung Galaxy شما کار نمی کند و مراحل عیب یابی قبلی را امتحان کرده اید، سعی کنید اسپیکر خود را با یک برس آنتی استاتیک یا یک مسواک جدید تمیز کنید.

برس های آنتی استاتیک را می توانید بصورت آنلاین از آمازون با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. اگر نمی خواهید مسواک ضد استاتیک تهیه کنید، به مغازه خواربارفروشی محلی خود بروید و یک مسواک کاملا جدید بردارید.

به آرامی از برس برای تمیز کردن هرگونه پرز، گرد و غبار، گرد و غبار و دیگر زباله های بلندگوی تلفن Samsung خود استفاده کنید.

جک هدفون خود را بررسی کنید

اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که جک هدفون در گلکسی قدیمی سامسونگ خود دارید، ممکن است آلودگی یا کثیفی در آنجا وجود داشته باشد که تلفن را فریب دهد و فکر می کند هدفون متصل شده است. سعی کنید با یکی از آنها به دقت آن را تمیز کنید.

اگر می خواهید از ابزار دیگری مانند خلال دندان استفاده کنید، مراقب باشید. اگر با سنجاق های داخل بندر خیلی خشن هستید، ممکن است آنها را بشکنید.

ما همچنین یک ویدیو در مورد این برای iPhone داریم که می تواند نحوه تمیز کردن درگاه ها را به شما نشان دهد. در صورت تمایل به امتحان کردن، این فرایند باید تقریباً برای Galaxy Galaxy شما یکسان عمل کند!

از سامسونگ گلکسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

هنگامی که از داده های Samsung Galaxy خود با استفاده از Samsung Samsung پشتیبان گیری و بازیابی می کنید، می توانید فایل ها و تنظیمات قدیمی را بازگردانید که ممکن است باعث شود اسپیکر Samsung Galaxy شما کار نکند.

برای پشتیبان گیری دستی از داده های خود، به تنظیمات بروید، روی Accounts and Backup کلیک کنید و سپس Samsung Cloud را انتخاب کنید. به پایین بروید تا پشتیبان گیری از این تلفن را مشاهده کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه بعدی، Select All را انتخاب کنید تا مطمئن شوید فایل های مناسب بلندگو را بازیابی کرده اید. سپس روی Back up کلیک کنید. پس از اتمام کار Done را بزنید.

تنظیم مجدد کارخانه

در صورت عدم موفقیت، سعی کنید تنظیم مجدد کارخانه در Samsung Galaxy خود را انجام دهید. اگر این کار را انجام دادید، هشدار دهید که بازیابی همه داده ها، از جمله حساب Google، داده های سیستم و برنامه، تنظیمات برنامه، برنامه های بارگیری شده و رسانه را حذف می کند.

بنابراین فقط در صورتی که ابتدا هر گزینه دیگری را به پایان رسانده اید، تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

برای انجام تنظیم مجدد کارخانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گوشی خود را خاموش کنید
  2. همزمان دکمه روشن / خاموش، دکمه افزایش صدا و دکمه Bixby را فشار داده و نگه دارید تا بوت شدن بازیابی در قسمت بالا سمت چپ صفحه نمایش داده شود.
  3. از صفحه بازیابی سیستم Android، Wipe Data/Factory Reset را انتخاب کنید.
  4. Yes را انتخاب کنید – همه اطلاعات کاربر را حذف کنید و چند ثانیه صبر کنید تا بازیابی کارخانه کامل شود.
  5. روی راه اندازی مجدد سیستم اکنون ضربه بزنید. چند دقیقه به تلفن خود زمان دهید تا بازیابی کارخانه کامل شود. سپس باید تلفن خود را دوباره فعال کرده و راه اندازی کنید.

گزینه های تعمیر

پس از امتحان همه گزینه های عیب یابی و اگر بلندگوی Samsung Galaxy شما هنوز کار نمی کند، گام بعدی شما باید استفاده از خدمات تعمیر یا خرید یک گوشی هوشمند جدید باشد. برای تعمیر Galaxy، محل سرویس سامسونگ را در نزدیکی خود پیدا کنید. اگر می خواهید یک تلفن همراه جدید تهیه کنید، ابزار مقایسه ما را بررسی کنید تا گوشی هوشمند مناسب شما را پیدا کنید.

بلندگوی گلکسی سامسونگ شما کار می کند!

پس از انجام مراحل بالا، بلندگوی Samsung Galaxy شما در حال کار است. اکنون می دانید که اگر بلندگوی گلکسی سامسونگ دوباره کار نکند، باید چه کار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =