نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم اولیه سوختن مانیتور شما

شما نمی خواهید مجبور شوید کارهای روزانه خود را مختل کنید زیرا مانیتور شما در زمان نامناسبی به پایان رسید. برخی از مشکلات مانیتور به شما هشدار می دهند که ممکن است مانیتور شما زود بسوزد. تشخیص این علائم به شما این امکان را می دهد تا با مشکل مانیتور قبل از اینکه به مشکلی اصلی برای کسب و کار شما تبدیل شود، مقابله کنید.

پیکسل های مرده

برخی از مانیتورها دارای پیکسل هایی هستند که اصلا کار نمی کنند. این پیکسل ها پیکسل های مرده نامیده می شوند و به عنوان پیکسل های خالی روی مانیتور کامپیوتر شما نمایش داده می شوند. سایر مشکلات پیکسل شامل پیکسل های گیر کرده و پیکسل های روشن تر است.

در بیشتر موارد، پیکسل مرده بدون تعویض ثابت نمی شود، زیرا سخت افزار آسیب دیده است. برای جلوگیری از هرگونه مشکل در راه با مانیتوری که دارای پیکسل است، به دنبال جایگزینی زودهنگام باشید.

سوختن صدا و بوی سوختگی

اگر مانیتور شما روز به روز با گرافیک یکسان قرار گرفته باشد، ممکن است این تصاویر بر روی صفحه نمایش سوزانده شوند. رایت مانیتور یک تصویر شبح مانند گرافیک ایجاد می کند که همیشه روی صفحه نمایش است. با استفاده از محافظ صفحه و نرم افزارهای مشابه از سوختن جلوگیری می کنید.

هنگامی که سوختگی روی مانیتور رخ می دهد، از یک راه حل نرم افزاری مانند JScreenFix، Online Monitor Test یا Killdeadpixel (پیوندها در منابع) استفاده کنید تا با چرخاندن و خاموش کردن پیکسل های مانیتور یا استفاده از نمایشگرهای الگو، مشکل را برطرف کنید. ممکن است نتوانید سوختگی صفحه را خاموش کنید.

در حالی که مانع از مشاهده سایر تصاویر بر روی صفحه نمایش نمی شود، اما باعث ایجاد حواس پرتی می شود.

نمایش متناوب

اگر منبع تغذیه مانیتور به درستی کار نمی کند، ممکن است چندین مشکل مختلف با مانیتور داشته باشید. ممکن است مانیتور شما در زمان های عجیب زمستانی خوابیده، بدون نیاز به فرمان خاموش و روشن شود، به طور نامنظم روشن شود یا مشکلات دیگری داشته باشد که مانع از نمایش گرافیک صفحه نمایش در صورت تقاضا شود. اگر منبع تغذیه در اولین مشکل دچار مشکل نشود، این مشکلات متناوب می تواند برای مدتی ادامه داشته باشد تا اینکه در نهایت به طور کامل خراب شود.

عیب یابی

هنگامی که مشکلی فقط در کابل ها یا کارت گرافیک شما وجود دارد، نمی خواهید زمان و هزینه خود را برای تعویض مانیتور هدر دهید. کارهای مهم تری برای انجام دارید. اگر فکر می کنید مشکل فقط از اتصال به کارت نمایشگر است، کابل های مانیتور را تغییر دهید.

اگر مشکل دارید که گرافیک ها به درستی روی مانیتور رایانه شما نمایش داده نمی شوند، ممکن است این کارت ها خود کارت باشند. مانیتور را به رایانه دیگری ببرید و در آنجا تست کنید تا ببینید آیا بهبودی پیدا کرده اید یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =