نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علامت قفل روی ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی که شاید توجه ویژه ای به آن ندارید میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی می باشد معمولا به این قطعه قفل درب لباسشویی هم گفته می شود اگر این قطعه دچار خرابی و یا اختلال شود و شما آن را نادیده بگیرید ممکن است برد دستگاه آسیب جدی ببیند و در معرض سوختن قرار گیرد. بنابراین بهتر است زمانی که لباسشویی شما به هر طریق هشدار از خرابی میکروسوییچ می دهد آن را جدی بگیرید و برای تعمیر اقدام نمایید. همان طور که قبلا اشاره کردیم در لباسشویی های امروزی با توجه به طراحی های پیشرفته می توانید با علامت قفل روی ماشین لباسشویی سامسونگ متوجه خرابی میکروسوئیچ شوید.

اگر می خواهید به طور دقیق تر به بررسی دلایل قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازید با ما همراه شوید. همان طور که می دانید در ماشین لباسشویی های اتوماتیک و غیر اتوماتیک قطعه ای به نام میکروسوئیچ به کار رفته است که منجر به شروع فعالیت های ماشین لباسشویی می شود. این قطعه به هنگام شروع برنامه شستشو اجازه قفل شدن درب ماشین لباسشویی را صادر می کند و تا پایان عملیات شستشو اجازه باز شدن درب دستگاه را صادر نمی کند. خوشبختانه استفاده از این قطعه از باز شدن ناگهانی درب ماشن لباسشویی در حین کار و سر ریز شدن آب از درون دستگاه جلوگیری می کند.

نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی

اما زمانی که میکروسوئیچ ماشین لباسشویی سامسونگ دچار خرابی و یا اختلال شود درب ماشین لباسشویی شما دیگر باز نخواهد شد و یا به اصطلاح قفل می شود و شما باید برای تعویض آن اقدام نمایید. و تا زمانی که برای تعمیر این قطعه اقدام نکنید نمی توانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم

از دیگر ویژگی های پر کاربرد برای خانواده هایی که فرزند کوچکی در خانه دارند استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی است. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی در ارتفاع قرار ندارد و ممکن است فرزند شما به دکمه های آن دسترسی داشته باشد استفاده از قفل کودک ماشین لباسشویی می تواند بسیار کاربردی باشد. اما قبل از استفاده لازم است با عملکرد این دکمه به خوبی آشنا شوید همین طور لازم است بدانید چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم.

می دانیم که قفل کودک در ماشین لباسشویی همه دکمه ها به جز دکمه شروع را غیر فعال می کند بنابراین اگر می خواهید دستگاه را روشن نمایید لازم است قفل کودک را فعال نمایید تا از دستکاری های کودکتان در امان بماند. عملکرد قفل کودک در تمامی برند ها یکسان می باشد اما ممکن است در برخی از مدل ها عملکردی متفاوت داشته باشد به همین خاطر بهتر است قبل از استفاده دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه نمایید. در صورتی که قفل کودک را فعال نمایید بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ علامت CL نمایش داده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =