نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت آلارم یخچال سامسونگ چیست ؟

یخچال های مدرن امروزی به دلیل داشتن ویژگی های ایمنی که از بسته بودن یا بسته نشدن درب مطمئن هستند، شناخته می شوند. وقتی یخچال بیش از حد پر می شود و در یخچال بسته نمی شود، شروع به بوق زدن می کند. مهر و موم درب آسیب دیده است. یکی دیگر از دلایل ایجاد یخچال بوق زدن و آلارم یخچال سامسونگ می تواند آب بندی درب باشد که با گذشت زمان آسیب دیده است. اگر به دلیل آلودگی مسدود نشده باشد و همچنان صدای یخچال را متوقف نکند، ممکن است لازم به تعویض لاستیک دور درب یخچال باشد. برای تشخیص این مشکل به دنبال یک متخصص باشید تا به شما کمک کند.

همیشه مشکل از سمت شما نیست! تولیدکنندگان گاهی محصولی را با اجزای معیوب ارسال می کنند. وقتی این اتفاق می افتد، باید یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر را از مشکل دستگاه مطلع کنید تا در تعمیر این امر به شما کمک کند. بسته به ضمانت شما، ممکن است اصلاً مجبور نباشید هزینه این کار را پرداخت کنید. وقتی یخچال و فریزر شما یخ بیش از نیاز خود را ایجاد می کند ممکن است یخچال بیش از حد بوق بزند. این مسئله را با یخ زدایی دستی یخچال می توانید برطرف نمایید.

بررسی دلایل متداول بوق زدن یخچال

وقتی یخچال شما نامتعادل شد و هیچ یک از تعمیرات فوق الذکر مشکل شما را برطرف نکرد، ممکن است در منزل خود مشکل تسطیح داشته باشید. یخچال و فریزر زمانی که روی سطح ناهموار قرار گیرد نادرست کار می کند. هرگونه صدای بوق از این طریق هشدار دهنده ای می باشد و باید جدی گرفته شود و این ممکن است یک مشکل بزرگتر باشد که فراتر از یخچال شما باشد. برای حل جنبه بوق زدن آن، ممکن است لازم باشد یک سیستم تسطیح با استفاده از یک ماده سخت و برای ایجاد یک سطح صاف مصنوعی ایجاد کنید.

علت خاموش روشن شدن چراغ یخچال

یخچالی که بوق می زند می تواند آزار دهنده باشد اما به کاربر هشدار می دهد که مشکلی پیش آمده است. این یک راه حل ساده است بنابراین برای بازگرداندن آرامش و نظم مراحل زیر را دنبال کنید:

اطمینان حاصل کنید که درب یخچال یا فریزر برای مدت زمان طولانی باز نیست زیرا دما می تواند به طور ناگهانی افزایش یابد و باعث درگیر شدن زنگ خطر شود. مطمئن شوید که درب یخچال بسته شده است زیرا هرگونه شکاف یا برآمدگی باعث ورود هوای گرم می شود، بنابراین زنگ هشدار را ایجاد می کند.

با کشیدن یک تکه کاغذ بین قاب درب و لاستیک درب یخچال، می توانید محکم بودن لاستیک درب یخچال را بررسی کنید. اگر کاغذ به راحتی بلغزد، لاستیک درب نیاز به تعویض دارد. اگر هیچ یک از موارد بالا مشکلات بوق زدن و آلارم یخچال شما را حل نمی کند، ممکن است لازم باشد به دنبال یک متخصص باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =