نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد ترموستات یخچال سامسونگ چگونه است؟

عملکرد ترموستات یخچال بخشی از این دستگاه است که وظیفه کنترل دمای یخچال را بر عهده دارد. کلیدی است که با تنظیم شدن دما به حد معین، برق را از کمپرسور می گیرد و دمای یخچال را در حالت متعادل نگه می دارد. واژه ترموستات متشکل از دو بخش Therm (دما) و stat (ثابت) است؛ این مفهوم مربوط به فاکتور دما در یخچال است.

هرچند ترموستات یخچالی یا کلا ترموستات یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است و با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی مجهز به مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر هستند، اما با این حال هنوز هستند یخچال هایی که به این قطعه مجهز هستند و نیاز به تعمیر دارند. اگر ترموستات یخچال شما خراب شده است، تعمیر آن را به یک مرکز تعمیرات یخچال معتبر و رسمی واگذار کنید.

ترموستات یخچال سامسونگ

همان طور که اشاره کردیم ترموستات دمای موجود در یخچال را کنترل و مدیریت می کند. ترموستات به طور خودکار به کمپرسور فرمان قطع و وصل شدن را می دهد. قطعه ترموستات کمک می کند با بالا آمدن دمای یخچال و گرم شدن آن جریان برق وارد کمپرسور شود و کمپرسور شروع به کار کند و داخل یخچال را خنک ‌کند و وقتی دما پایین آمد و داخل یخچال خنک شد، جریان برق را از کمپرسور می گیرد. حتما می دانید که تنظیم بودن دمای داخلی یخچال تاثیر مستقیمی بر نگهداری، تازگی و سلامت مواد غذایی دارد؛ خرابی ترموستات و اختلال در کارایی و عملکرد آن دمای یخچال را با اختلال روبه رو می کند، مشکلاتی را رقم می زند که به فاسد شدن و از بین رفتن مواد غذایی ختم خواهد شد.

کلید ترموستات ممکن است به مرور زمان کارایی خود را از دست بدهد و خرابی خود را با از کار افتادن ناگهانی یخچال، به هم خوردن ساعت کار و استراحت یخچال و عدم تعادل در سرد و گرم کردن فضای داخل یخچال نشان دهد. برای تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ از مرکز معتبر تعمیرات یخچال سامسونگ کمک بخواهید.

تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ

زمانی متوجه می شویم که تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ واجب و ضروری است که کمپرسور به صورت مرتب و منظم فعالیت نکند و دمای داخل یخچال مناسب نباشد یا اینکه یخچال به صورت ناگهانی خاموش شود. همه اینها دال بر خرابی ترموستات است. با این حال اگر می خواهید از این قطعه عیب یابی دقیقی انجام دهید، لازم است سیم های برق پشت دستگاه را چک کنید و از اتصال درست آنها مطمئن شوید و سپس کمپرسور دستگاه را بررسی کنید، اگر این قطعه سرد باشد به معنی خراب شدن ترموستات است. اینکه ترموستات یخچال سامسونگ را تعمیر کنید یا تعویض، باید از یک تعمیرکار و تکنسین با تجربه بخواهید که در این مورد نظر بدهد. در هر صورت در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ هم برای تعمیر و هم برای تعویض این قطعه امکانات لازم فراهم است.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی اصلی تعمیر یخچال SAMSUNG راه اندازی شده است تا نیاز های حوزه تعمیرات یخچال همه کاربران سامسونگ را برطرف سازد. در این نمایندگی می توانید انبوهی از خدمات ایده آل و منحصر را دریافت کنید و صفر تا صد نیاز های خود در این زمینه را رفع سازید. همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ مدل های مختلفی از یخچال را طراحی و تولید می کند. این یخچال ها با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند باز هم ممکن است درگیر اختلالاتی شوند. عمده علت بروز این اختلالات معمولا به دلیل کاربری غلط کاربر است.

در هر صورت در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ مشکل هر چه که باشد توسط تعمیرکاران و تکنسین های این نمایندگی معتبر و رسمی، ریشه یابی و فیکس می شود. تکنسین های فعال در نمایندگی اصلی سامسونگ در حوزه کاری خود دارای سال ها تجربه درخشان و مفید هستند و می توانند با امنیت کامل مشکل را رفع کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =