دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل عملکرد نامناسب دیگ لباسشویی سامسونگ

 عملکرد نامناسب دیگ لباسشویی منظور از دیگ لباسشویی کدام قسمت است؟ دیگ لباسشویی سامسونگ دقیقا همان قسمتی است که با باز کردن درب لباسشویی به راحتی قابل روئیت است. این دیگ مستقیما به موتور متصل است. اتصال مستقیم دیگ لباسشویی به موتور لرزش و صدای دستگاه را کاهش می دهد و در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

در مدل های پیشرفته از لباسشویی سامسونگ، حذف تسمه و تجهیزات جانبی فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش داده است. بدیهی است که ظرفیت شستشوی بالاتر لباسشویی سامسونگ کمک می کند در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی بتوانید حجم بیشتری از لباس ها را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه شستشو دهید و در مصرف برق و آب نیز صرفه جویی کنید.

با خرابی دیگ لباسشویی عملا امکان چرخش این قطعه از بین می رود و باید بررسی های لازم برای یافتن علت این خرابی و اختلال با دقت انجام شود.

جنس دیگ لباسشویی از چیست؟

دیگ لباسشویی سامسونگ عمدتا از جنس استیل، ورق گالوانیزه یا ورق سیاه لعاب کارى شده است. این دیگ در برابر زنگ زدگی مقاومت ۱۰۰ درصدی دارد. تکنولوژی ساخت دیگ لباسشویی امروزه بسیار پیشرفت داشته است و هر کمپانی مسیر انحصاری خود را برای تولید و استفاده دیگ در لباسشویی استفاده می کند.

نشانه های خرابی دیگ لباسشویی سامسونگ

معمولا در لباسشویی های قدیمی دیگ کاربرد اصلی خود را از دست می دهد و به سر و صدا می افتد و با این صدا ها اعلام می کند که تعمیر دیگ لباسشویی واجب و اساسی است.

گاهی نیز کاربران به دلیل کاربری های غلط و غیر استاندارد آسیب های عجیب و غریبی به دیگ لباسشویی سامسونگ می زنند که اگر درباره نحوه درست کاربری اطلاعات داشتند یا مطالعه کوچکی از دفترچه راهنما انجام می دادند، هرگز دچار خرابی های دیگ لباسشویی نمی شدند. در هر صورت برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ باید از یک مرکز تخصصی و معتبر کمک بخواهید.

گاهی نیز لباسشویی در هنگام شستشو و چرخش ضربات زیادی را به بدنه دستگاه وارد کند و از عهده شستن و خشک کردن لباس ها بر نمی آید؛ در چنین شرایطی هرگز به استفاده از ماشین لباسشویی ادامه ندهید و برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ حتما با یک مرکز استاندارد تماس بگیرید.

دیگ لباسشویی سامسونگ

سوراخ شدن دیگ لباسشویی سامسونگ در اثر اشیای نوک تیز باقی مانده در جیب لباس‌ها؛ این مسئله باعث نشتی آب دیگ ماشین لباسشویی می‌شود و قطعات داخلی دستگاه را با مشکل جدی مواجه می کند.

عدم توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی؛ در چنین شرایطی دیگ لباسشویی سامسونگ در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌شود. مجبور هستید برای تعمیر دیگ لباسشویی سامسونگ از یک تعمیرکار کمک بخواهید

حمل و جابجایی نادرست هم می تواند به دیگ لباسشویی سامسونگ آسیب برساند؛ حمل غلط، اهرم‌های اطراف دیگ را آزاد می کند و مخزن ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =