نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی پیشرفته Samsung TV Audio

اگر هیچ یک از پیشنهادهای فوق مشکل صوتی تلویزیون سامسونگ شما را بهبود نمی بخشد، باید به سراغ برخی از تکنیک های پیشرفته بروید.

مرحله ۱: چرخه برق تلویزیون سامسونگ

اولین چیزی که باید امتحان کنید چرخه قدرت استاندارد به سبک قدیمی است. تلویزیون سامسونگ خود را خاموش کرده و آن را از دیوار جدا کنید. یک دقیقه وقت بگذارید تا هرگونه شارژ طولانی در خازن ها یا حافظه کمرنگ شود. سپس، تلویزیون را دوباره به برق متصل کرده و دوباره روشن کنید. مانند بسیاری از انواع دیگر سخت افزارها، خاموش و روشن کردن تلویزیون اغلب مشکلات موقتی یا موقت را حل می کند که تشخیص آن دشوار است.

مرحله ۲: تنظیمات فعلی زبان / منطقه را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما زبان صحیحی را در تنظیمات اطلاعات تنظیم کرده است. (منو) را از راه دور فشار دهید و بخشی را که با تنظیم تنظیم شده است پیدا کنید. تنظیمات زبان / مکان را پیدا کنید و مطمئن شوید که روی (ایالات متحده آمریکا) تنظیم شده است.

مرحله ۳: تست تشخیص صوتی داخلی را اجرا کنید

آخرین مرحله عیب یابی پیشرفته، اجرای تست تشخیص صدا در منوی پشتیبانی تلویزیون سامسونگ است. بسته به نوع ساخت و مدل تلویزیون سامسونگ، این تست ممکن است در مکان های مختلف در ساختار منو واقع شود. (Menu) را از راه دور فشار دهید، سپس منوی (Support) را انتخاب کنید. از آنجا گزینه (Self Diagnosis) را انتخاب کرده و سپس (Sound Test) را انتخاب کنید. تلویزیون از بلندگوهای داخلی ملودی پخش می کند. اگر صدا را می شنوید، مشکل صدا (هر چه که باشد) در اجزای تلویزیون نیست. اگر ملودی را نمی شنوید، به احتمال زیاد مشکلی در اتصال صدا در تلویزیون وجود دارد یا بلندگوهای داخلی آسیب دیده اند.

سایر موارد رفع شده  Samsung TV Audio

چندین امکان دیگر بر صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ تأثیر می گذارد که عیب یابی استاندارد و پیشرفته از بین نمی رود. موارد دیگر برای عیب یابی یا امتحان کردن موارد زیر است:

  • اطمینان حاصل کنید که تنظیمات موجود در تلویزیون به عنوان کشور اصلی شما روی “USA” تنظیم شده است. با رفتن به تنظیمات و جستجوی گزینه مکان یا منطقه. هر مدل تلویزیونی متفاوت خواهد بود، بنابراین ممکن است لازم باشد به دنبال مدل خود بگردید یا از کتابچه راهنمای مالک برای یافتن این تنظیمات استفاده کنید.
  • سعی کنید از بلندگو یا نوار صوتی خارجی استفاده کنید. اغلب، تغییر مسیر صدا به دستگاه دیگر از هر مسئله ای که تلویزیون شما با آن روبرو است عبور می کند. علاوه بر این، یک نوار صدا می تواند کیفیت صدای شما را تا حد زیادی افزایش دهد.
  • سایر پورت های HDMI را بررسی کنید. تمام تجهیزات خود را از برق بکشید و دوباره آنها را به پورت های مختلف تلویزیون متصل کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که همه درگاه ها تمیز و عاری از هرگونه زباله هستند.
  • فرمت صوتی ورودی HDMI را در تنظیمات بررسی کنید. جابجایی بین گزینه های مختلف ممکن است صدای شما را زنده کند.
  • سرعت اینترنت خود را با استفاده از SpeedTest بررسی کنید. اگر در حال پخش فیلم هستید، یا جعبه کابل شما به اینترنت پرسرعت متکی است تا به درستی کار کند، سرعت کمتری می تواند باعث از بین رفتن صدا در تلویزیون شود.
  • دستگاه سازگار با بلوتوث می تواند در مسیریابی صحیح صدا دچار مشکل شود. برای کمک به غیرفعال کردن قابلیت های بلوتوث در تلویزیون، با سامسونگ تماس بگیرید. اگرچه ممکن است از این ویژگی استفاده نکنید، ممکن است خطایی در تلویزیون وجود داشته باشد که نوعی فرکانس بلوتوث را فعال کرده باشد.

اگر در این مقاله تمام گزینه های عیب یابی را امتحان کرده اید و هیچ مشکلی برای حل مشکل صوتی تلویزیون سامسونگ شما وجود ندارد، یا شاید گزینه افزودن نوار صوتی را ندارید، زمان آن است که مراحل زیر را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =