دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی قفل کودک در یخچال سامسونگ چیست؟

قفل کودک روی یخچال های سامسونگ از ایجاد تغییرات تصادفی در صفحه نمایش جلوگیری می کند. اگر قفل کودک فعال باشد ، دیگر نمی توانید از پنل کنترلی یخچال استفاده کنید و برخی از ویژگی ها مانند یخساز دیگر ممکن است کار نکنند. همان طور که می دانید قفل کودک از تغییر تنظیمات تصادفی در صفحه نمایش یخچال جلوگیری می کند. برای استفاده از عملکرد قفل کودک، لازم است دکمه قفل کودک را برای ۳ ثانیه فشار دهید. اما لازم است یادآور شویم روند روشن و خاموش شدن قفل کودک در مدل های مختلف یخچال سامسونگ متفاوت است که در اینجا به سه مورد از آن ها اشاره کرده ایم.

دکمه قفل کودک را به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. نشانگر قفل کودک وقتی فعال است صفحه کنترل قفل می شود.

دکمه Ice Off را برای سه تا پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

دکمه های Vacation و Fridge را به مدت سه ثانیه فشار داده و نگه دارید. دکمه Fridge اغلب همان دکمه ای است که دما را کنترل می کند.

باز کردن قفل یخچال سامسونگ

هنگامی که با تنظیمات صفحه نمایش یخچال خود آشنا شدید، کنترل کاملی روی یخچال خود خواهید داشت. برای اینکار می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده نمایید تا اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید.

قفل کنترل اتوماتیک (Automatic Control Lock ): این ویژگی قاب هایی که در داخل یا بالای درب یخچال قرار دارند را قفل می کند. دستگاه پس از ۱ دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار قفل می شود تا از تماس تصادفی جلوگیری شود. با لمس و نگه داشتن دکمه هشدار درب، می توانید قفل آن را باز کنید تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید معمولاً حدود ۳ ثانیه طول می کشد.

Dispenser Lock: این ویژگی در برخی مدل های یخچال سامسونگ تعبیه شده است. این دکمه توزیع کننده آب و یخ را غیرفعال می کند، اما سایر قسمت های صفحه نمایش یخچال همچنان کار خواهند کرد. لطفاً برای راهنمایی دقیق به کتابچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید. اگر یخچال Family Hub دارید، می توانید تنظیمات Lock Dispenser را از صفحه نمایش تنظیم کنید. روی «برنامه ها» ضربه بزنید و سپس روی «سردخانه» و تنظیمات یخچال ضربه بزنید، سپس روی قفل در کنار قفل توزیع کننده ضربه بزنید تا قفل تلگراف را باز کنید. اگر در کنار Dispenser Lock قفل باز شود، به این معنی است که در حال حاضر قفل تلگراف باز است.

قفل کودک (قفل کودک): برخی از یخچال ها دارای قفل کودک (قفل کنترلی) هستند که همزمان صفحه نمایش و توزیع کننده را قفل می کند. این در صفحه هایی ظاهر می شود که در خارج از یخچال قرار دارند و می توانید قفل آنها را باز نگه دارید تا Ice Maker خاموش باشد تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید (۳ ثانیه).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =