دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین لپ تاپ های سامسونگ ۲۰۲۱

سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ است و در چند سال گذشته برخی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی موجود را عرضه کرده است. با ویژگی های قدرتمند، عمر باتری عالی و طراحی های ممتاز، دستگاه های سامسونگ به طور مداوم در حال پیشرفت و کیفیت بالا هستند. در میان آنها، مورد علاقه ما Samsung Galaxy Book Pro 360 است که یک کانورتیبل قدرتمند و براق ۱۵ اینچی است که عملکرد عالی را با قیمت عالی ارائه می دهد.

چه کسی باید این لپ تاپ را بخرد؟

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ برای افرادی که مایل به لپ تاپی هستند که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و در عین حال هنوز هم می تواند مانند یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد، مناسب است. این دستگاه هم برای بهره وری و هم برای تفریح ​​بسیار مناسب است و برای طیف وسیعی از افراد مناسب است (به لطف Intel Xe حتی می تواند بازی های سبک انجام دهد).

فاکتور فرم قابل تبدیل ۱۵ اینچی خطوط بین رایج ترین الترابوک قابل تبدیل ۱۳ اینچی و مدل های تاشو بزرگتر ۱۵ اینچی را محو می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا از انعطاف پذیری فاکتور فرم ۲ در ۱ لذت ببرند در حالی که آنها را قادر می سازد تا از ابعاد بزرگتر استفاده کنند. نمایش دادن. اگر در کیف خود ۱۵ اینچ فضا نداشته باشید یا بودجه کمی داشته باشید، ایده آل نخواهد بود، اما در غیر این صورت عالی است.

بهترین لپ تاپ سامسونگ

آیا زمان مناسبی برای خرید بهترین لپ تاپ سامسونگ است؟

از آنجایی که سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ دارای پردازنده های پیشرفته نسل ۱۱ اینتل، سخت افزار گرافیکی قدرتمند Intel Xe و ویژگی های فوق العاده ای است که در سالهای آینده مفید خواهد بود مانند Wi-Fi 6E و Thunderbolt 4، در حال حاضر زمان مناسب است. برای خرید دستگاه زمان زیادی طول خواهد کشید تا قابلیت های این لپ تاپ ضعیف تلقی شود.

ویژگی های لپ تاپ گلکسی بوک پرو سامسونگ

سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ می تواند همه کارها را انجام دهد

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ گلکسی پرو

بهترین کار در مورد Samsung Galaxy Book 360 نحوه عملکرد آن است. مجهز به پردازنده گرافیکی Intel Core i7 نسل ۱۱، سخت افزار جدید گرافیکی Xe اینتل، تا ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR4x و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی SSD، این دستگاه با تمام اسب بخار مورد نیاز برای بهره وری بیشتر و به دست آوردن کار به طور م doneثر انجام شده است این لپ تاپ هنگام مشاهده رسانه ها نیز کاملاً قادر است، که آن را برای افرادی که دوست دارند برنامه های تلویزیونی و فیلم تماشا کنند، گزینه ای قوی است.

آیا Samsung Galaxy Book 360 مناسب بازی است؟

حتی به لطف عملکرد پیشرو در صنعت گرافیک یکپارچه Xe، انجام بازی مناسب است، اگرچه برای تجربه بازی های سخت تر، بهتر است یکی از بهترین لپ تاپ های بازی را که دارای GPU های اختصاصی NVIDIA قوی تر هستند ارائه دهید. تنها ناکامی واقعی در اینجا وب کم است، که بدتر از لپ تاپ های رقیب به نظر می رسد، البته نه به طور غیرقابل قبول. در نهایت، اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند همه کارها را انجام دهد و آن را به خوبی انجام دهد، این Ultrabook برای شما است.

مشخصات ظاهری لپ تاپ Samsung Galaxy Book 360

یکی دیگر از ویژگی های بارز دستگاه صفحه نمایش آن است که دارای دقت رنگ فوق العاده و پشتیبانی از DisplayHDR 500 و جوهر است (سامسونگ دارای قلم S Pen با هر واحد). روشنایی از نظر نیت کمی پایین تر از سایر دستگاه های رقیب است، اما به لطف فناوری AMOLED صفحه نمایش همچنان روشن به نظر می رسد.

فقدان گزینه های وضوح فراتر از استاندارد HD مایه تاسف است، اما با این وجود صفحه نمایش همچنان عالی به نظر می رسد. به طور کلی، صفحه نمایش Samsung Galaxy Book Pro 360 فوق العاده است.

طراحی فیزیکی لپ تاپ  گلکسی پرو

طراحی فیزیکی لپ تاپ نیز فوق العاده است. با وزن ۳.۰۶ پوند و ابعاد ۱۳.۹۷ ۸. ۸.۹۸ ۰. ۰.۴۷ اینچ، دستگاه با وجود اندازه ۱۵ اینچی فوق العاده باریک و سبک است. این باعث می شود که با خود همراه باشید، این چیزی است که هر کسی که تلفن همراه دارد بسیار از آن قدردانی می کند.

این لپ تاپ همچنین دارای سه اسلات USB-C است که یکی از آنها Thunderbolt 4 است و همچنین یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر. گیلاس در بالای صفحه گزینه های رنگی شیک دستگاه است: Mystic Bronze و Mystic Navy. این رنگ ها بسیار برجسته و زیبا به نظر می رسند و زیبایی و جلوه خاصی به Samsung Galaxy Book Pro 360 می بخشند.

در نهایت، عمر باتری در لپ تاپ عالی است، که به لطف باتری ۶۸WHr آن است. با یک بار شارژ کامل، این دستگاه می تواند تا ۱۰.۵ ساعت به طور متوسط ​​کار کند. اگر نیاز به لپ تاپ دارید، آداپتور AC 65 ​​واتی سامسونگ دارای قابلیت شارژ سریع سریع است که می تواند ۸ ساعت انرژی باتری را تنها در ۳۰ دقیقه تامین کند.

بهترین لپ تاپ سامسونگ

جایگزین های Samsung Galaxy Book Pro 360

در ادامه برخی از بهترین لپ تاپ های سامسونگ معرفی می شوند. سامسونگ تعداد زیادی لپ تاپ فوق العاده می سازد، بنابراین اگر Samsung Galaxy Book Pro 360 در راه شما نیست، مطمئن شوید که برخی دیگر از موارد مورد علاقه ما را از مجموعه کامل دستگاه های سامسونگ بررسی کنید.

اگر از مشخصات و طراحی Samsung Galaxy Book Pro 360 خوشتان می آید، اما نمی خواهید ۲ در ۱ آن را بخوانید، نوع غیر ۳۶۰ از Samsung Galaxy Book Pro یک جایگزین قوی است. حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD موجود است و یکی از شکاف های USB-C را با USB-A نیز جایگزین می کند، اما با انتخاب نسخه غیرقابل تبدیل، چند صد دلار صرفه جویی می کنید. این باعث می شود جایگزین جذابی باشد.

Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha

اگر اندازه Samsung Galaxy Pro 360 شما را متوقف می کند اما همچنان یک ۲ در ۱ می خواهید، Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha را نادیده نگیرید. این پردازنده، GPU و گزینه های حافظه یکسانی دارد، اگرچه شایان ذکر است که حداکثر حافظه ذخیره سازی تنها ۵۱۲ گیگابایت است.

همچنین، Flex2 Alpha هیچ گونه اتصال Thunderbolt ندارد، در عوض دارای دو پورت USB-A و یک پورت USB-C است. گفته می شود، این یکی از گزینه های مقرون به صرفه سامسونگ است و همچنین به دلیل کاهش ابعاد، قابل حمل تر است.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book S

اگر شما صرفه جویی در مصرف باتری سبک ARM را ترجیح می دهید یا هزینه کمی دارید، Samsung Galaxy Book S برای شما عالی خواهد بود. پردازنده Qualcomm Snapdragon 8cx آن به اندازه پردازنده های دیگر توانایی ندارد، اما هنوز هم برای بهره وری عمومی گزینه ای عالی است و مزیت اضافی آن افزایش طول عمر باتری به راحتی در دو رقمی است.

Galaxy Book S نیز فوق العاده نازک و سبک است و آن را بسیار قابل حمل می کند. در نهایت، قیمت Galaxy Book S نسبت به سایر دستگاه های سامسونگ بسیار کمتر است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

خط پایین، مزیت استفاده از لپ تاپ سامسونگ

سامسونگ دارای مجموعه ای فوق العاده از گزینه های مختلف لپ تاپ است، اما در نظر ما هیچ چیز برتری بر Samsung Galaxy Book Pro 360 ندارد. بین مشخصات فوق العاده، طراحی زیبا و انعطاف پذیری آن به عنوان ۲ در ۱، ما فکر می کنیم که قطعاً بهترین پیشنهاد سامسونگ است.

اکنون گفته می شود، گزینه های دیگر مانند Samsung Galaxy Book Pro، Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha و Samsung Galaxy Book S نیز بسیار عالی هستند، بنابراین اگر Galaxy Book Pro 360 مناسب شما نیست از آنها غافل نشوید.

اگر هیچ یک از دستگاه های موجود در این مجموعه برای نیازهای شما مناسب نیستند، مطمئن شوید که لیست کامل بهترین لپ تاپ های ویندوز ما را برای بسیاری از دستگاه های دیگر از تولیدکنندگان مانند Dell، HP و موارد دیگر بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =