نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منظور از آبخوردگی تلویزیون سامسونگ چیست؟

مشکلات آبخوردگی تلویزیون سامسونگ به حالتی اطلاق می شود، که آب به هر دلیل( جلوتر توضیح می دهیم) از پنل دستگاه عبور کند و به فلت های انتقال دهنده اطلاعات تصویر در پنل تلویزیون نفوذ کند. در این شرایط اختلالاتی در دستگاه ظهور می کنند که نشان از این دارند که باید برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون سامسونگ از یک مرکز معتبر کمک بخواهیم.

این اتفاق معمولات در دو حالت عمده رخ می دهد؛ یکی توسط کودکانی که به ناگاه و از روی ناآگاهی و دور از چشم والدین خود، پنل تلویزیون سامسونگ را هدف قرار می دهند و به آن به هر وسیله و به هر شکلی آب می پاشند و دیگر والدین و بزرگسالانی  که با هدف تمیز کردن پنل تلویزیون سامسونگ این بخش را مستقیما اسپری می کنند و باعث نفوذ آب به داخل دستگاه می شود.

در هر دو حالت این مایع و آب است که روی فلت ها تاثیر سوء می گذارد و باعث خرابی و آبخوردگی تلویزیون سامسونگ می شود. در صورت بروز مشکل آبخوردگی در تلویزیون یا مشکلاتی از این دست ، بدون نگرانی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون مراجعه نمایید.

مشکلات ناشی از آبخوردگی تلویزیون سامسونگ

  • دونیمه شدن تصویر و تفاوت آنها از نظر نور و روشنایی
  • نگاتیو شدن تصویر
  • ایجاد خطوط رنگی روی تصویر
  • ایجاد نوار روی تصویر

نحوه‌ی تعمیر آبخوردگی تلویزیون سامسونگ

در تعمیر آبخوردگی تلویزیون سامسونگ اولین اقدام بررسی فلت های آسیب دیده است. یک متخصص و تعمیر کار حرفه ای می تواند با یک بررسی دقیق و کوتاه تشخیص دهد که این فلت ها به تعمیر نیاز دارند یا تعویض؛ بدیهی است که هرچه آسیب کمتر و محدود تر باشد، امکان تعمیر آبخوردگی تلویزیون سامسونگ با تعمیر فلت ها بالاتر است و هر چه این آسیب بیشتر باشد باید فلت ها تعویض شوند؛ تشخیص تعمیر یا تعویض فلت ها به ظرافت و حساسیت بسیاری نیاز دارد.

برای تعویض فلت ها نیاز به دستگاه وکیوم پرس و لوازم خاص است. آبخوردگی تلویزیون سامسونگ، خرابی بردTFT  یا T CON  را  به دنبال خواهد داشت. شدت و حدت این خرابی ها به نوع تلویزیون نیز وابسته است. برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون سامسونگ از یک مرکز معتبر کمک بخواهید.

اقدامات اولیه هنگام آبخوردگی تلویزیون samsung

اگر شما نیز با آبخوردگی تلویزیون سامسونگ مواجه شدید، خونسردی خود را حفظ کنید و با انجام چند اقدام ساده، مانع از ایجاد مشکلات جدی دستگاه شوید. یکی مهمترین اقدامات اولیه زمانی که تلویزیون دچار چنین مشکلی می شود، قطع کردن برق است. با ورود آب به مدارهای داخلی احتمال آسیب دیدن آنها زیاد است. در اقدام بعدی با یک دستمال نخی و خشک آب ریخته شده را پاک کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به قطعات داخلی دستگاه دست نزنید. بهتر است در صورت امکان، تلویزیون آبخورده خود را در محلی گرم قرار داده و شرایطی را فراهم کنید که روند تبخیر آب این دستگاه تسریع شود.

پس از بروز مشکل تا ۲۴ ساعت تلویزیون را به برق وصل نکرده و روشن نکنید. تعمیر تلویزیون آبخورده سامسونگ و هر برند دیگری، تا خد زیادی بستگی به اقداماتی دارد که هنگام بروز این اتفاق انجام می شوند. با چند اقدام ساده و رعایت چند نکته، می توانید شانس تعمیر تلویزیون را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یکی از محصولات در حوزه لوازم صوتی و تصویری از کمپانی سامسونگ است که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. ال ای دی ، ال سی دی ، کیولد، پلاسما و … که هر کدام انواع گوناگونی دارند؛ برای تعمیر هر یک از تلویزیون های سامسونگ می توانید به واحد تخصصی و اختصاصی تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید و خدماتی مطمئن و با کیفیت دریافت کنید.

در واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ می توانید از سرویس تعمیر در محل نیز بهره مند شوید؛ زیرا همواره جابه جایی تلویزیون سامسونگ صرف نظر از سختی ها و کشاکشی که دارد، ریسک و خطرپذیری بالاتری نیز دارد. به همین دلیل می توانید به کمک سرویس تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ همه آنچه را که برای بهبود کارایی دستگاه خود نیاز دارید، در منزل خود فراهم سازید. تماس بگیرید و از کیفیت خدمات این مرکز بهره مند شوید و آرامش را به خود و خانواده خود هدیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =