نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج سامسونگ گلکسی اس ۱۰/ جای تعجب نیست که سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از زمان عرضه آن در بهار ۲۰۱۹ تا این حد محبوب شده است. سری گلکسی اس ۱۰ از سه مدل تشکیل شده و دارای صفحه نمایش سوراخ‌دار، سخت‌افزار قدرتمند و برخی فناوری‌های دوربین فوق‌العاده همه کاره است. چه به گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، چه گلکسی اس ۱۰ پلاس فوق‌العاده یا گلکسی اس ۱۰ ای ارزان‌تر (اما عالی) توجه داشته باشید، احتمالاً با مشکلات و مسائلی مواجه خواهید شد که زندگی با شریک انتخابی شما را کمی سخت‌تر می‌کند. انجام دادن. اما نگران نباشید، راه‌حل‌هایی برای اکثر مشکلات وجود دارد، و ما اینجا هستیم تا آنها را کشف کنیم. اینجا برخی از رایج ترین مشکلات سامسونگ گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰e و نحوه رفع آنها آورده شده است.

مشکلات رایج سامسونگ گلکسی اس 10

مشکل: برنامه ها از کار می افتند یا به اجبار بسته می شوند

مشکل بزرگی که از زمان عرضه گلکسی اس ۱۰ را درگیر کرده است، بی ثباتی خاصی در مورد برنامه ها بوده است. به نظر می رسد که برنامه ها مستعد خرابی یا خطای Force Close هستند. این اتفاق برای طیف وسیعی از برنامه‌ها افتاده است و حتی پس از به‌روزرسانی اندروید ۱۱ گزارش شده است. این فقط یک مشکل در گلکسی اس ۱۰ نیست و سایر گوشی های هوشمند گلکسی نیز این خطا را به نمایش گذاشته اند.

راه حل ها:

یکی از کاربران Reddit ادعا می کند که تنظیم مجدد تنظیمات برگزیده برنامه برای او کارساز بوده است. به Settings > Apps بروید، سپس روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و روی Reset App Preferences ضربه بزنید.

سایر کاربران گزارش داده اند که به روز رسانی به نسخه جدید اندروید این مشکلات را برطرف کرده است. به Settings > Software Update > Download and Install بروید تا بررسی کنید آیا به روز رسانی برای گوشی هوشمند شما وجود دارد یا خیر.

یکی دیگر از راه حل های شناخته شده برای خراب شدن برنامه ها این است که مطمئن شوید از آخرین نسخه Webview سیستم Android استفاده می کنید. در فروشگاه Play بررسی کنید که آخرین نسخه را اجرا می‌کنید یا آن را به‌روزرسانی کنید و پس از تکمیل به‌روزرسانی، دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید.

در نهایت، یکی از کاربران متوجه شد که داده های از دست رفته مقصر خرابی های یک برنامه خاص است و پاک کردن داده های برنامه به بازنشانی آن به حالت کار کمک کرد. اگر متوجه شدید که یک برنامه مشکل دارد، سعی کنید اطلاعات آن را پاک کنید یا آن را حذف نصب و دوباره نصب کنید. به Settings > Apps بروید، برنامه خاص را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و سپس Storage > Clear Data یا Uninstall را انتخاب کنید.

مشکل: مشکل با اثر انگشت خوان

به نظر می‌رسد برخی از کاربران S10 مشکلاتی را در مورد حسگر اثر انگشت دستگاه گزارش کرده‌اند، طبق تاپیک‌هایی که در انجمن XDA Developers منتشر شده است. کاربران پیام‌های خطایی دریافت می‌کنند که از آن‌ها می‌خواهند بیشتر بر روی خواننده فشار بیاورند، و برخی از آن‌ها شکایت دارند که فقط در ۲۰٪ مواقع کار می‌کند.

راه حل ها:

  • متأسفانه، به نظر نمی رسد راه حل سریعی برای این وجود داشته باشد. مشکلات مربوط به حسگر اثرانگشت ظاهراً در به‌روزرسانی‌ها برطرف شده است، اما اگر همچنان با مشکل مواجه هستید، سعی کنید محافظ صفحه خود را بردارید و ببینید آیا مشکل را حل می‌کند یا خیر.
  • ممکن است بخواهید چند انگشت مختلف را اسکن کنید تا ببینید کدامیک برای شما بهتر عمل می کند. بسیاری از کاربران موفقیت خود را با یک اثر انگشت کامل گزارش کرده اند – و مطمئن شوید که انگشت شست خود را به جای اسکن از کناره، روی سنسور متمرکز کرده اید.
  • همچنین ارزش برداشتن تیک دکمه حساسیت صفحه را دارد که با رفتن به Settings > Display > Touch Sensitivity Switch آن را پیدا خواهید کرد.
  • یا ممکن است بخواهید گوشی خود را برای تعمیر یا تعویض به سازنده برگردانید.

مشکل: وقتی صفحه نمایش خاموش است، اتصال بلوتوث ناپدید می شود

قطع شدن اتصال بلوتوث می تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر هنگام استفاده از هدفون بلوتوث یا هنگام گوش دادن به آهنگ در ماشین ناپدید شود. متأسفانه، تعدادی از کاربران S10 شکایت دارند که تلفن‌هایشان در حین استفاده از اتصالات بلوتوث خود، آهنگ‌ها، پادکست‌ها و تماس‌های تلفنی را قطع می‌کند.

بسیاری از مردم متوجه می شوند که در حالی که بلوتوث در ابتدا خوب وصل می شود، در حالی که صفحه نمایش خاموش است به طور تصادفی قطع می شود، فقط پس از بیدار شدن تلفن دوباره وصل می شود.

راه حل ها:

  • به نظر می‌رسد این مشکل از تنظیمات بهینه‌سازی برنامه‌های تلفن ناشی می‌شود که برنامه‌ها را در حالت خاموش بودن صفحه نمایش بدون توجه به استفاده یا عدم استفاده از آن، به حالت خواب می‌برد.
  • اگر مشکل شما با یک برنامه خاص مانند Spotify است، می توانید بهینه سازی را فقط برای آن برنامه خاموش کنید. برای انجام این کار، به Settings > Apps بروید، سپس سه نقطه را در بالا سمت راست بزنید و Special Access > Optimize Battery Usage را انتخاب کنید. مطمئن شوید که کادر کشویی در بالا همه را نوشته است، سپس به پایین بروید و تیک Spotify یا هر برنامه‌ای را که استفاده می‌کنید بردارید.
  • اگر مشکل شما مربوط به اتصال بلوتوث در ماشین شماست، روش بالا را دنبال کنید و از لیست Optimize Battery Usage، تیک مدیریت باتری بلوتوث را بردارید.

مشکل: اتصال LTE ضعیف

۵G ممکن است داغ جدید باشد، اما ۴G همچنان بهترین شبکه برای اکثر کاربران است. که وقتی کار نمی کند آزاردهنده تر می شود. تعداد کمی از کاربران گزارش می دهند که گلکسی اس ۱۰ پلاس آنها اتصال ۴G ضعیفی دارد و صفحات وب و سایر محتواها را بسیار کند بارگذاری می کند، در حالی که بین ۴G و ۳G جابجا می شود. اما این مشکل فقط مربوط به اس ۱۰ پلاس نیست، زیرا کاربران گلکسی اس ۱۰ نیز این مشکل را گزارش کرده اند.

به نظر می رسد یک موضوع رایج این است که اکثر دستگاه ها از شبکه Sprint استفاده می کنند، اگرچه شکایاتی از کشورهای دیگر وجود دارد، بنابراین ممکن است کاملاً به شرکت مخابراتی شما مربوط نباشد.

راه حل ها:

  • متأسفانه، این مشکل از زمان عرضه دامنه S10 وجود داشته است و کاربران هنوز با وجود انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری از سامسونگ که برای حل مشکلات بود، مشکلاتی را گزارش می‌کنند. برای بررسی دستی هر گونه به روز رسانی، به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب بروید.
  • اگر آخرین به‌روزرسانی‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌کنند، ممکن است ارزش داشته باشد که با شرکت مخابراتی خود صحبت کنید تا ببینید آیا آنها می‌توانند مشکلات را برای شما حل کنند.
  • با این حال، هنوز افرادی از این موضوع در آوریل سال ۲۰۲۰ شکایت داشتند، بنابراین می تواند همچنان یک موضوع گسترده باشد. اگر واقعاً شما را آزار می دهد، ممکن است به ارتقاء به یک تلفن جدید فکر کنید. لیست ما از بهترین گوشی های سامسونگ یا بهترین گوشی های هوشمند (اگر مایل به تغییر هستید) را بررسی کنید.

علت کار نکردن برنامه در گوشی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =