نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ

از مشکلات ماشین ظرفشویی چه می دانید؟ از نشتی گرفته تا آب سرد و ماشین‌های پر سر و صدا، مشکلاتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی سامسونگ شما وجود داشته باشد را بررسی کرده‌ایم. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما کار می کند، ممکن است راه حلی وجود داشته باشد که می تواند شما را از وحشت شستن دست نجات دهد.

نشت می کند

تشخیص نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولاً به اندازه کافی آسان است. موارد زیر را بررسی کنید:

  • مواد شوینده بیش از حد – مطمئن شوید که مواد شوینده بیش از حد مجاز نیست. باقی مانده صابون در سینی مواد شوینده نشان می دهد که شما نسبت به محلول پاک کننده خود کمی سخاوتمند هستید.
  • ظروف به درستی چیده شده اند – آیا ظروف شما به درستی روی هم چیده شده اند؟ بارگذاری بیش از حد یا انباشتگی ضعیف می تواند ریشه این مشکل باشد. اطمینان حاصل کنید که زیاد داخل دستگاه قرار نگرفته اید و همه اقلام به درستی در سینی ها چیده شده اند.
  • مهر و موم درب – آیا مهر و موم اطراف در قدیمی و فرسوده است؟ اگر چنین است، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا شماره قطعه صحیح برای مهر و موم جایگزین را بیابید.
  • اتصالات لوله – مطمئن شوید که اتصالات لوله در پشت دستگاه شما در شرایط خوبی قرار دارند و به درستی بسته شده اند.

در بدترین حالت ممکن است دستگاه شما در قسمت پایین دچار خوردگی شده باشد، در این صورت تنها راه حل تعویض ماشین ظرفشویی سامسونگ است.

مشکلات ماشین ظرفشویی

پر نشدن ماشین ظرفشویی

اگر ظروف شما خشک و کثیف می شوند، دستگاه شما پر از آب نیست. زیر سینک را چک کنید و مطمئن شوید که شیر توقف آب گرم کاملا باز است. اگر چنین است، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید به شیر ورودی آب دسترسی داشته باشید یا خیر. این ممکن است با زباله مسدود شده باشد و نیاز به پاکسازی داشته باشد. اگر هنوز با دستگاه خود مشکل دارید، توصیه می کنیم با یک مهندس لوازم خانگی حرفه ای تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود

مقدار کمی آب باقی مانده در وان طبیعی است، اما اگر نگران مقدار آب باقی مانده پس از هر شستشو هستید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • آیا شلنگ تخلیه شما آسیب دیده است؟
  • آیا زهکشی شما مسدود شده است؟

اگر هیچ یک از اینها صدق نمی کند، ممکن است به یک پمپ جدید نیاز داشته باشید. برای راهنمایی در مورد تعویض مجموعه پمپ ماشین ظرفشویی سامسونگ خود، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید.

شستشو نیست

اگر بشقاب‌های شما بعد از یک چرخه شستشو همچنان کثیف هستند، احتمال زیادی وجود دارد که بارگذاری ضعیف مقصر باشد.

هنگامی که ظروف کثیف خود را روی هم می چینید، مطمئن شوید که آنها را فقط داخل دستگاه انباشته نکنید. بشقاب ها ممکن است سر راه دیگران باشد، به این معنی که آب و مواد شوینده به آنها نمی رسد.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، می‌توانید مواد شوینده بیشتری اضافه کنید، اما اگر این کار درست نشد، وقت آن است که تلفن را بردارید و با یک مهندس لوازم خانگی متخصص چت کنید.

مصرف نکردن مواد شوینده

ممکن است مقدار زیادی از مواد صابون را در آن قرار دهید. ماشین ظرفشویی سامسونگ شما فقط از مقدار مورد نیاز برای تمیز کردن صفحات داخل آن استفاده می کند. از مواد شوینده کمتری برای چند بار استفاده استفاده کنید و ببینید که آیا این کمک می کند یا خیر.

آب سرد است

اگر مشکوک هستید که آب به خوبی گرم نمی شود:

  • یک دماسنج را به مدت دو دقیقه زیر شیر آب گرم نگه دارید.
  • بررسی کنید که دمای آب حداقل ۱۴۰ درجه فارنهایت (۶۰ درجه سانتیگراد) باشد.
  • اگر به اندازه کافی گرم نیست، صفحه ی آبگرمکن خود را روشن کنید.

نویز بیش از حد

تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند باعث شود دستگاه شما کمی بیش از حد نویز داشته باشد. ممکن است برخی از قطعات شل یا فرسوده وجود داشته باشد، یا ممکن است بشقاب های خود را بد روی هم چیده باشید.

هنگامی که دستگاه سرد است، به دنبال هر گونه اجسام سخت مانند استخوان، سنگ میوه یا چاقو و چنگال در داخل آن بگردید و آنها را از دستگاه خارج کنید.

مطمئن شوید که دستگاه روی یک سطح صاف قرار دارد. اگر سر و صدا یک “ضربه” است، شیر ورودی آب شما ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =