دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با ابزار کاملا ساده Wise System Monitor

ابزار کاملا ساده Wise System Monitor یک ابزار مانیتور سامسونگ سیستم رایگان و آسان برای استفاده از ویندوز است که به شما در ردیابی و مدیریت فرآیندها، سخت افزار، ترافیک شبکه، حافظه و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر روی رایانه شخصی و پرسنل آن کمک می کند. در زیر درباره Wise System Monitor بیشتر بدانید.

ابزار کاملا ساده Wise System Monitor

مانیتور سامسونگ سیستم هوشمند چیست؟

Wise System Monitor با رابط کاربری ساده و قابلیت های گرافیکی چشمگیر طراحی شده است. این امکان دسترسی به عملکرد کامل را تنها با یک کلیک فراهم می کند.

ویژگی‌های «مانیتور سامسونگ فرآیند» به شما امکان می‌دهد فهرستی از فرآیندهای سیستم و کاربر را که در حال کار هستند، همراه با اطلاعات دقیق در مورد CPU، نسبت مصرف حافظه و انتقال داده مشاهده کنید.

شما می توانید سیستم مانیتور سامسونگ را برای نمایش فرآیندهای Wise دات نت یا سیستم لغو و تنها با یک کلیک پیکربندی کنید.

Wise System Monitor قادر به ارائه اطلاعات کلی در مورد پیکربندی سخت افزار است و جزئیات مربوط به تمام اجزای مجهز به رایانه را نشان می دهد.

نوع سیستم عامل، پردازشگر داده (سازنده، شماره سریال، مدل، هسته، دما)، مادربرد، حافظه، کارت گرافیک (کاربرد GPU و حافظه)، هارد دیسک، آداپتورهای شبکه (نوع، آدرس MAC، اتصال) را به شما نشان می دهد. شناسه) و کارت صدا.

علاوه بر این، برنامه را می توان در هر مکانی روی دسکتاپ قرار داد تا داده های کاربردی در مورد ترافیک شبکه، رم و استفاده از پردازنده ارائه کند.

Wise System Monitor می تواند به عنوان یک فرآیند برنامه ردیابی مورد استفاده قرار گیرد و به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که هیچ برنامه مشکوکی در رایانه شخصی شما فعال نیست.

علاوه بر این، یک نمای جامع از پیکربندی سخت افزار، دسترسی به داده ها برای همه اجزا را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف استریو، می دانید که اطلاعات مربوط به منابع سیستم مهم ترین هستند.

دلایلی که باید بر سیستم نظارت داشته باشید – انتخاب های عاقلانه بتا

Wise System Monitor کاملا رایگان، یک نرم افزار ردیابی رایگان از WiseCleaner است. کاربران می توانند از این برنامه استفاده، به روز رسانی و دریافت کمک فنی کاملا رایگان داشته باشند.

رابط منظم

Wise System Monitor با رابط کاربری ساده و جمع و جور مانند محصولات WiseCleaner طراحی شده است. تنها دو تبی که حاوی هیچ تنظیمات یا فعالیتی در رابط نیستند، یعنی System Monitor و Hardware Monitor.

پنجره شناور

پنجره شناور اطلاعات مهمی مانند سرعت آپلود / دانلود آهنگ، مقدار RAM / CPU و دمای قطعات اصلی سخت افزار را نمایش می دهد. با کلیک بر روی ورودی مربوطه می توانید اطلاعات را در زمان واقعی بررسی کنید.

مانیتور سامسونگ فرآیند

Process Monitor یک لیست واضح را نشان می دهد که شامل تمام فرآیندهای سیستم و کاربر فعال هستند. علاوه بر این، کاربر می تواند اتصال شبکه را در زمان واقعی بررسی کند و سرعت آپلود / دانلود هر فرآیند را افزایش دهد.

مانیتور سامسونگ سخت افزار

مانیتور سامسونگ سخت افزار اطلاعاتی در مورد اجزای اصلی سخت افزار مانند CPU، مادربرد، رم، کارت گرافیک، هارد دیسک، SSD، کارت شبکه و کارت صدا نمایش می دهد. علاوه بر این، می تواند دمای قطعات مهم ترین سخت افزار را در زمان واقعی شناسایی و نمایش دهد.

آیا می دانید: نحوه رفع سیاه شدن تصادفی مانیتور سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =