نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی مشخصات مانیتورهای سامسونگ

مانیتور سامسونگ سالها پیشرو در بازار تجهیزات کامپیوتر بوده است. تنوع گزینه ها می تواند حتی انتخاب کننده خریدار را تحت تأثیر قرار دهد. مجموعه مانیتورهای سامسونگ شامل مدل هایی با طراحی جهانی، کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی خوب است.

مشخصات کیفی مانیتور سامسونگ

مجموعه صفحه نمایش های سامسونگ می تواند هر کاربری را راضی کند. پیشنهادات بودجه دارای مجموعه ویژگی های بهینه است در حالی که سری های متوسط ​​و بالا محصولات پیشرفته عالی برای حرفه ای ها و گیمرها هستند.

 مانیتور  پSamsung LC27F398FWNXZA

این مدل یکی از بهترین مانیتورهای ارزان قیمت سامسونگ است. با این حال، با وجود هزینه کم، گزینه های اتصال خوبی دارد.

این مانیتور دارای صفحه نمایش کمی خمیده است که هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی، تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگر اولویت شما نسبت ابعاد گسترده تری است، باید صفحه نمایش بزرگتری را انتخاب کنید.

مانیتور سامسونگ
مانیتور سامسونگ

تقریباً می توانید هر سیستم مدرن را به این مانیتور رایانه متصل کنید زیرا سازنده VGA و DVI قدیمی را با درگاه های DisplayPort و HDMI جدید جایگزین کرده است. این اسپیکر داخلی ندارد اما از خرید یک جوی استیک OSD خوشحال خواهید شد.

اگر در مورد گزینه های سفارشی سازی صحبت کنیم، C27F398 نسبت به بسیاری از رقبا پایین تر است. فقط می توانید شیب مانیتور را تنظیم کنید. تغییر ارتفاع و محور امکان پذیر نیست.

 مانیتور سامسونگ مدل  LU32R590CWNXZA

این مانیتور ۴K سامسونگ دارای صفحه خمیده، پنل تراز عمودی موثر و فناوری نقطه کوانتومی است. اگرچه این مدل به عنوان یک مانیتور ۳۲ اینچی اعلام شده است، اما در واقع، قطر آن ۳۱.۵ اینچ است.

اگر بسیار نزدیک به مانیتور بنشینید، متوجه خواهید شد که چرا بسیاری از کاربران این مدل را بهترین مانیتور خمیده سامسونگ می دانند. به لطف فناوری نقطه کوانتومی، مانیتور قادر به نمایش یک میلیارد سایه رنگ است.

این مانیتور کامپیوتر ۴K زمان پاسخگویی مناسبی (۴ میلی ثانیه) دارد. این برای کاربران عادی و گیمرها کاملاً قابل قبول است. با استفاده از حالت تصویر در تصویر، دو نصف صفحه را نیز دریافت می کنید، اما می توانید آنها را جداگانه کنترل کنید.

از نظر اتصال، می توانید از ورودی صدا، یک پورت HDMI و مینی DisplayPort استفاده کنید. به هیچ وجه نمی توانید کارت های گرافیک قدیمی را متصل کنید. به طور کلی، اگر می خواهید از وضوح ۴K به طور کامل لذت ببرید، گزینه های اتصال بسیار ضعیف هستند.

 صفحه نمایش Samsung CRG5

C24RG50 23.5 “16: 9 144 هرتز Curved FreeSync LCD مانیتور سامسونگ برای اهداف بازی تولید شده است. با انحنای ۱۸۰۰R برجسته است که به شما امکان می دهد فاصله فوکوس مداوم را از صفحه نمایش حفظ کنید.

نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز به ایجاد یک تصویر جدید ۱۴۴ بار در ثانیه با فاصله اندک بین فریم های جداگانه کمک می کند و تأخیر ورودی کمتری را ایجاد می کند. FreeSync با تنظیم پویای نرخ تازه سازی صفحه نمایش روی نرخ فریم متناوب، تاخیر لکنت و پارگی صفحه را برطرف می کند.

مانیتور سامسونگ

با توجه به زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، صفحه نمایش های سامسونگ یک معامله عالی برای تجربه بازی شما است.

علاوه بر این، صفحه نمایش دو پورت HDMI 1.4 و یک DisplayPort 1.2 برای اتصال به سیستم شما ارائه می دهد. به لطف زاویه دید ۱۷۸ درجه افقی و عمودی، می توانید از هر مکان ممکن فیلم یا فیلم تماشا کنید.

قابلیت های صفحه نمایش Samsung SR650

این مانیتور کامپیوتر سامسونگ باریک ترین فریم ها را دارد. بنابراین، اگر می خواهید از آن به عنوان بخشی از طراحی چند صفحه ای همراه با یک پایه مانیتور سه گانه استفاده کنید، یک صفحه نمایش عالی بدون هیچ محدودیتی خواهید داشت و هیچ چیز شما را از تماشای فیلم یا انجام کارهای دیگر منحرف نمی کند.

مانیتور سامسونگ
مانیتور سامسونگ

مزایای استفاده از صفحه نمایش SR650

سامسونگ مراقب سلامتی شما بوده و از فناوری راحتی چشم استفاده کرده است. علاوه بر این، این مدل شامل حفاظت در برابر نور آبی (حالت صرفه جویی در چشم) و فناوری Flicker-Free است که شما را از سوسو زدن مزاحم نجات می دهد.

اگر حالت استراحت چشم فعال باشد، انتشار نور با طول موج حدود ۴۰۰ نانومتر کاهش می یابد تا به حد مطلوب لازم برای آرامش چشم برسد. علاوه بر این، مانیتور از حالت بازی و فناوری FreeSync پشتیبانی می کند.

Easy Setting Box یکی دیگر از ویژگی های مفید این مانیتور صفحه نمایش سامسونگ است. به شما این امکان را می دهد که مانیتور را به چندین قسمت تقسیم کنید.

این مدل دارای ویژگی های تنظیم خوبی است. می توانید ارتفاع را تغییر دهید، شیب، محور و چرخش را تنظیم کنید. به لطف سازگاری VESA، می توانید آن را بدون هیچ مشکلی بر روی بازوهای نصب جداگانه یا روی دیوار نصب کنید.

 ویژگی مانیتور سامسونگ مدل  SH850

Samsung SH850 متعلق به مانیتورهای تجاری است و اتصال با USB-C و همچنین پشتیبانی Daisy Chain را ارائه می دهد. همراه با یک تصویر جذاب QHD، طراحی فوق العاده نازک-شما مانیتور کاملاً بارگیری شده PC را برای افزایش کارایی کسب و کار خود تهیه می کنید.

مانیتور سامسونگ

این امکان را به شما می دهد تا اسناد و صفحات وب بیشتری را به صورت همزمان بدون پیمایش و بزرگنمایی مشاهده کنید. علاوه بر این، این مانیتور سامسونگ به شما امکان می دهد تا یک رومیزی را با فناوری MST گسترش دهید، و همچنین آن را با فناوری SST همپوشانی کنید تا یک گزینه محاسبه یک مرحله ای مطابق با نیازهای کاری شما باشد.

این مدل دارای یک مدل Eye Saver است که وقوع نور آبی را کاهش می دهد، که برای شبکیه چشم مضر است. بنابراین، Eye Saver به شما کمک می کند تا در ساعات طولانی کار از خستگی چشم جلوگیری کنید و به شما این امکان را می دهد که مولد باشید.

 مانیتور سامسونگ LC27RG50FQNXZA

این مانیتور رومیزی سامسونگ بر اساس پنل VA ساخته شده و با فرکانس ۲۴۰ هرتز کار می کند. از جمله مزایای دیگر، می توان به پشتیبانی G-Sync، کنتراست چشمگیر و دقت رنگ اشاره کرد.

عملکرد بازی نیز در سطح بالایی قرار دارد. گیمرهای معمولی و رقابتی هر آنچه را که انتظار دارند به دست خواهند آورد.

مانیتور سامسونگ
مانیتور سامسونگ

کیفیت و جزئیات عالی را در فیلم ها، بازی ها و تصاویر ثابت مشاهده می کنید. نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز یک تجربه بصری روان را در طول صحنه های متحرک فراهم می کند.

زاویه صفحه نمایش ۱۵ درجه است. ارتفاع صفحه برای دسکتاپ سنتی به خوبی کار می کند، اما نمی توانید تنظیماتی انجام دهید.

این مانیتور بازی سامسونگ از فناوری G-Sync پشتیبانی می کند. این شامل استفاده از FreeSync به عنوان فناوری اصلی همگام سازی تطبیقی ​​است. این کارت به خوبی با کارت گرافیک NVIDIA سازگار است و امکان غوطه ور شدن راحت در واقعیت بازی را فراهم می کند.

مانیتور سامسونگ مدل LC34J791WTNXZA

C34J791 مانیتور عریض سامسونگ است که برای استفاده همه کاره طراحی شده است. با وجود وضوح رضایت بخش که بهره وری را افزایش می دهد، زاویه دید ناامیدکننده ای دارد.

مانیتور سامسونگ

این مانیتور ۴k سامسونگ دارای حداکثر روشنایی SDR مناسب اتاق های با نور متوسط ​​است، اما به ندرت درخشندگی در اتاق های با نور خوب کار می کند. اندازه پنجره ها بر روشنایی آنها تأثیر نمی گذارد.

وقتی کالیبره صحیح انجام شود، مانیتور دارای دقت رنگ مناسب و همچنین سطح بالایی از پوشش حجم رنگ SDR خواهد بود.

شما می توانید ارتفاع و شیب آن را تغییر دهید اما چرخش آن غیر قابل تغییر است. بدنه صاف و گرد، صفحه نمایش را محکم پشتیبانی می کند اما کمی تکان می خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =