نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

درباره مدل های جدید پرینترهای سامسونگ چه می دانید؟

در این مقاله قصد داریم مدل های جدید پرینترهای سامسونگ را به شما معرفی کنیم. دو مدل جدید سامسونگ، SL-M2625D جمع و جور و چند منظوره SL-M2875FW، نه تنها برای خرید بسیار مقرون به صرفه هستند، بلکه هر دو راه های مختلفی برای صرفه جویی در هزینه خریداران در منابع تونر لیزری دارند. این امر آنها را به گزینه ای ایده آل برای خریدارانی تبدیل می کند که به دنبال کاهش هزینه های عرضه ماهانه خود هستند بدون اینکه کیفیت چاپ زیادی را به خطر بیندازند.

این دو مدل موتور چاپ مشابهی دارند و هر دو با حداکثر سرعت ۲۷-۲۹ صفحه در دقیقه کار می کنند. SL-M2625D با یک شاسی جمع و جور و یک سینی کاغذ ساده ۲۵۰ برگی، برای کاربر خانگی یا کاربر شخصی در یک دفتر بهتر مناسب است. از سوی دیگر، SL-M2875FW با ویژگی‌های چند منظوره مانند اسکن، فکس، و کپی طراحی شده است و حتی شامل یک تغذیه خودکار اسناد ۴۰ برگه است. علیرغم تفاوت‌هایشان، به نظر می‌رسد هر دو مدل حول محور اصل صرفه‌جویی در هزینه‌ها یا حداقل دادن این گزینه به کاربران طراحی شده‌اند. در اینجا چند روش وجود دارد که این مدل ها می توانند در هزینه تونر پرینتر سامسونگ صرفه جویی کنند:

مدل های جدید پرینترهای سامسونگ

دکمه اکو

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین ویژگی‌های صرفه‌جویی در هزینه هر دو مدل، دکمه One-Touch Eco است. این دکمه می‌تواند حالت ذخیره تونر را فراخوانی کند که میزان استفاده از تونر SL-M2625D سامسونگ یا تونر SL-M2875FW سامسونگ را برای هر صفحه کاهش می‌دهد. همچنین می تواند از ویژگی هایی مانند چاپ N-up استفاده کند که چندین سند را در یک صفحه چاپ می کند و هزینه کاغذ را کاهش می دهد. در نهایت، می تواند گزینه چاپ دورو را فعال کند، چاپ در هر دو طرف صفحه و کاهش بیشتر هزینه کاغذ. بهترین بخش این است که شما کنترل کامل روی هر یک از این پارامترها در نرم افزار درایور دارید، به طوری که تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه Eco را فشار دهید و گزینه های دقیقی را که انتخاب کرده اید دریافت کنید.

درایور Easy Eco

Samsung Eco Driver اگر تا به حال یک صفحه وب را چاپ کرده باشید، احتمالاً با مشکل چاپ “موارد” بسیار بیشتر از آنچه واقعاً نیاز دارید مواجه شده اید. از تبلیغات بزرگ و تمام رنگی گرفته تا تصاویر غیر ضروری، صفحات وب اغلب مملو از عناصری هستند که ترجیح می دهید تونر و کاغذ خود را روی آنها هدر ندهید. سامسونگ این مشکل را با Easy Eco Driver خود حل کرده است. هنگامی که به چاپ یک صفحه وب یا هر سندی می روید، Easy Eco Driver پیش نمایشی از ظاهر صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید فونت را سبک تر کنید، تصاویر و سایر عناصری را که به تونر بیشتری نیاز دارند حذف کنید و گزینه هایی مانند دوبلکس کردن را برای صرفه جویی در منابع کاغذ انتخاب کنید. بهتر از همه، درایور تخمینی از درصد کاغذ، تونر و صرفه جویی در انرژی را برای هر سند هنگام ویرایش نشان می دهد. این یک انگیزه عالی برای امتحان گزینه های مختلف است و ببینید چقدر می توانید پس انداز کنید!

تونر و درام جدا

تونر سامسونگ آخرین قطعه طراحی که این دو مدل سامسونگ را بسیار مقرون به صرفه می کند این است که کارتریج تونر و درام آنها جدا از هم هستند. برخلاف مدل‌هایی که این دو را با هم ترکیب می‌کنند، این می‌تواند به طور چشمگیری هزینه کارتریج‌های تونر را کاهش دهد، زیرا نیازی به گنجاندن عنصر درام نیز ندارند. در حالی که درام در نهایت نیاز به تعویض دارد، تقریباً به اندازه کارتریج های تونر سامسونگ نیازی به تعویض ندارد و خرید جداگانه آنها می تواند هزینه هر صفحه را به طور چشمگیری کاهش دهد.

با توجه به اینکه کاربران زیادی که به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستند و با توجه به اهمیت مداوم سازگاری با محیط زیست در خانه و محل کار، دیدن تولیدکنندگانی مانند سامسونگ که راه های زیادی برای کاهش هزینه ها و همچنین کاهش اثرات زیست محیطی ما به کار می برند باعث دلگرمی است. همان زمان. استفاده از ابزارهای موجود در این دو مدل می تواند به طور چشمگیری اثر کربن شما را کاهش دهد و در هزینه شما صرفه جویی کند، و استفاده از هر ویژگی فوق العاده آسان است.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: علت پاسخ ندادن پرینتر سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =