نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بلندگوهای بی سیم در مقابل سیم

ضعف بزرگ در سیستم های سینمای خانگی سنتی – مانند چندین بلندگو متصل به یک گیرنده با مایل های سیم بلندگو – فقط این است: مایل های سیم بلندگو. فقط این واقعیت نیست که شما مجبورید این را جداگانه خریداری کنید. اما این است که شما باید سیم را بغل کنید، آن را به یک شاخه موز وصل کنید و سپس حداقل ده بار دیگر این کار را انجام دهید. ما در بخش زیر، که در آن چگونگی راه اندازی سیستم سینمای خانگی شما را توضیح می دهیم، کمی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. اما در حال حاضر، ما می خواهیم در مورد سینمای خانگی بی سیم صحبت کنیم.

سیستم سینمای خانگی بی سیم

یک سیستم سینمای خانگی بی سیم دارای بلندگوهایی است که بسیار واضح است، به صورت بی سیم به تلویزیون یا گیرنده شما متصل هستند. اگرچه هر کدام باید به پریز دیواری متصل شوند، اما این تنها سیم هایی هستند که باید با آنها کنار بیایید. آنها از طریق شبکه Wi-Fi شما ارتباط برقرار می کنند و صدای بدون صدای کابل های بلندگو را به شما می دهند.

همانطور که می توانید تصور کنید، این یک مزیت بزرگ است. ما چندین سیستم بی سیم در لیست خود داریم و فکر می کنیم بهترین سیستم Sonos 5.1 Surround Set است. Sonos به جادوگری بی سیم خود معروف هستند و سیستم سینمای خانگی آنها یک مکاشفه است.

هزینه سیستم های بی سیم

نکته منفی سیستم های بی سیم گران بودن آنهاست. سیستم Sonos که در بالا ذکر شد ۱۳۹۹ دلار هزینه دارد. مهم نیست که چطور آن را برش می دهید، سیستم های سیم دار سنتی بسیار ارزان تر از حتی ارزان ترین سیستم بی سیم هستند.

کیفیت صدا واقعاً به آن وارد نمی شود – این روزها یک سیستم بی سیم می تواند به خوبی تلفن سیمایی صدا باشد. این یک س ofال راحتی است و چقدر حاضرید برای آن هزینه کنید.

ما فکر می کنیم که اکثر مردم با سیستم های سیمی سنتی مشکلی نخواهند داشت – تنظیم سیم بلندگو و اتصال بلندگوهای شما واقعا پیچیده نیست، همانطور که خواهیم دید – اما داشتن یک گزینه خوب است.

میله های صدا برای سینمای خانگی

تاکنون، احتمالاً به چیزی کاملاً واضح برخورد کرده اید. اگر بخشی از سیستم صدای فراگیر کانال های بلندگوی جلو است، پس چه چیزی مانع استفاده از نوار صوتی برای تهیه این موارد می شود؟ چرا حتی می توان با چندین بلندگو اذیت کرد، در حالی که می توانید چندین مورد از آنها را در یک جعبه مناسب بسته بندی کنید – با داشتن چند بلندگوی ماهواره ای برای تهیه صدای عقب یا جانبی؟ جواب هیچ چیز نیست.

این یک ایده عالی، یک راه حل راحت و هوشمندانه برای پیچیدگی سینمای خانگی است، و گزینه های مختلفی در لیست ما وجود دارد. مدل هایی مانند VIZIO SB46514-F6 نه تنها این راحتی را فراهم می کنند، بلکه با ارائه صدای فوق العاده از جمله Dolby Atmos این کار را انجام می دهند.

ما باید اعتراف کنیم، انجام چنین کاری منفی واقعیت ندارد. نکته منفی که می توانیم ببینیم این است که بعداً شما را از تعویض بلندگو محدود می کند. اگر تصمیم گرفتید که می خواهید یک جفت بلندگوی استاندارد را با سیستم سینمای خانگی موجود خود امتحان کنید، اما به یک کانال صوتی برای کانال های جلو تکیه می کنید، به راحتی نمی توانید آنها را اضافه کنید. برای این منظور، ما فقط در صورتی که بعداً علاقه ای به شخصی سازی سیستم خود ندارید، به گزینه نوار صدا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =