نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می توانید ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک خود را به صورت دستی با آب پر کنید؟

به بیان صریح، فشار آب در برخی مناطق فیلیپین ضعیف است و حتی در برخی نقاط وجود ندارد. این موضوع برای دارندگان ماشین‌های لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک مشکل بزرگی ایجاد می‌کند، زیرا یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً خودکار برای پیشرفت خودکار در چرخه شستشو به فشار ثابت آب نیاز دارد. هنگامی که فشار آب اجازه نمی دهد، می توانید ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک خود را به صورت دستی با آب پر کنید. با این حال، اکثر عملکردهایی را که در وهله اول آن را «کاملاً خودکار» می کند، از دست می دهد. در این مقاله به این می پردازیم که اگر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به صورت دستی پر کنید، چگونه از آن به این روش استفاده کنید، چه اتفاقی می افتد.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به صورت دستی پر کنید چه اتفاقی می افتد؟

برای اینکه بفهمیم وقتی ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک به صورت دستی پر از آب می شود چه اتفاقی می افتد، باید بدانیم چرخه شستشوی تمام اتوماتیک چیست. این فرایند به شرح زیر است:

بعد از اینکه لباس های خود را در وان گذاشتید، یک سنسور در ماشین لباسشویی سامسونگ وزن لباس را تشخیص می دهد. از آنجا، محاسبه می کند که چقدر آب برای انجام شستشو در تنظیمات مشخص شده شما نیاز دارد. سپس شیر آب را باز می کند تا زمانی که حسگر سطح آب تشخیص دهد که آب کافی در وان وجود دارد. پس از آن، چرخه ای که همه ما با آن آشنا هستیم شروع می شود، یعنی: شستشو → تخلیه → آبکشی → خشک کردن.

هنگامی که فشار آب صفر یا ضعیف باشد، سنسورهای ماشین لباسشویی سامسونگ این مشکل را تشخیص داده و در نهایت کد خطا را بر روی صفحه نمایش LED برمی گردانند. همچنین به مرحله بعدی فرآیند شستشو پیشرفت نخواهد کرد.

با این حال، راه‌هایی برای دور زدن این موضوع وجود دارد، اما این امر مستلزم استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک به روش نیمه اتوماتیک است، بنابراین در وهله اول مزایای داشتن یک مدل کاملاً خودکار را از بین می‌برد. اما وقتی درگیر هستید، می توانید انتخاب کنید که این کار را انجام دهید.

اولین قدمی که باید انجام دهی

این است که لباس های خود را در وان قرار دهید. پس از آن، یک دوره شستشوی ساده را انتخاب کنید و آن را شروع کنید اما بلافاصله پس از آن آن را مکث کنید. این مرحله برای حسگر است که میزان آب مورد نیاز شما را محاسبه کند. نمایشگر LED ممکن است مقدار آب را بر حسب لیتر نشان دهد که باید پر کنید.

مرحله دوم پر کردن وان با آب است

شما باید مقداری را که در وان قرار می دهید تقریبی کنید، زیرا اگر سنسور سطح آب میزان مناسب آب را تشخیص ندهد، چرخه را شروع نمی کند. مراقب باشید که هیچ یک از وسایل الکترونیکی خیس نشوند. پس از پر شدن وان، دوره را از سر بگیرید تا شستشو شروع شود. به هر حال، مواد شوینده باید مستقیماً روی وان اعمال شود.

پس از اتمام چرخه شستشو، مرحله سوم فرآیند تخلیه است

اینجاست که یک دوشاخه در جاده ظاهر می‌شود: برخی از مدل‌ها بلافاصله پس از چرخه تخلیه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر با جستجوی آب برای انجام آبکشی قبل از تخلیه، کد خطا را برمی‌گردانند.

برای کسانی که بلافاصله تخلیه می کنند، سپس صبر کنید تا تمام آب از وان خارج شود و سپس به مرحله بعدی بروید. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما کد خطا را نشان می دهد، پس از قطع شدن بوق، دوره شستشو را لغو کنید. پس از آن، ماشین لباسشویی سامسونگ خود را روی یک دوره چرخش تنظیم کنید. بله، درست است، یک دوره چرخشی. این به این دلیل است که دوره های اسپینینگ همیشه ابتدا با یک تابع تخلیه شروع می شوند. پس از تخلیه، می توانید صبر کنید تا چرخش متوقف شود یا بلافاصله آن را لغو کنید.

مرحله چهارم آبکشی است

برای انجام این کار، دوباره وان را با آب پر کنید و آن را در یک دوره شستشوی کوتاه‌تر قرار دهید. می توانید این مرحله را برای چند بار که نیاز دارید انجام دهید. همچنین، می توانید آب شستشو را با استفاده از مراحل ذکر شده در بالا تخلیه کنید. فراموش نکنید که چرخه را لغو کنید!

مرحله پنجم چرخاندن خشک است

پس از اتمام آبکشی، فقط ماشین لباسشویی سامسونگ خود را در یک دوره چرخش قرار دهید. پس از آن، به خود ضربه بزنید – شما موفق شده اید از ماشین لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک خود به صورت دستی استفاده کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =