نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 تمیز کردن واشر بار جلوی سامسونگ/ واشرهای درب جلو سامسونگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی و آب عالی هستند، اما یکی از معایب وجود واشر درب جلو این است که کپک و کپک به راحتی در واشر واشر ایجاد می شود. پخش کننده مواد شوینده ماشین لباسشویی سامسونگ نیز مستعد رشد قارچ و تشکیل کف صابون است. سپس خود درام و شلنگ تخلیه و پمپ وجود دارد که از تمیز کردن عمیق معمولی نیز بهره مند می شوند.

مرحله ۱: در مورد یک محصول تمیز کننده تصمیم بگیرید

چندین محصول تمیز کننده وجود دارد که می توانید برای تمیز کردن واشر سامسونگ خود از آنها استفاده کنید. سفید کننده برای تمیز کردن کپک و کپک و از بین بردن میکروب ها عالی است. هنگامی که ماشین لباسشویی سامسونگ خود را تمیز می کنید، دو مرحله اول تمیز کردن مخزن مواد شوینده و واشر لباسشویی سامسونگ است.

همچنین می توان از سرکه سفید مقطر برای پاک کردن کپک و کپک و کف صابون استفاده کرد. سرکه می تواند اکثر میکروب ها را از بین ببرد، اما به اندازه اکثر ضدعفونی کننده های خانگی، از جمله سفید کننده، موثر نیست. بنابراین در حالی که می توان از سرکه سفید برای تمیز کردن دیسپنسر و واشر درب استفاده کرد، اگر می خواهید ۱۰۰% اطمینان داشته باشید که تمام میکروب ها از بین رفته اند، بهتر است از سفید کننده استفاده کنید.

نکته مهم: سفید کننده را با سرکه یا هر محصول پاک کننده دیگری مخلوط نکنید. اگر سفید کننده با سرکه مخلوط شود، یک گاز کلر بالقوه کشنده ایجاد می کند.

 تمیز کردن واشر بار جلوی سامسونگ

تاثیر سرکه سفید در تمیز کردن واشر بار جلوی سامسونگ

سرکه سفید همچنین می تواند به اجزای لاستیکی موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ آسیب برساند، اما اگر زیاد از آن استفاده نکنید، استفاده از سرکه سفید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب است. برای بخش سوم فرآیند تمیز کردن، اجرای یک چرخه تمیز کردن، سرکه سفید می تواند در از بین بردن باقی مانده مواد شوینده سرسخت، کپک و کپک کمی موثرتر باشد.

از جوش شیرین نیز می توان برای تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کرد.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ نیز می توان از محصولات پاک کننده ماشین لباسشویی سامسونگ خریداری شده در فروشگاه استفاده کرد. شوینده های ماشین لباسشویی سامسونگ خریداری شده در فروشگاه برای تمیز کردن عمیق عالی هستند زیرا به طور ویژه برای از بین بردن کپک، کپک و کف صابون در حالی که میکروب ها را می کشند و بدون آسیب رساندن به ماشین لباسشویی سامسونگ شما فرموله شده اند.

از هر یک از این محصولات می توان برای تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کرد. برای بهترین نتیجه، از سفید کننده برای تمیز کردن دیسپنسر و واشر استفاده کنید. و یک شوینده از پیش فرموله شده برای تمیز کردن عمیق واشر.

مرحله ۲: مخزن مواد شوینده را تمیز کنید

پخش کننده مواد شوینده اغلب جایی است که کپک، کپک و بقایای مواد شوینده ایجاد می شود. اگر به طور مکرر تلگراف را تمیز کنید، میزان باقیمانده و قارچ های تجمع یافته در ظرف شوینده کاهش می یابد.

برای تمیز کردن دیسپنسر، آن را از ماشین لباسشویی سامسونگ خارج کنید. همچنین باید داخل شکاف تلگراف را تمیز کنید، که اغلب نادیده گرفته می شود و مکانی ایده آل برای پنهان شدن و رشد کپک و کپک فراهم می کند.

سفید کننده را با آب مخلوط کنید یا از یک محصول پاک کننده دیگر استفاده کنید و مخزن مواد شوینده و شکافی که از آن بیرون آمده را تمیز کنید. پس از تمیز شدن دیسپنسر، آن را به ماشین لباسشویی سامسونگ برگردانید.

مرحله ۳: واشر درب را تمیز کنید

محل دیگری که در آن کپک و کپک با واشرهای بار جلو ایجاد می شود، واشر درب (درزگیر) است. هنگامی که واشر درب را بررسی می کنید، مطمئناً کپک، کپک و باقی مانده مواد شوینده را خواهید یافت.

با مخلوط سفید کننده و آب یا یک محصول تمیزکننده دیگر، واشر را پاک کنید و مطمئن شوید که وارد تمام گوشه ها و سوراخ هایی می شوید که معمولاً نمی بینید. می توان از یک مسواک قدیمی برای کمک به تمیز کردن استفاده کرد.

پس از اتمام تمیز کردن واشر، داخل درب را نیز تمیز کنید.

اگر بعد از تمیز کردن واشر هنوز لکه‌های کپک و کپک باقی مانده است، مقداری جوش شیرین را روی ناحیه آسیب دیده بپاشید. اگر جوش شیرین را حداقل ده دقیقه بگذارید، پس از بازگشت، کپک و کپک راحت تر تمیز می شوند.

جایگزین دیگر این است که مقداری سفید کننده و آب یا سرکه سفید را در یک بطری اسپری بریزید و سپس ناحیه آسیب دیده را اسپری کنید. اگر آن را هم حداقل ده دقیقه بگذارید، وقتی برگشتید، کپک و کپک باید به راحتی پاک شود.

اگر هنوز کپک و کپک باقی مانده است، قسمت بعدی فرآیند تمیز کردن باید آنها را حذف کند.

مرحله ۴: یک چرخه تمیز کردن را اجرا کنید

برخی از واشرهای سامسونگ دارای یک گزینه چرخه تمیز کردن هستند تا هنگام تمیز کردن واشر از آن استفاده کنید. اگر گزینه چرخه تمیز کردن ندارید، به سادگی طولانی ترین چرخه را با بالاترین دما اجرا کنید.

قبل از اجرای چرخه تمیز کردن، ابتدا از خالی بودن واشر اطمینان حاصل کنید. سپس، اگر از یک محصول شوینده مانند قرص‌های شستشوی واشر افرش استفاده می‌کنید، دستورالعمل‌های روی بسته را دنبال کنید.

  • اگر از جوش شیرین استفاده می کنید، نصف فنجان جوش شیرین را داخل درام بپاشید.
  • اگر از سرکه سفید مقطر استفاده می کنید، ۱ فنجان سرکه سفید مقطر را به ظرف شوینده اضافه کنید و باقیمانده سرکه را مستقیماً در ظرف بریزید.
  • اگر از سفید کننده استفاده می کنید، ½ فنجان سفید کننده را به ظرف مواد شوینده اضافه کنید و باقیمانده سفید کننده را در درام بریزید.

همانطور که در بالا ذکر شد، سفید کننده را با سرکه ترکیب نکنید. اگر با سفید کننده یا سرکه تمیز می‌کنید، قبل از افزودن محصول تمیزکننده خود به ماشین لباسشویی سامسونگ، مطمئن شوید که آثار آن را با دستمال کاغذی پاک کنید.

پس از افزودن یک محصول تمیزکننده، یک چرخه طولانی و داغ را اجرا کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی خود را به ما بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =