نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن جاروبرقی جت سامسونگ. جاروبرقی سامسونگ وسیله ای قابل اعتماد است که کار تمیز کردن را برای از بین بردن گرد و غبار در خانه آسان می کند. سامسونگ محصولات عالی تولید می کند و جاروبرقی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، ممکن است در بیشتر مواقع اینطور نباشد، زیرا تجربه مشکلات اجتناب ناپذیر است. در این مقاله، برخی از روش‌هایی را می‌شناسید که می‌تواند به رفع روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ کمک کند.

روشن نشدن جاروبرقی جت سامسونگ

جاروبرقی جت سامسونگ روشن نمی شود

بررسی کنید که آیا پریز برق کار می کند. یکی از دلایل روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ، معیوب بودن پریز برق است. این همچنین می‌تواند منجر به مشکلات برق دیگری مانند روشن نشدن جارو برقی، قطع برق یا شارژ نشدن آن شود.

برای اطمینان از اینکه جارو برقی شما به اندازه کافی برق دریافت می کند، یکی از تعمیراتی که می توانید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا پریز برق دریافت می کند یا ممکن است قطع کننده قطع شده باشد. کاری که می توانید انجام دهید این است که دستگاه دیگری مانند رایانه، دستگاه تلفن همراه یا رایانه لوحی را به آن متصل کنید.

اگر آنها در آن پریز کار می کنند یا شارژ می کنند، به این معنی است که شما خوب هستید و می توانید به مرحله بعدی بروید. در غیر این صورت، باید جاروبرقی سامسونگ خود را به یک پریز برق دیگر وصل کنید و ببینید که آیا کار می کند یا شارژ آغاز شده است.

بررسی شارژ شدن جاروبرقی

اگر جارو شارژ نشود، نمی تواند برق بگیرد و می تواند دلیل روشن نشدن آن باشد. باید یک نشانگر سطح باتری روی جاروبرقی شما وجود داشته باشد که پس از شارژ شدن شروع به چشمک زدن کند. اگر هیچ علامتی مبنی بر شارژ شدن وجود ندارد، کنتاکت های شارژ در پشت جاروبرقی و محل اتصال جارو به پایه شارژ را بررسی کنید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات برق و کابل ها به طور محکم و صحیح وصل شده اند. هم کنتاکت‌های شارژ و هم پایه‌های شارژ را تمیز کنید تا مطمئن شوید که گرد و غبار یا زباله‌هایی که ممکن است بر روند شارژ تأثیر بگذارد ندارند. می توانید آنها را با استفاده از یک سواب پنبه ای یا یک پارچه نرم تمیز کنید.

اگر هنوز شارژ نمی شود، ممکن است در پایانه های شارژر مشکلی وجود داشته باشد، مانند تراز نشدن پین ها. می‌توانید با استفاده از یک دستگاه نارسانا آن‌ها را صاف کنید و سپس با دقت پین‌های شارژ را برای تراز مناسب و شارژ صحیح جاروبرقی دوباره وارد کنید. تناسب ضعیف ممکن است از شارژ شدن جلوگیری کند.

بررسی گرمای بیش از حد

اگر از ابزار Extension Crevice Tool برای مدت طولانی استفاده کرده باشید یا اگر جاروبرقی خیلی داغ شود، برق جارو برقی قطع می شود. این ممکن است در نهایت منجر به روشن نشدن خلاء شود.

از آنجایی که جاروبرقی پس از گرم شدن بیش از حد برای جلوگیری از آسیب حرارتی به طور خودکار متوقف می شود، لوله و برس را برای انسداد بررسی کنید و فیلتر را تمیز کنید. هنگامی که از تمیز بودن آن مطمئن شدید، آن را شارژ کنید یا به منبع برق وصل کنید و ببینید روشن می شود یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: عیب یابی روشن نشدن تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =