دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دارندگان گوشی های جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ادعا می کنند که این گوشی هوشمند در صورت استفاده همزمان برای کار با برنامه های مختلف، تمایل به خراب شدن و هنگ کردن دارد. در زیر مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را گردآوری کرده‌ایم که ممکن است در رفع مشکلات خرابی Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus شما مؤثر باشد.

گلکسی اس ۸ به دلایل مختلف ممکن است هنگ کند. قبل از اینکه هر یک از راه حل های زیر را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا Galaxy S8 خود را با آخرین به روز رسانی نرم افزار موجود به روز کنید. اگر مشکلات پس از به‌روزرسانی ادامه یافت، می‌توانید این راهنما را برای ایده‌های بیشتر در مورد نحوه اصلاح مشکل بخوانید.

برنامه هایی که باعث خرابی می شوند را حذف کنید

برنامه های زیادی وجود دارند که می توانند از فروشگاه Google Play دانلود شوند که باعث خرابی گلکسی اس ۸ می شوند.

این ایده خوبی است که قبل از دانلود، مروری بر برنامه ها داشته باشید. نظر افرادی که در مورد نحوه عملکرد برنامه ‌ها در Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus خود نظر می ‌دهند مطالعه نمایید.

سامسونگ مسئول اعمال اصلاحات یا تغییرات در برنامه‌ های شخص ثالث نیست. اگر به نظر می ‌رسد برنامه ‌ای در دستگاه شما نادرست عمل می ‌کند، فقط توسعه ‌دهنده آن برنامه خاص توانایی انجام اصلاحات را دارد.

برنامه ‌هایی که به‌ طور منظم نگهداری و به ‌روزرسانی نمی ‌شوند، احتمالاً در مقطعی از کار می ‌افتند و بد افزاری می ‌کنند. بنابراین اگر برنامه‌ هایی در S8 خود دارید که به نظر می ‌رسد باعث خرابی شده‌اند و مدتی است به‌ روزرسانی نشده ‌اند، اینها برنامه‌هایی هستند که باید به فکر حذف آن باشید.

مشکلات حافظه

یکی دیگر از مشکلات رایج مشکلات حافظه است. کاربران گزارش کرده ‌اند که خاموش و بی ‌کار ماندن تلفن برای روزها در یک زمان ممکن است باعث هنگی و خراب شدن تصادفی آن در هنگام روشن شدن مجدد و استفاده عادی شود.

اولین کاری که باید انجام دهید در صورت وقوع تصادفی از این نوع، این است که سعی کنید S8 خود را خاموش و سپس دوباره روشن کنید. اگر این مشکل را حل نکرد، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید.

  1. گوشی هوشمند خود را روشن کنید.
  2. روی Apps ضربه بزنید.
  3. به مدیریت برنامه ها بروید.
  4. برنامه ای را که فکر می کنید باعث ایجاد مشکل شده است را پیدا کنید.
  5. سپس Clear Data و Clear Cache را انتخاب کنید.

 به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

اگر مشکل شما برطرف نشد، می توانید Galaxy S8 خود را به تنظیمات کارخانه باز نشانی کنید. این گزینه تمام برنامه ها، داده ها و تنظیمات Google را از گوشی شما حذف می کند. بنابراین مطمئن شوید که قبل از اجرای این فرمت کامل دستگاه خود، از تمام فایل ‌ها و عکس‌ هایی که می‌ خواهید ذخیره شوند، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

خراب شدن از کمبود حافظه

به دلیل نداشتن حافظه کافی در S8 برای عملکرد روان و با سرعت پردازش مطلوب، ممکن است خرابی رخ دهد. می‌ توانید برنامه ‌های استفاده ‌نشده یا برنامه ‌هایی را که نگه ‌داشتن آن‌ ها غیر ضروری می‌ دانید، حذف نصب کنید. همچنین می توانید فایل های رسانه ای را حذف کنید تا حافظه داخلی آزاد شود.

مقالات مرتبط:

تعویض دوربین عقب Galaxy S21

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 20 =