نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یک سیستم سینما خانگی سامسونگ می تواند به تنظیمات سینمای خانگی سامسونگ شما متصل شود تا هنگام تماشای تلویزیون یا فیلم، بازی های ویدیویی یا گوش دادن به موسیقی در اتاق نشیمن، صدایی با کیفیت بالا برای شما فراهم کند. بلندگو سامسونگ به یک گیرنده صوتی متصل می شوند که به شما امکان می دهد دستگاه را کنترل کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است با سیستم بلندگو سامسونگ مشکل داشته باشید. عیب یابی بلندگو سامسونگ و گیرنده شما برای رفع مشکل زمان زیادی نمی برد.

مرحله ۱

دکمه “ورودی” را در صفحه کنترل گیرنده صدای فراگیر خود فشار دهید تا مطمئن شوید که دستگاه روی دستگاه صحیح تنظیم شده است. اگر گیرنده روی دستگاه دیگری تنظیم شده باشد، صدا از طریق بلندگو سامسونگ پخش نمی شود – برای مثال، اگر می خواهید یک DVD را بشنوید اما گیرنده روی جعبه کابل تنظیم شده است، چیزی نمی شنوید.

مرحله ۲

دکمه صدا را روی گیرنده تنظیم کنید. اگر صدا را از طریق سیستم بلندگو سامسونگی خود نمی شنوید، این امکان وجود دارد که دکمه ولوم پایین آمده باشد. صدا را زیاد کنید تا ببینید از بلندگو سامسونگها چیزی می شنوید یا خیر. اگر دستگاهی که به سیستم وصل کرده اید دارای کنترل صدا است، مثلاً پخش کننده سی دی، صدا را روی این دستگاه نیز تنظیم کنید.

مرحله ۳

اتصالات دستگاه های خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که کابل‌های صوتی دستگاهی که می‌خواهید از طریق بلندگو سامسونگها به آن گوش دهید، به درستی در ورودی‌های پشت گیرنده قرار گرفته باشند. کابل‌های صوتی سفید و قرمز باید در ورودی‌های قرمز و سفید صحیح قرار داشته باشند و باید تا آخر فشار داده شوند.

مرحله ۴

اتصالات بلندگو سامسونگهای خود را بررسی کنید. هر بلندگو سامسونگ باید به درستی به پشت گیرنده متصل شود. سیم ها باید سالم باشند و ساییده نشوند. هر سیم باید به ترمینال سیاه و قرمز مناسب وصل شود تا به درستی کار کند.

مرحله ۵

دکمه “Test Tone” را روی کنترل از راه دور گیرنده خود فشار دهید. یک بوق کوتاه از هر بلندگو سامسونگ به صورت جداگانه می شنوید تا به شما کمک کند تشخیص دهید کدام یک به درستی کار نمی کنند. اگر چیزی نمی شنوید، دکمه “Menu” را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا منوی گیرنده روی تلویزیون بالا بیاید. از فلش های پیمایش برای بالا و پایین رفتن در منو استفاده کنید. یک بلندگو سامسونگ را انتخاب کنید و دکمه سمت راست را فشار دهید تا صدای هر بلندگو سامسونگ افزایش یابد.

مرحله ۶

اگر هنوز چیزی از طریق بلندگو سامسونگ نمی شنوید، ممکن است مشکل فنی کابل های صوتی دستگاه شما یا خود گیرنده باشد. سعی کنید از مجموعه دیگری از کابل های صوتی استفاده کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است مجبور شوید سیستم گیرنده و بلندگو سامسونگی خود را برای سرویس استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =