نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حل مشکل نخواندن فلش در لپ تاپ

اکثر کاربران لپ تاپ با پیام ناامید کننده “USB device not recognized” مواجه شده‌اند. همانطور که می‌دانید این پیام نشان می‌دهد که فلش مموری که به لپ تاپ خود متصل کرده‌اید توسط سیستم قابل شناسایی نیست. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید و به دنبال راه حل آن می‌گردید ادامه این مطلب را دنبال کنید چراکه قرار است در ادامه شما را با ترفندهای عملی برای حل مشکل نخواندن فلش در لپ تاپ آشنا کنیم.

چرا لپ تاپ USB را نمی‌شناسد؟

علت اینکه USB توسط لپ تاپ شناخته نمی‌شود گاهی اوقات به دلیل اختلالات نرم‌افزاری و بهم ریختن تنظیمات بایوس است و گاهی اوقات هم به دلیل اختلالات سخت‌افزاری و خرابی پورت USB است. اگر تنها یکی از پورت‌های USB سیستم شما ارور USB device not recognized را می‌دهد در حالی که سایر پورت‌های آن به درستی کار می‌کنند و هیچ مشکلی ندارند به این معنی است که تنها همان پورت دچار مشکل سخت‌افزاری شده است و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض دارد.

پس ابتدا با تست سایر پورت‌های USB لپ تاپ مطمئن شوید که مشکل سخت‌افزاری برای پورت مورد نظر به وجود آمده است یا خیر؟ و اگر همه پورت‌های لپ تاپ شما با چنین مشکلی مواجه بودند در ادامه ترفندهایی که برای حل مشکل نخواندن فلش در لپ تاپ بررسی شده است را بر روی لپ تاپ خود اعمال کنید. علت روشن نشدن لپ تاپ چیست؟ این مطلب را بخوانید.

ترفندهای عملی برای حل مشکل نخواندن فلش در لپ تاپ

  • گزینه Fast Startup را غیر فعال کنید
  • درایور را بروزرسانی کنید
  • درایور را پاک کرده و دوباره نصب کنید
  • دستگاه‌های مخفی را پاک کنید

عیب‌یابی و تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

اگر از کاربران لپ تاپ‌های سامسونگ هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، به قول قدیمی‌ها باید کار را به کاردان آن بسپارید و سری به یکی از شعبه‌های نمایندگی سامسونگ بزنید. تعمیرکاران این مرکز با نهایت دقت و تمرکز خود به عیب‌یابی لپ تاپ شما می‌پردازند و مشکل آن را چه نرم‌افزاری باشد و چه سخت‌افزاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

البته حتماً نباید به صورت حضوری به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید به گونه‌ای که هم می‌توانید لپ تاپ معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران ارسال کنید و هم اینکه با این مرکز تماس بگیرید و درخواست اعزام کارشناس به محل را بدهید. در این حالت کارشناس نمایندگی رسمی سامسونگ به درب منزل شما اعزام شده، لپ تاپ معیوب شده را از شما تحویل گرفته و به مرکز تعمیرات منتقل می‌کند. پس از تعمیر این دستگاه نیز آن را در درب منزل به شما تحویل می‌دهد. به همین سادگی می‌توانید از شر مشکلات لپ تاپ خود چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری خلاص شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =