دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای نصب نرم افزاری پرینتر سامسونگ در ویندوز

نصب نرم افزاری پرینتر سامسونگ در ادامه به چگونگی نصب یک پرینتر سامسونگ در سیستم عامل ویندوز ۷، به منظور کار با دستگاه پرینتر پرداخته ایم. نحوه نصب پرینتر در ویندوز برخلاف پیچیدگی دستگاه های چاپگر، کاملاً راحت است و اکثر مراحل به صورت خودکار انجام می گیرند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مراحل ذکر شده تنها مختص پرینتر های سامسونگ نمی باشد و برای هر پرینتر دیگری نیز جوابگو است. در صورتی که پس از طی کردن مراحل زیر، موفق به نصب پرینتر نشدید، می توانید با کارشناسان نمایندگی پرینتر های سامسونگ، ارتباط برقرار کنید و نصب را از آن ها درخواست کنید.

مراحل نصب

عملیات نصب پرینتر، شامل مراحل زیر می شود:

  • در منوی pop-up (منوی شروع)، بر روی Devices and Printers کلیک کنید.

  • یک صفحه همانند تصویر زیر باز می شود. گزینه Add a printer را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که با توجه به تغییرات جزئی موجود در آیکون ها و منوهای سیستم عامل های مختلف ویندوز، عملیات تنظیم و نصب پرینتر ممکن است در هر ویندوز، متفاوت باشد.

  • یک منو بالا می آید، از شما میخواهد که یک پرینتر محلی یا یک پرینتر شبکه اضافه کنید.

گزینه اول زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که پرینتر مستقیم به کامپیوتر شما وصل است و گزینه دوم زمانی که از طریق شبکه و اتصال بی سیم می خواهید پرینتر را به کامپیوتر متصل کنید.

فرض میکنم میخواهید یک پرینتر را به طور مستقیم به کامپیوتر خود متصل کنید. بنابراین، «متصل کردن یک پرینتر محلی» را انتخاب کنید.

  • سپس، یک پنجره باز می شود تا بپرسد آیا می خواهید از پورت موجود استفاده کنید یا یک آیتم جدید ایجاد می کنید. در اینجا بدون ایجاد تغییر، به مرحله بعدی بروید.

  • در این صفحه در قسمت Manufacturer که برند های مختلف پرینتر را نشان داده است، شرکت تولید‌ کننده پرینتر خود را انتخاب نمایید، به عنوان مثال Samsung . پس از آن در قسمت Printers، مدل چاپ‌گر مورد استفاده را انتخاب کنید.

  • این مرحله در صورتی به شما نشان داده خواهد شد که درایور های پرینتر را نصب کرده باشید. اگر درایور نداشتید و درایور ها در وب در دسترس نبودند، باید به سایت فروشگاهی که پرینت را به شما فروخته است، مراجعه کنید.

  • حالا عملیات نصب می شود و باید مدتی صبر کنید. سپس با نمایان شدن Finish، پروسه نصب پایان می یابد. اینک پرینتر مورد نظر، به صفحه Devices and Printer اضافه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =