نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نمایش صفحه خالی در لپ تاپ/ یک صفحه خالی می تواند به این معنی باشد که یک برنامه مسدود شده است یا از مقدار زیادی از منابع سیستم استفاده می کند، یا اینکه درایور نمایشگر متوقف شده است. قبل از ادامه، مطمئن شوید که چراغ های برق رایانه شخصی روشن است و به برق وصل است.

اگر صفحه‌نمایش تنها زمانی که باتری روشن است خالی است، Panel Self Refresh را غیرفعال کنید

در برخی موارد، برخی از درایورهای اینتل ممکن است از Windows Update نصب شوند که به عملکرد Panel Self Refresh در دستگاه هایی که واقعاً از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند، اجازه می دهد. بنابراین وقتی این ویژگی روشن است، پنل خالی است.

برای خاموش کردن این ویژگی، روی دسکتاپ راست کلیک کنید و سپس Intel Graphics Settings > Power > Battery را کلیک کنید و گزینه Panel Self Refresh را به Disable تغییر دهید. برای تایید تنظیمات روی Apply کلیک کنید.

دستگاه های نمایشگر خارجی یا داک ها را جدا کنید

بسته به تنظیمات شما، هر دستگاه یا داک خارجی ممکن است طوری پیکربندی شود که صفحه اصلی در هنگام استفاده خالی بماند. برای تأیید اینکه آیا این مورد است آنها را قطع کنید.

در صورت امکان به نمایشگر خارجی متصل شوید

اگر صفحه نمایش خارجی دارید و ثابت کرده اید که نمایشگر خارجی یا داک باعث خالی شدن صفحه اصلی نمی شود، اشکالی ندارد که آن را دوباره وصل کنید. سپس، اگر صفحه نمایش خارجی کار می کند، از آن برای بررسی هرگونه به روز رسانی استفاده کنید. برای لپ تاپ سامسونگ موجود است.

نمایش صفحه خالی در لپ تاپ

بررسی کنید که آیا لپ تاپ سامسونگ بیش از حد گرم شده است

به فن های رایانه گوش دهید و اطراف فن ها و سایر قسمت های رایانه را که گرما منتشر می شود احساس کنید. اگر لپ تاپ سامسونگ بیشتر از حد معمول داغ شود، ممکن است جریان هوای مناسبی نداشته باشد. لپ تاپ سامسونگ را در مکانی خنک تر قرار دهید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنید.

اگر رایانه حتی زمانی که جریان هوای خوبی در اطراف خود دارد و در محیط خنک قرار دارد به گرمای بیش از حد ادامه می دهد، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

درایور ویدیو را ریست کنید

Ctrl + Win + Shift + B را فشار دهید. ممکن است با تنظیم مجدد درایور ویدیو، صفحه نمایش سوسو بزند.

خاموش کردن اجباری

دکمه روشن/خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا تمام چراغ های روشن/خاموش و فعالیت خاموش شوند. دکمه را نگه دارید تا لپ تاپ سامسونگ شروع به بوت شدن کند. ممکن است مجبور شوید دکمه را برای ۳۰ ثانیه یا بیشتر نگه دارید.

مشکل بلافاصله پس از به‌روزرسانی اخیر رخ داد

اگر مشکل بلافاصله پس از به‌روزرسانی اخیر رخ داد، از Windows Recovery برای بازگشت به قبل از به‌روزرسانی استفاده کنید.

بازیابی ویندوز با عدم بوت شدن در ویندوز سه بار متوالی قابل دسترسی است. همانطور که ویندوز در حال بوت شدن است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لپ تاپ سامسونگ خاموش شود، سپس دوباره آن را روشن کنید. اگر به Windows Recovery نمی رود، این فرآیند را (حداکثر سه بار) تکرار کنید تا زمانی که انجام شود.

پس از ورود به Windows Recovery، Troubleshoot > Advanced Options > Advanced Startup Options > Startup Settings > Restart را انتخاب کنید. پس از راه اندازی مجدد، ۵ را انتخاب کنید یا F5 را برای حالت ایمن با شبکه فشار دهید.

پس از وارد شدن به حالت ایمن، به‌روزرسانی‌های اخیر یا برنامه‌هایی را که ممکن است باعث این مشکل شده‌اند را حذف کنید، سپس مجدداً راه‌اندازی کنید تا به طور معمول بوت شود.

رفع هنگی لپ تاپ سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =