نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی برای جلوگیری از خرابی سیستم لپ تاپ ساموسنگ

تعمیر و نگهداری مناسب و بهینه سازی سیستم به شما کمک می کند رایانه خود را در سلامت کامل نگه دارید و از خرابی ناگهانی آن جلوگیری کنید. اگر نکات زیر را در نظر داشته باشید و به طور مرتب استفاده کنید، می توانید به راحتی از خرابی لپ تاپ جلوگیری کنید.

۱۰ نکته برای جلوگیری از خرابی لپ تاپ، خرابی سیستم

  1. از اجرای بیش از حد برنامه ها همزمان با گرم شدن سیستم خودداری کنید. برنامه هایی را که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد استفاده نمی شود، ببندید و بار اضافی منجر به خرابی سیستم شود
  2. به طور منظم سیستم را Defrag کنید زیرا به حذف بخش های بد و عمر هارد دیسک کمک می کند. اگر نمی خواهید این کار را هفتگی انجام دهید، می توانید این کار را ماهانه یکبار انجام دهید. برای defrag یا می توانید از برنامه استفاده کنید یا می توانید با استفاده از ابزار defrag داخلی، راننده را defrag کنید. اما به یاد داشته باشید که محدودیت های خاصی وجود دارد که در Disk Speedup پیدا نمی کنید. همانطور که Disk Speedup برای دنیای واقعی طراحی شده است و به حداقل فضای آزاد برای تغییر شکل نیاز دارد. Disk Speedup تکه تکه شدن داده ها، قطعات هارد دیسک را برطرف می کند و با استفاده از موتور اسکن پیشرفته و قوی عملکرد سیستم را افزایش می دهد. برای بارگیری Disk Speed ​​، اینجا را کلیک کنید.
  3. از یک ابزار ضد جاسوس افزار به روز برای محافظت از سیستم خود در برابر نرم افزارهای مخرب استفاده کنید. می توانید از نرم افزاری استفاده کنید که گزینه ای برای تنظیم به روزرسانی خودکار ارائه می دهد، اسکن عمیق را برای نظافت کامل انجام می دهد. برای این کار می توانید از Advanced System Protector استفاده کنید. برای بارگیری Advanced System Protector اینجا را کلیک کنید.
  4. به محض در دسترس قرار گرفتن وصله امنیتی، سیستم عامل را به آخرین نسخه ارتقا دهید. زیرا سیستم عامل منسوخ آماده ایمن سازی از آخرین حملات نیست.
  5. سیستم را بدون گرد و غبار و تمیز نگه دارید.
  6. فایلهای غیر ضروری و بلااستفاده را حذف کنید زیرا این کار باعث بهم ریختگی سیستم شما می شود و به سیستم کمک می کند تا برای کار بی عیب و نقص بهینه بماند. برای این کار می توانید از Disk Analyzer Pro استفاده کنید. ابزاری که به آزادسازی فضای دیسک، سازماندهی فایل ها، حذف موارد منسوخ و رفع بی نظمی برای بازیابی فضای ارزشمند دیسک کمک می کند. Disk Analyzer Pro را می توانید با کلیک روی اینجا نصب کنید.
  7. برای این منظور از شر کوکی های مرورگر، فایل های موقت و فایل های ناخواسته خلاص شوید، می توانید سعی کنید از System Cleaner و Privacy Protector Advanced System Optimizer استفاده کنید.
  8. از بازکردن نامه ها و بارگیری پیوست دریافتی از فرستنده ناشناس خودداری کنید.
  9. لپ تاپ خود را خنک و بدون درهم و برهمی نگه دارید تا از قرار دادن آن در مکانی که گرمای مستقیم دریافت می کند خودداری کنید. در صورت استفاده از لپ تاپ از میز لپ تاپ استفاده کنید تا فن فضای کافی برای کارکرد صحیح داشته باشد.
  10. همیشه درایورها را به روز نگه دارید، رجیستری را بهینه کنید و هرگز نرم افزارهای مشکوک را بارگیری یا استفاده نکنید.

نکات بسیار مهم در نحوه ی نگهداری لپ تاپ

اگر این مراحل تعمیر و نگهداری از نظر دقیقی دنبال شود، هیچ کس نمی تواند عمر طولانی لپ تاپ  شما را متوقف کند. اما شما همیشه باید تغییرات جدیدی را که در سیستم خود ایجاد می کنید بررسی کنید، اگر هر کدام از آنها منجر به خرابی سیستم شود، باید فوراً اقدام کنید.

علاوه بر این، اگر صفحه لپ تاپ شما اغلب یخ می زند، باید کمی فضای ذخیره سازی آزاد کنید، زیرا این امر معمولاً در صورت خالی بودن فضای ذخیره سازی سیستم شما اتفاق می افتد.

علاوه بر این، اگر به محصولی نیاز دارید که همه این کارها را برای شما انجام دهد، همه اینها را امتحان کنید، از Advanced System Optimizer استفاده کنید. حتی بیشتر به روز رسانی درایورهای منسوخ، دیفراگ دیسک کمک می کند و هر آنچه که در مورد این محصول فکر می کنید قادر است همه این کارها را برای شما انجام دهد.

علاوه بر این، ما به شما توصیه می کنیم که همیشه کار خود را هر ده دقیقه ذخیره کنید تا از وضعیت پیش بینی نشده جلوگیری کنید. همچنین، ایجاد پشتیبان از همه داده های مهم شما یک ایده عالی است.

امیدواریم نکات مربوط به نحوه جلوگیری از خرابی سیستم را دوست داشته باشید. همچنین، اکنون باید ایده ای درباره خرابی سیستم خود داشته باشید. اگر مشکل خاص دیگری وجود دارد که می خواهید ما به آن بپردازیم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =