نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لپ تاپ سامسونگ به طور تصادفی هنگ می کند

اگر رایانه شما هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف به طور تصادفی یخ می زند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در اینجا متداول ترین دلایل یخ زدن تصادفی رایانه آورده شده است.

  1. قدرت پردازش کافی نیست

اغلب توسط برنامه هایی ایجاد می شود که نیاز به توان سنگین واحد پردازش مرکزی (CPU) مانند ویرایش ویدیو یا نرم افزار رندر سه بعدی دارند. سعی کنید هنگام استفاده از برنامه هایی که نیاز به پردازش بالای CPU دارند، چندین برنامه را به طور همزمان محدود کنید.

  1. فضای دیسک سخت کافی نیست

همیشه ایده خوبی است که فضای هارد دیسک را برای اجرای بهینه رایانه خود در دسترس داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که به طور منظم از یک پاک کننده دیسک برای حذف هر گونه فایل استفاده نشده یا ناخواسته استفاده کنید. عملکرد پاک کننده دیسک یا یک پاک کننده شخص ثالث مانند CCleaner برای تعمیر و نگهداری هفتگی رایانه شما کاملاً کار می کند.

  1. CPU بیش از حد گرم شدن

اگر لپ تاپ سامسونگ شروع به گرم شدن بیش از حد کند، فشار قابل توجهی به قدرت پردازش CPU شما اضافه می کند. یک راه مطمئن برای اطلاع از داغ شدن بیش از حد رایانه این است که صدای فن های داخلی لپ تاپ یا رایانه رومیزی بلندتر یا بلندتر از حد معمول باشد.

همیشه با ارائه تهویه کافی مطمئن شوید که رایانه شما بیش از حد گرم نمی شود و هرگز درگاه های تهویه رایانه را نپوشانید یا مسدود نکنید.

  1. سیستم عامل خود را به روز کنید

همیشه مطمئن شوید که آخرین نسخه به روز شده یک سیستم عامل را اجرا می کنید. این کار باعث می شود که CPU شما به خوبی کار کند و همچنین از حمله جدیدترین بدافزارها یا تجربه سایر مشکلات مربوط به امنیت جلوگیری می کند.

  1. مشکلات درایور

اگر همه بررسی‌های بالا هنوز کمکی نکردند و رایانه‌تان همچنان به‌طور تصادفی ثابت می‌شود، ممکن است یک مشکل مربوط به «درایور» باعث این مشکل شده باشد. می‌توانید با استفاده از Windows Device Manager یا با استفاده از نرم‌افزار شخص ثالث مانند CCleaner، مشکلات درایور را بررسی کنید.

  1. مسائل سخت افزاری

مشکل جدی‌تر مشکل سخت‌افزاری است که در آن یکی از اجزای رایانه به درستی کار نمی‌کند یا دچار نقص می‌شود. این می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. رایج ترین آنها ناشی از گرم شدن بیش از حد یا گرد و غبار بیش از حد بر روی اجزای لپ تاپ سامسونگ است.

اگر فکر می کنید مشکل سخت افزاری باعث یخ زدن تصادفی رایانه شما شده است، همیشه بهتر است رایانه خود را به یک تعمیرگاه رایانه قابل اعتماد ببرید.

اگر رایانه شما به‌طور تصادفی خاموش می‌شود، راهنمای مفید ما را بخوانید تا به شما در عیب‌یابی مشکلتان کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =