نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا موبایل سامسونگ هنگ کردن می کند؟

هنگ کردن موبایل، تبلت و کامپیوتر از آن دسته اتفاقاتی ست که احتمالا خیلی از ما تا به حال آن را تجربه کرده ایم. این اختلال یکی از معمول ترین مشکلاتی ست که به دلایل مختلف در این گجت ها، رخ میدهد. کندی عملکرد موبایل میتواند دردسرهای زیادی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. این مشکل محدود به برند و مدل خاصی نیست و تقریبا هیچ گوشی موبایلی به طور کامل از آن در امان نخواهد بود. به طور حتم وقتی صحبت از هنگی یا کندی سرعت عملکرد گوشی موبایل به میان می آید، کاربران گوشی های موبایل سامسونگ نیز حداقل برای یک بار ، متوجه هنگ کردن موبایل سامسونگ خود شده اند.

هنگ کردن موبایل میتواند دلایل نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی داشته باشد. در همین خصوص این مقاله را به اصلی ترین و مهم ترین دلایل هنگ کردن موبایل سامسونگ و راه های مقابله با آن اختصاص داده ایم. از دارندگان گوشی های موبایل سامسونگ دعوت میشود برای آگاهی بیشتر با این مشکل ، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانند. این عزیزان میتوانند در صورت مواجهه با این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ نیز بهره مند گردند.

۵ دلیل اصلی هنگ کردن موبایل سامسونگ

۱- اجرا کردن هم زمان برنامه های سنگین :

یکی از متدوال ترین دلایل استفاده ی همزمان از برنامه های نسبتا سنگینی ست که پردازنده ی گوشی را تحت فشار قرار میدهند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، توصیه میشود از به کار بردن هم زمان برنامه ها تا حد امکان بپرهیزید.

۲- ویروسی شدن فضای گوشی موبایل :

یکی دیگر از دلایل هنگ کردن موبایل سامسونگ و هر گوشی موبایل دیگری آلوده شدن فضای دستگاه به ویروس و بدافزارهای مخرب است. این برنامه ها، مستقیما عملکرد گوشی موبایل را تحت الشعاع قرار میدهند. استفاده از آنتی ویروس های قوی برای جلوگیری از بروز این مشکل امری ضروری تلقی میشود.

۳- پر شدن حافظه ی موبایل :

پر شدن فضا یا حافظه ی دستگاه ، یکی دیگر از رایج ترین دلایل هنگ کردن  توصیه میشود، از انباشته کردن اطلاعات غیر مهم یا تکراری که فضای گوشی را اشغال میکند خودداری نمایید.

۴- آپدیت نبودن نرم افزارها :

آپدیت نبودن نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی ، میتواند منجر شود و ناراحتی هایی در این خصوص به دنبال داشته باشد. آپدیت نرم افزارهای گوشی ، در حفظ سرعت عملکرد دستگاه موثر است.

۵- قدیمی بودن سخت افزارهای موبایل :

بیشتر در نسخه های قدیمی و ابتدایی رخ میدهد. استفاده از سخت افزارهای قوی در گوشی های جدید تر تا حدود زیادی از بروز چنین مشکلی میکاهد.

مهم ترین راه های مقابله با هنگ کردن موبایل سامسونگ

برای پیشگیری و مقابله با مشکلاتی نظیر هنگ کردن موبایل سامسونگ راه کار های ساده ی زیر میتواند بسیار موثر باشد :

۱- خرید و نصب آنتی ویروس های قوی

۲- استفاده از ورژن های آپدیت شده ی سیستم عامل

۳- غیر فعال نمودن بخش location services

۴- حدف دیتاهای اضافه و غیر ضروری از فضای گوشی سامسونگ

۵- استفاده از گوشی های جدید

۶- انتقال دادن اپلیکیشن ها از حافظه ی داخلی بهSDکارت

۷- بستن برنامه های فعال در پس زمینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =