نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا کولر گازی هوای گرم می دهد؟

اگرچه فیلترهای هوا هیچ ارتباطی با دمای هوا ندارند، اما یک فیلتر هوای کثیف می تواند منجر به کویل اواپراتور کثیف شود. وقتی سیم پیچ اواپراتور مملو از گرد و غبار می شود، ممکن است جریان هوای آزاد کافی برای عملکرد مناسب خنک کننده وجود نداشته باشد. یک فیلتر هوای کثیف می تواند باعث جمع شدن گرد و غبار شود. ممکن است فکر کنید انجماد = هوای خنک است، اما سیم پیچ های یخ زده در واقع مانع جریان هوای خنک می شوند، که در عوض می تواند منجر به جریان هوای گرم از موتور در حال حرکت شود.

تعویض فیلترهای هوا بسته به آب و هوا، نوع فیلتر و خانه باید هر ۳۰-۶۰ روز انجام شود. ما توصیه می کنیم یک یادآوری ماهانه برای بررسی وضعیت فیلتر هوا در ابتدای هر ماه تنظیم کنید. اگر هنگام نگه داشتن فیلتر در مقابل نور به سختی از فیلتر عبور می کند، باید فیلتر جدید را جایگزین آن کنید.

اگر سیم پیچ اواپراتور یخ زده است، دستگاه را خاموش کرده و فیلتر هوا را عوض کنید. صبر کنید تا یخ دستگاه ذوب شود قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید. اگر کویل ها مجدد یخ زدند، دستگاه را خاموش کرده و سریع به تکنسین حرفه ای در زمینه تعمیرات کولر تماس بگیرید ممکن است دچار نشت مبرد یا مشکل کمپرسور شوید، به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.

اگر کولر گازی باد گرم بزند

با شروع تابستان و گرمای نه چندان خوشایند این روزها لازم است به فکر وسایل سرمایشی و راه اندازی آن ها باشیم به این منظور لازم است اگر در تابستان گذشته کولر گازی شما با مشکلات فنی مواجه بود آن ها را برطرف نمایید تا در این تابستان بتوانید از هوای دلنشین خانه یا محل کارتان لذت ببرید شاید از خود می پرسید اگر کولر گازی باد گرم بزند باید چه کنیم؟ همان طور که می دانید تابستان زمانی است که بیشتر روی کولرهای گازی حساب می کنیم. این فصل همچنین شلوغ ترین فصل برای تکنسین های کولر گازی و زمانی برای تعمیر کولر است.

ممکن است واضح به نظر برسد، اما اولین چیزی که باید بررسی کنید ترموستات است. اگر جریان برق متناوب در حال دمیدن هوای گرم است، ممکن است به طور تصادفی ترموستات روی “گرما” تنظیم شده باشد. اگر این مورد باشد، به راحتی می توانید خودتان آن را برطرف کنید. کافی است تنظیمات ترموستات را به حالت خنک برگردانید و ببینید آیا کولر گازی شروع به دمیدن هوای خنک می کند یا خیر ؟

علاوه بر این، شما می خواهید مطمئن شوید که باتری ها کار می کنند و دما بیش از حد بالا تنظیم نشده است. بخاطر داشته باشید، عملکرد “خودکار” یا همان حالت فن، فقط در صورت گرم شدن یا خنک شدن هوا استفاده می شود. عملکرد “روشن” به این معنی است که فن ۲۴ ساعت شبانه روز کار می کند تا هوا را پخش کند. ما توصیه می کنیم بیشتر اوقات از عملکرد “خودکار” استفاده کنید و فقط در صورت لزوم به “روشن” بروید.

ترموستات را بررسی کنید و مطمئن شوید روی حالت “خنک” و در دمای مناسب تنظیم شده است. در صورت نیاز به باتری های جدید، آنها را تعویض کنید. در طول فصل تابستان، توصیه می کنیم ترموستات را در حدود ۷۸ درجه فارنهایت و ۷-۱۰ درجه بالاتر در حالی که از خانه دور هستید تنظیم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + ده =