دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پر نشدن ماشین ظرفشویی . وجود ماشین ظرفشویی سامسونگ که به درستی کار نمی کند یک ناراحتی بزرگ برای هر خانه ای است. ماشین ظرفشویی سامسونگ شما یک وسیله اصلی است که انتظار دارید تمیز کردن زمان غذا را به حرکت درآورد و خانواده خود را دور هم جمع کند. اگر به نظر می رسد ماشین ظرفشویی سامسونگ شما کار می کند اما با آب پر نمی شود، راه حل های انگشت شماری وجود دارد که می توانید قبل از تماس با یک متخصص آن را امتحان کنید.

پر نشدن ماشین ظرفشویی

علت پر نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ

دلایل مختلفی وجود دارد که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما ممکن است با آب پر نشود. شیلنگ تخلیه نادرست، درب باز یا باز نشده، قطع شدن منبع آب یا مسدود شدن شناور محافظت از پر شدن بیش از حد ممکن است عامل این مشکل باشد. برای آشنایی با راه حل هایی که می توانید سعی کنید به تنهایی این مشکلات را اصلاح کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

قرار نگرفتن درست شلنگ تخلیه

اگر حلقه انتهای شلنگ تخلیه شما حداقل ۲۰ اینچ از کف یا زیر زمین قرار نگرفته باشد، ماشین ظرفشویی سامسونگ شما ممکن است در حال سیفون کردن باشد. شیلنگ تخلیه را پیدا کنید و آن را به سه راهی زباله یا ورودی دفع زباله در بالای تله تخلیه لوله کشی خانه خود در حداقل ۲۰ اینچ بالاتر از کف وصل کنید تا مطمئن شوید وان به درستی پر می شود.

پر بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ

درب باز یا بدون قفل از پر شدن ماشین ظرفشویی سامسونگ با آب جلوگیری می کند. چراغ نشانگر START/RESUME چشمک زن معمولاً نشان می دهد که این مشکل است. در این صورت، مطمئن شوید که درب ماشین ظرفشویی سامسونگ بسته است و برای ادامه چرخه، دکمه START/RESUME را فشار دهید.

بسته بودن شیر تامین آب

برای اینکه ماشین ظرفشویی سامسونگ شما پر شود، شیر تامین آب باید در حالت باز باشد. منبع آب آشپزخانه خود را پیدا کنید و دریچه را در صورت لزوم باز کنید تا آب آزادانه از طریق خط تامین آب و داخل واحد جریان یابد.

مسدود بودن شناور محافظ

شناور محافظ بیش از حد از پر شدن بیش از حد ماشین ظرفشویی سامسونگ جلوگیری می کند و باید به درستی در محل قرار گیرد تا دستگاه پر شود. در برخی از مدل‌ها، شناور معمولاً در گوشه سمت راست جلو قرار دارد. مدل های جدیدتر که با مشکل پر شدن مواجه هستند باید توسط یک متخصص بازرسی شوند.

شناور را پیدا کنید و با حرکت دادن آن به بالا و پایین، موانع را بررسی کنید تا ببینید آزادانه حرکت می کند یا خیر. در صورت نیاز موانع را بردارید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه انتخاب ساب ووفر سینما خانگی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =