نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیاده سازی FX-888D هاکو

 

مرحله ۱- باز کردن جعبه

  • جعبه کارتنی از مواد بازیافت ساخته شده است.

Simple, carton box made mostly of recycled material.

مرحله ۲- نگهدارنده آهن لحیم کاری

  • نگهدارنده نسبتا سنگین و بسیار پایدار است و از مواد رنگی ضخیم ساخته شده است. دکمه بزرگ واقع در پشت آن آزاد می شود و اسفنج تمیزکاری دارد.
  • ۵ ویژگی سیلیکونی وجود دارد که نوار لحیم کاری را دقیقا تمیز می‌کند. سیلیکون می‌تواند دمای بالا را عقب اندازد.

مرحله ۳- پیاده کردن دسته- قسمت ۱

  • خود دسته دارای کانکتور ۵ نوکی است. هیچ مکانیسم پیچ نداشته و کانکتور داخل سوکت پیچیده شده است.
  • این قطعه به آسانی پیاده می‌شود تا کابل های اتصال داخلی دیده شوند.

مرحله ۴- پیاده کردن دسته- قسمت ۲

  • کانکتورهای داخلی ۵ کابل رنگی متمایز هستند.
  • برخلاف جهت ساعت که سبز در پایین است، کابل ها بدین صورت قرار می‌گیرد: مشکی، خاکستری، سبز (اطراف)، آبی، قرمز.

مرحله ۵- پیاده کردن دسته- قسمت ۳

  • نوک نگهدارنده را باز و برداشته، خود نوک به آسانی خارج می‌شود تا عنصر گرمایی سرامیکی در زیر آن دیده شود.

مرحله ۶- پیاده کردن دسته- قسمت ۴

  • PCB که عناصر گرمایی سرامیکی را نگهداشته است می‌تواند به دقت خارج شود. به برق ۲۶ ولت، سنسور دما و به زمین متصل است که با یکنوار فلزی به نوار بیرونی وصل است و نوک آن به زمین است تا ESD امن شود.
  • کابل زمینی دارای سینک حرارتی بوده که از تماس بالقوه با سایر کابل ها جلوگیری می‌کند.

مرحله ۷- پیاده کردن ایستگاه- قسمت ۱

  • ایستگاه نسبتا سنگین بوده و وزن آن به دلیل ترانسفورماتور چند ولتاژی داخل آن می‌باشد. روکش پلاستیکی بیرونی از ترکیب PC + ABS با کیفیت و سخت ساخته شده است.
  • پایه پایین نیز با ۴ دیسک لاستیکی پوشیده شده است.

مرحله ۸- پیاده سازی ایستگاه- قسمت ۲

  • پس از برداشتن پایه‌ها، ۴ پیچ PH1 دیده شده که به آسانی باز می‌شوند.
  • پس از برداشتن پیچ‌ها، روکش پلاستیکی آبی بالا می‌تواند برداشته شده تا قطعات داخلی مشاهده شوند.
  • اغلب ۳ قطعه داخلی وجود دارد: ترانسفورماتور، سوئیچ و PCB اصلی.

مرحله ۹- پیاده سازی ایستگاه- قسمت ۳

  • ترانسفورماتور دارای PCB کوچک متصل به آن است که مکانیسم فیوز را تشخیص می‌دهد.
  • ترانسفورماتور با چندین ولتاژ از جمله ولتاژ USA، ولتاژ UK و ولتاژ ژاپن طراحی شده است. بنابراین امکان اصلاح آن متناسب با ولتاژ دیگر وجود دارد.

مرحله ۱۰- پیاده سازی ایستگاه- قسمت ۴

  • PCB اصلی با ۳ پیچ PH2 متصل است که به راحتی برداشته می‌شود.
  • جلوی PCB دارای نمایشگر ۳ رقمی و دو دکمه سوئیچ است. این قطعه دارای ولتاژ ۲۶ ولت Ac است که PCB باید آن را به ولتاژهای DC قابل مصرف با IC و نمایشگر تبدیل آن.
  • خود PCB کاملا تمیز نیست، هیچ خوردگی ندارد. اکثر کثیفی‌ها باعث تمیز شدن فلوی لحیم کاری از کارخانه نمی‌شوند.
  • در سمت دیگر سایر قطعات وجود دارند که سه IC و MOSFET بزرگ می‌باشند.
  • IC1: 358, 633
  • IC2: RSF100FCA, 1652KN400، ژاپن (MCU 16 بیت فلش RL78 CISC 4KB)
  • IC3: 9C733
  • Mosfet: GTAO6-600c GK00D VU, CHN, 742

مرحله ۱۱- سوئیچ

  • سوئیچ اصلی که ایستگاه را خاموش و روشن می‌کند، ولتاژ اصلی را به ترانسفورماتور انتقال می‌دهد.

Main switch that turns the station on and off, switches the mains voltage going to the transformer. Live wire (brown one) is the one being switched.

مرحله ۱۲- کانکتور

  • ویژگی جالب روی کانکتور بدین صورت است که به دو پین مختلف متصل است، و پین دیگر نیز به رزیستور کوچکی متصل می‌شود. فقط یک پین به کانکتور دیگر وصل می‌شود.
  • کدکس رنگی در کابل بدین صورت است:
  • کابل ۱: قرمز
  • پین ۲: آبی
  • پین ۳: سبز (زمینی)
  • پین ۴: سفید
  • پین ۵: مشکی
  • پین ۶: عدم اتصال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =