نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش پیوست ریموت مهار های هوشمند سامسونگ به تلویزیون ها

پیوست ریموت مهارهای به تلویزیون هوشمند سامسونگ دوستان و همراهان سخت افزار، با شما هستیم به به اتفاق یک مطلب آموزشی دیگر، در خصوص سیستم های تصویری. سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده تلویزیون در جهان، یک سبد کالای کامل از محصولات خود را تحت گارانتی  راهی بازار کرده است. الی کنون آموزش های فراونی را در این زمینه منتشر کرده و اینک به سراغ احد دیگر از تعلیم های مرتبط با تلویزیون های Samsung می رویم.

یکی از دشواری ها کاربران، اتصال ریموت کنترل های هوشمند به تلویزیون های سری ۶، بعضی مدل های سری۷ و ۸ است. سامسونگ در ریموت کنترل های هوشمند خویش از ۲ تکنیک ارتباطی استفاده کرده است. پیش درآمد استفاده از چشم های مادون قرمز که از قدیم الایام الی کنون، در ریموت مهار ها باره استفاده قرار می گیرد. ولی در ریموت مهار های هوشمند سامسونگ، یک تکنولوژی دیگر نیز کاربرد شده است؛ تکنیک “بلوتوث” تقسیم دیگری از روش ارتباط این محصولات است. این تکنولوژی در ریموت هایی همانند TM1750A کاربرد می گردد.

سنسور مادون قرمز

سنسور مادون قرمز، تنها برای کلید روشن و خاموش کردن باره کاربرد پیمان می گیرد؛ تقسیم بلوتوث نیز سایر کلید و فرمان ها ها را در بر می گیرد. چرا به کارگیری بلوتوث به عنوان یک تکنیک گران تر برای شرکت؟ چرا سامسونگ مثل بسیاری از شرکت ها، از همان مادون قرمز سنتی بهره‌گیری نکرده است؟ به این علت که دیگر کاربران مجبور به چشم داشتتن ریموت کنترل در جلوی سنسور نبوده و در هر وضعیت، فعالیت طبیعی خود را حفظ نماید. ریموت مهار سامسونگ حائز یک LED قرمز رنگ در دسته بالایی است و این دیود نشان دهنده چگونگی کارکرد و اتصال به تلویزیون است.

ریموت کنترل هوشمند سامسونگ

 ریموت کنترل هوشمند سامسونگ، پس از صریح شدن در نخستین بار، نیازمند پیوندیدن به تلویزیون است؛ این اتصال توسط تکنسین های نصب برای نخستین بار چهره می گیرد. ولی در مواردی مشاهده می شود که پس از جایگزینی باتری و یا به چهره کاملا اتفاقی، امکان قطع شدن یا Unpaired وجود دارد. بسیاری از کاربران با قطع پیوندیدن ریموت مهار از بلوثوت تلویزیون، با دفاتر مرکز خدمات تماس می گیرند. ولی Pair کردن دوباره آن زیاد ساده بوده و توسط کاربران نیز قابل انجام است.

 برای پیوست ریموت مهارهای به تلویزیون قصد باید تلویزیون را صریح کرده و سپس ۲ کلید Play/Pause و Return را به طور همزمان، به مدت ۵ ثانیه نگهدارید. پس از چند ثانیه، علامت پیوستگی مجدد به تلویزیون در صفحه نمایان می شود. به همین سادگی شما می توانید ریموت کنترل را مجددا به تلویزیون اتصال دیتا و سایر خبری از چشمک زدن چراغ LED قرمز رنگ بالای ریموت کنترل نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =