نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا لپ تاپ سامسونگ به طور مداوم خراب می شود؟

لپ تاپ شما مدام خراب می شود و گاهی اوقات به طور تصادفی خراب می شود؟ اما نگران نباشید! ما به شما کمک می کنیم مشکل خرابی لپ تاپ را برطرف کرده و برطرف کنید.

چرا لپ تاپ من مدام خراب می شود؟

خرابی لپ تاپ یا سیستم به طور کلی یک برنامه یا قطعه سخت افزاری در لپ تاپ است که به درستی کار می کند، و ممکن است گاهی اوقات هنگام خرابی گزارش خطا را مشاهده کنید، گاهی اوقات حتی ممکن است هیچ کد خطایی را مشاهده نکنید و لپ تاپ شما فقط خراب می شود.

اکثر خرابی های لپ تاپ شخصی یا لپ تاپ نتیجه داغ شدن بیش از حد، خرابی سخت افزار، خرابی سیستم یا خرابی راننده و غیره است. اگر علت خرابی را نمی دانید، می توانید روشهای زیر را برای محدود کردن و رفع خرابی لپ تاپ امتحان کنید.

روش ۱: لپ تاپ خود را راه اندازی مجدد کنید

راه اندازی مجدد لپ تاپ می تواند به سیستم شما کمک کند تا در طول فرآیند به درستی کار کند، بنابراین می توانید لپ تاپ خود را مجدداً راه اندازی کنید تا خرابی را برطرف کند.

  1. اگر می توانید از ماوس یا صفحه کلید خود استفاده کنید، می توانید یک راه اندازی مجدد معمولی را با موس یا صفحه کلید خود انجام دهید. در زیر می توانید هر کدام را انتخاب کنید.

با موس خود راه اندازی مجدد کنید

۱) روی دکمه شروع در پایین سمت چپ کلیک کنید.

۲) روی دکمه روشن / خاموش راست کلیک کرده و روی خاموش کردن کلیک کنید.

۳) سپس لپ تاپ شما خود خاموش می شود. پس از خاموش شدن کامل، دکمه روشن / خاموش را در لپ تاپ یا لپ تاپ خود فشار دهید تا لپ تاپ شما بوت شود.

با صفحه کلید خود راه اندازی مجدد کنید

۱) در صفحه کلید خود، کلید آرم ویندوز و D را فشار دهید تا به دسکتاپ خود بروید.

۲) کلید Alt و F4 را همزمان فشار دهید.

۳) Enter را فشار دهید تا لپ تاپ شما خاموش شود.

۴) دکمه روشن / خاموش را در لپ تاپ یا لپ تاپ خود فشار دهید تا روشن شود.

  1. اگر به طور معمول نمی توانید لپ تاپ شخصی/لپ تاپ خود را خاموش کنید، برای راه اندازی مجدد، یک تنظیم مجدد سخت انجام دهید. دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید یا دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا لپ تاپ شما راه اندازی مجدد شود.

روش ۲: مطمئن شوید CPU شما به درستی کار می کند

اگر لپ تاپ شما به دلیل داغ شدن بیش از حد خراب می شود، باید بررسی کنید و مطمئن شوید که CPU شما به درستی کار می کند.

  1. قاب لپ تاپ خود را تمیز کنید

اگر گرد و غبار روی کیس لپ تاپ یا لپ تاپ شما وجود داشته باشد، ممکن است فن شما را مسدود کرده و جریان هوا را مسدود کند. بنابراین باید گرد و غبار اطراف فن را تمیز کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.

  1. از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنید

لپ تاپ خود را در مکانی قرار دهید که می تواند تهویه مطبوع بهتری داشته باشد. قاب را مجدداً به دیوار فشار ندهید یا دریچه های هوا را با هیچ پارچه ای مسدود نکنید.

  1. مطمئن شوید که فن ها در حال اجرا هستند

اگر مطمئن نیستید که چرا لپ تاپ شما داغ می کند، می توانید قاب آن را باز کرده و بررسی کنید که همه فن ها در حال کار هستند.

روش ۳: در حالت ایمن بوت کنید

اگر لپ تاپ /لپ تاپ شما به دلیل برنامه یا برنامه ای خراب می شود، می توانید برنامه را در لپ تاپ خود حذف کنید تا مشکل برطرف شود. مراحل زیر را دنبال کنید تا لپ تاپ خود را در حالت ایمن بوت کنید و سپس حذف برنامه ها را پیکربندی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =