نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این مقاله چند راه حل مفید برای مقابله با مشکل حلقه بوت در گلکسی S21 را مطرح می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید اگر سامسونگ گلکسی S21 شما پس از به‌روزرسانی به راه‌اندازی مجدد ادامه داد، چه کاری باید انجام دهید. راه اندازی مجدد تصادفی یکی از مشکلات رایجی است که کاربران گوشی های هوشمند در آن زمان و اکنون با آن مواجه هستند. این مشکل ممکن است در هر دستگاهی اعم از اندروید یا iOS رخ دهد.

اگر گلکسی S21 شما پس از به‌روزرسانی به راه‌اندازی مجدد ادامه داد، چه کاری باید انجام دهید

هر رفتار نامطلوبی که گوشی هوشمند شما از یک به‌روزرسانی انجام می‌دهد، به‌عنوان مشکلات پس از به‌روزرسانی برچسب‌گذاری می‌شود. اغلب، این مشکلات مربوط به نرم افزار هستند و بنابراین توسط کاربران نهایی قابل اصلاح هستند، مگر اینکه به یک کد وصله نیاز باشد. موارد زیر عوامل رایجی هستند که به مشکل حلقه بوت پس از به‌روزرسانی در دستگاه‌های اندروید نسبت داده می‌شوند. هر یک از این مولفه ها می تواند مقصر اصلی باشد و بنابراین باید از بین برود.

  1. اشکالات را به روز کنید

در مواردی که تلفن به طور ناگهانی از یک به روز رسانی مجدد راه اندازی می شود، به احتمال زیاد یک اشکال به روز رسانی علت اصلی مشکل است. علیرغم این واقعیت که به‌روزرسانی‌های سیستم قبل از انتشار رسمی یک سری اشکال زدایی را پشت سر گذاشته‌اند، مشکلات پس از به‌روزرسانی هنوز آشکار می‌شوند. برخی به‌روزرسانی‌ها همچنین ممکن است حاوی اشکال‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای باشند که در نهایت سیستم را ناپایدار می‌کنند و در نتیجه مشکلات عملکردی از جمله هنگ کردن های تصادفی، خرابی‌های سیستم و راه‌اندازی مجدد غیرمنتظره ایجاد می‌کنند.

  1. برنامه های اشتباه

برخی از برنامه های شخص ثالث نیز ممکن است پس از به روز رسانی نامنظم شوند. این معمولا برای برنامه هایی که قدیمی هستند اتفاق می افتد. هنگامی که نسخه نرم افزار جدید نصب شد، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه ها ممکن است تغییر کرده باشد. بنابراین، تضاد سیستم در بین برنامه های کاربردی قدیمی ایجاد می شود. در نتیجه، مشکلات عملکرد به دلیل برنامه‌های خطاکار پدیدار شد.

  1. تنظیمات بهم ریخته

در برخی موارد، به‌روزرسانی‌های جدید طوری برنامه‌ریزی می‌شوند که به‌طور خودکار تنظیمات سیستم را هنگام نصب لغو کنند. این لغو ممکن است تنظیمات فعلی گوشی را به هم ریخته باشد و در نتیجه منجر به راه اندازی مجدد تصادفی سیستم شود.

  1. فایل های خراب

اگر سیستم به طور ناگهانی از کار بیفتد و در حین تلاش برای بارگیری یک فایل خاص، راه اندازی مجدد شود، ممکن است فایلی که می خواهید بارگیری کنید خراب شده باشد. ممکن است سیستم برای خواندن یا استخراج فایل خراب مشکل داشته باشد و در نهایت این فرآیند را خاتمه دهد.

  1. مشکلات حافظه

راه اندازی مجدد غیرمنتظره ممکن است در میان سایر مشکلات عملکرد مرتبط با ذخیره سازی بهینه نشده در دستگاه (حافظه کم) رخ دهد. این اغلب در هنگام نصب به روز رسانی فایل های بزرگ در دستگاهی با فضای حافظه کافی رخ می دهد.

  1. SIM/SD کارت معیوب

مشکلات عملکرد در دستگاه‌های Android نیز ممکن است به کارت SD خراب یا سیم کارت معیوب در حال استفاده نسبت داده شود. اگر کارت SD حاوی چند فایل خراب، ویروس و بدافزار باشد، همین اتفاق می افتد. نصب معیوب سیم کارت همچنین می تواند باعث بروز مشکلات مرتبط در تلفن هوشمند شود.

  1. مشکل سخت افزاری

در حالی که این مشکل از به روز رسانی نرم افزار ایجاد شده است، اما همیشه مشکل سیستم عامل نیست. بنابراین، احتمال آسیب سخت افزاری روی دستگاه را نادیده نگیرید. این امکان وجود دارد که تلفن شما قبلاً نوعی آسیب فیزیکی یا مایع را دریافت کرده باشد و علائم پس از نصب به‌روزرسانی جدید ظاهر شوند.

همچنین مطمئن شوید که مشکل از باتری نیست. باتری معیوب همچنین می تواند دلیل اصلی راه اندازی مجدد گوشی شما به خودی خود باشد. با فرض اینکه علت اصلی مشکل همین باشد، بردن گوشی به مرکز خدمات ضروری است.

مقالات مرتبط:

اهمیت تعمیر حافظه داخلی موبایل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =