دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بدون شک یخچال سامسونگ یکی از پرکاربردترین وسایل خانه شماست. در دوران مدرن، زندگی بدون یخچال سامسونگ غیرقابل تصور است. هر خانوار معمولی با یک آشپزخانه عملیاتی به سادگی نمی تواند بدون یخچال سامسونگ کار کند. به تکه های عظیم غذایی فکر کنید که یخچال سامسونگ شما می تواند روزها بدون کهنه شدن در آن نگهداری کند.

دلایل آسیب رسیدن به یخچال سامسونگ

مزایای یخچال سامسونگ اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا اکثر ما این قطعه از ماشین آلات را بدیهی می دانیم. تنها زمانی که یخچال سامسونگ کار نمی کند، متوجه می شوید که چقدر ضروری است. من نمی گویم که وقتی یخچال سامسونگ به درستی کار می کند مفید نیست. تمام تلاش من این است که فقط زمانی متوجه می شوید که یک محصول چقدر مفید است، خدمات آن دیگر برای استفاده وجود ندارد. مانند هر تجهیزات دیگری، یخچال سامسونگ نیز ممکن است گاهی اوقات کار نکند. در اینجا چند دلیل رایج وجود دارد که ممکن است باعث خرابی یخچال سامسونگ شما شود.

  1. کارکرد

ممکن است متوجه شده باشید که دفترچه های راهنمای یخچال سامسونگ اغلب دستورالعمل هایی در مورد کارکرد رایگان دستگاه شما برای چند ساعت اول (یا زمان مشخص شده در دفترچه راهنما) پس از اتصال دستگاه جدید به برق دارند. معنی آن چیست؟

ببینید، واحد جدید، اگرچه باید برای همه عملکردها در مرکز تولید آزمایش شده باشد، هنوز برای جابجایی بار کامل مواد خام است. بنابراین چند ساعت در حالت بیکار ماندن یخچال سامسونگ را برای تحمل بار ظرفیت آماده می کند. بنابراین، اگر به فکر خرید یک یخچال سامسونگ جدید هستید، این نکته را در نظر داشته باشید و از خطر تعمیر یخچال سامسونگ در مراحل اولیه جلوگیری کنید.

  1. پر کردن

یخچال سامسونگ ها به گونه ای ساخته شده اند که مقدار مشخصی غذا را در خود جای دهند (به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید). مشکل زمانی به وجود می آید که آنها را زیاد پر کنید. وزن اضافی بر روی موتور کمپرسور وارد می کند و در نتیجه ممکن است کمپرسور یخچال سامسونگ شما خراب شود که تعمیر آن می تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر دستگاه از دوره گارانتی گذشته باشد.

  1. مدل های قدیمی

اگر یخچال سامسونگ قدیمی دارید، بیشتر مستعد خراب شدن است. درست مانند هر ماشین دیگری، یخچال سامسونگ ها نیز در مدت زمان طولانی تری عملکرد خود را کاهش می دهند.

  1. کابل کشی فرسوده

یکی دیگر از دلایل رایجی که ممکن است باعث شود یخچال سامسونگ شما از کار بیفتد، کابل کشی فرسوده است. این احتمالاً ساده‌ترین مشکلات مربوط به یخچال سامسونگ پس از شناسایی محل کابل‌کشی معیوب است.

  1. نشت مبرد

گاهی اوقات مبرد یا ماده خنک کننده مورد استفاده در یخچال سامسونگ نشت می کند و یخچال سامسونگ شما خنک نمی شود. تنها راه حل این مشکل این است که از یک سرویس تعمیر یخچال سامسونگ حرفه ای استفاده کنید تا نشتی را مسدود کرده و مبرد را مطابق استاندارد واحد خود پر کنید.

  1. موضوع موتور کمپرسور

موتورهای کمپرسور عمدتاً به دو دلیل از بین می روند. اولاً در صورتی که یخچال سامسونگ شما خیلی قدیمی است و موتور احتمالاً عمر مفید خود را به پایان رسانده است. ثانیاً، موتور کمپرسور ممکن است در صورت استفاده زیاد (به دلیل پر شدن بیش از حد همانطور که قبلاً توضیح داده شد) بیش از حد گرم شود و از کار بیفتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =