دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از ماشین لباسشویی خودکار برای سهولت در شستن لباس ها بسیار راحت است. اما، کدهای خطایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود ممکن است برای حل آن نیاز به کمک داشته باشید. این کدهای خطا نشان می دهد که واشرهای شما مشکلی دارند که باید آن را برطرف کنید. با این حال، اگر معنای این کدهای خطا را ندانید، می‌تواند کار سختی باشد. در اینجا رایج ترین کدهای خطای سامسونگ آورده شده است.

معرفی کد خطا ماشین لباسشویی

  1. E1یا ۴E

نشان دهنده یک خطای ورودی در ماشین لباسشویی است که نشان می دهد ماشین لباسشویی در پر شدن با آب مشکل دارد.

بنابراین، اولین چیزی که باید بررسی شود این است که شلنگ مسدود، پیچ خورده یا به دام افتاده باشد. پس از آن، شیرهای ورودی دستگاه را بررسی کنید.

  1. E2یا ۵E

اگر دستگاه شما کدهای خطای E2 یا ۵E را نمایش دهد، این یک خطای خروجی است. این نشان می دهد که دستگاه نمی تواند به درستی تخلیه شود.

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که فیلتر را برای هر گونه رسوبی که ممکن است داخل آن گیر کرده باشد بررسی کنید.

  1. DE

اگر دستگاه DE را نمایش دهد، این یک خطای در است. این نشان می دهد که درب نمی تواند به درستی بسته شود. بررسی کنید که آیا درب به درستی بسته شده است یا خیر، و اگر مشکل ادامه داشت، باید خود قفل در را بررسی کنید.

  1. E7

کد خطا E7 مربوط به سوئیچ فشار می باشد. بنابراین، به دنبال هرگونه گرفتگی یا ترک در شیلنگ و نحوه اتصال آن به سوئیچ فشار باشید. سوئیچ فشار را نیز بررسی کنید.

  1. EB یا BE

اگر متوجه این کد خطا در صفحه نمایش شوید، یک خطای مدار کنترل موتور است. این معمولاً به دلیل مشکل در برد کنترل است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به موتور و اتصالات آن نگاه کنید.

  1. HE1 یا CE

این خطا در مورد گرمای بیش از حد دما است، که نشان می دهد سنسور دما خوانش دقیقی ندارد یا برد کنترل به درستی کار نمی کند. باعث می شود دستگاه همیشه بیش از حد گرم شود.

  1. E4 یا UE

این کد خطا به عدم تعادل ماشین لباسشویی می گوید. این نشان می دهد که دستگاه نتوانسته بار را در طول یک چرخه متعادل کند. بنابراین، قبل از اینکه درام را در یک چرخه چرخشی راه اندازی کنید، مطمئن شوید که اقلام بار به طور مشابه وزن دارند. در غیر این صورت چرخش متوقف می شود.

در صورتی که قصد خرید یک ماشین لباسشویی جدید را دارید، در اینجا بررسی تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ ما است.

ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر دوام می آورد؟

به طور متوسط، یک واشر سامسونگ می تواند حدود ۱۰ سال دوام بیاورد. پس از آن، واشرها شروع به خرابی می کنند که به طور بالقوه منجر به هزینه های تعمیر بالا می شود. با این حال، طول عمر ماشین لباسشویی شما بیشتر به میزان نگهداری آن بستگی دارد.

چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ خود را ریست کنم؟

برخی از مدل ها دارای دکمه تنظیم مجدد روی دستگاه هستند. با این حال، اگر مدل شما آن را ندارد، می توانید به سادگی ماشین لباسشویی خود را حداقل به مدت ۵ دقیقه از برق جدا کنید. پس از آن، آن را دوباره روشن کنید. دستگاه ریست خواهد شد.

مقالات مرتبط:

نحوه تنظیم مجدد برنامه ماشین لباسشویی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =