نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کیفیت تصویر بالا و صدای فراگیر عالی باعث می شود احساس کنید که فیلم زنده شده است. اما مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری شما نیز می توانید با مشکلاتی در سینمای خانگی سامسونگ مواجه شوید و نیاز به تعمیر داشته باشید.

روشن نشدن سینمای خانگی سامسونگ

این یک مشکل بسیار رایج در سینمای خانگی سامسونگ است. یک سیستم سینمای خانگی سامسونگ از جلو جذاب به نظر می رسد اما دارای جنگلی از سیم در پشت است. بسیاری از اوقات در حین گردگیری و تمیز کردن، سیم ها و کابل های مهم به طور تصادفی از پریز برق جدا می شوند. به دلیل این جدا شدن سیستم روشن نمی شود. بنابراین قبل از تماس با تکنسین، اتصال کابل ها و سیم ها را با پریز برق به طور کامل بررسی کنید. باتری ریموت کنترل را نیز بررسی کنید. اگر باتری ها تمام شده اند، آنها را با باتری های جدید تعویض کنید.

برای مطالعه بیشتر : مشکلات رایج در سینمای خانگی سامسونگ

کیفیت تصویر ضعیف

گاهی اوقات پیش می‌آید که تلویزیون به طور معمول روشن می‌شود اما پس از مدتی تصویر مخدوش یا تغییر رنگ می‌دهد. برای تشخیص این مشکل، تلویزیون را خاموش کنید و کابل حامل سیگنال به تلویزیون را از پریز برق جدا کنید. یک دقیقه آن را در حالت خاموش نگه دارید و سپس آن را دوباره وصل کنید و برق را روشن کنید. اگر کار نمی کند تلویزیون را با کابل دیگری وصل کنید و کیفیت تصویر را بررسی کنید. اگر کیفیت تصویر بهتر شد به این معنی است که مشکل از کابل بوده است. در غیر این صورت، تلویزیون را به رسانه دیگری مانند play station یا Xbox متصل کنید. اگر تصویر همچنان مخدوش است، به این معنی است که تلویزیون نیاز به تعمیر دارد.

صدای ضعیف یا اصلاً صدا نداشتن

این یکی دیگر از مشکلات رایج سینمای خانگی سامسونگ است. در چنین شرایطی ابتدا بررسی کنید که آیا بلندگو به پریزهای برق وصل است یا خیر. همچنین تنظیمات کنترل از راه دور را بررسی کنید زیرا گاهی اوقات صدا را قطع می کنیم. اگر جواب نداد، کابل انتقال برق به بلندگو را تعویض کنید. اما اگر اسپیکر صدا تولید نمی کند، کاملا محتمل است که اسپیکر شما نیاز به تعمیر داشته باشد.

بدون سیگنال از سینمای خانگی سامسونگ

یک سینمای خانگی سامسونگ با کیفیت خوب دارای چندین دستگاه مانند تلویزیون، پخش کننده DVD، جعبه کابل، بلندگو، استریو و غیره به یکدیگر متصل است. تنظیمات هر دستگاه صحیح است و با توصیه سازنده و ارائه دهنده خدمات مطابقت دارد.

چرا سینما خانگی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ متصل نمی شود؟

TV SoundConnect (SoundShare) سینما خانگی سامسونگ شما را با استفاده از بلوتوث به تلویزیون شما جفت می کند. اگر اتصال کار نمی کند، اجازه دهید با اطمینان از درست بودن تنظیمات تلویزیون به شما کمک کنیم.

تلویزیون SoundConnect (SoundShare) را روشن کنید.

به Settings > Sound > Speaker Settings > TV SoundConnect > Add New Device > On بروید و انتخاب کنید. اگر این منوها را در تلویزیون خود نمی بینید، برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

مطمئن شوید که تنظیمات بلندگوی تلویزیون روی TV SoundConnect (SoundShare) تنظیم شده است.

در همان منوی که تلویزیون SoundConnect (SoundShare) را روشن کردید، باید گزینه‌ای را برای Speaker Settings ببینید. تنظیمات را به TV SoundConnect (SoundShare) تغییر دهید. این گزینه بسته به مدل متفاوت است، اما به طور کلی در منوی تلویزیون در زیر صدا یا صدا قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای تلویزیون خود مراجعه کنید.

سینما خانگی سامسونگ را بازنشانی کنید

سینما خانگی سامسونگ را با خاموش کردن آن و سپس فشار دادن و نگه داشتن دکمه پخش/مکث تا زمانی که ‘INIT OK’ نمایش داده شود، تنظیم مجدد کنید. سینما خانگی سامسونگ را روشن کنید و سپس دوباره سعی کنید سینما خانگی سامسونگ را با تلویزیون خود جفت کنید.

سینما خانگی سامسونگ خود را با دستگاه بلوتوث دیگری جفت کنید.

اگر بتوانید با دستگاه دیگری جفت شوید، سینما خانگی سامسونگ شما به درستی کار می کند. می‌توانید تلویزیون خود را با سایر دستگاه‌های بلوتوث جفت کنید تا مشخص کنید آیا تلویزیون شما به خدمات نیاز دارد یا خیر. اگر سینما خانگی سامسونگ با هیچ دستگاه بلوتوث دیگری جفت نمی شود، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سه =