نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید، می‌توانید از تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه خود در تلویزیون لذت ببرید. تنها مشکل تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان در تلویزیون هوشمند سامسونگ این است که گاهی اوقات برنامه‌ها کار نمی‌کنند. اگر این اتفاق افتاد، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا برنامه‌ها دوباره کار کنند. در اینجا برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که باعث می‌شوند برنامه‌های تلویزیون سامسونگ راه‌اندازی نشوند و بهترین راه‌ها برای جلوگیری از وقوع آنها آورده شده است. در اکثر مواقع، این مشکل را می توان به نرم افزار قدیمی یا تنظیمات اشتباه شبکه ردیابی کرد. راه حل به آسانی به روز رسانی سیستم عامل است و گاهی اوقات فقط برخی از فایل های قدیمی را پاک می کند.

تلویزیون سامسونگ

چرا برنامه های تلویزیون سامسونگ کار نمی کنند

اگر برنامه‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ شما کار نمی‌کنند، می‌توانید با چندین روش مختلف مشکل را برطرف کنید. یک راه حل این است که دستگاه را تنظیم مجدد برق و شبکه خانگی خود را مجددا راه اندازی کنید. راه حل دیگر پاک کردن کش برنامه و به روز رسانی نرم افزار است.

اگر برنامه‌ها مشکل دارند، می‌توانید چند روش مختلف را برای رفع مشکل امتحان کنید و برنامه‌های خود را دوباره کار کنید. خبر خوب این است که رفع مشکل شامل مراحل پیچیده نیست و اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید با چه نوع مشکلی روبرو هستید.

برای مطالعه بیشتر : آیا تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به راه اندازی مجدد نیاز دارد؟

یک راه اندازی مجدد سرد انجام دهید

بوت سرد یا راه اندازی مجدد نباید با حالت آماده به کار اشتباه گرفته شود. وقتی تلویزیون خود را در حالت آماده به کار قرار می دهید، خاموش نمی شود. در عوض، دوباره به منبع متصل می شود و زمانی که کنترل از راه دور شما دوباره آن را روشن می کند، دوباره روشن می شود. بوت سرد شبیه به راه اندازی مجددی است که در رایانه خود انجام می دهید. تلویزیون را به طور کامل خاموش می‌کند و با یک دنباله راه‌اندازی کاملاً جدید آن را مجدداً راه‌اندازی می‌کند – مجموعه جدیدی از دستورالعمل‌ها دوباره اجرا می‌شوند.

راه اندازی مجدد سرد یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با انواع مسائل فنی است. چنین مشکلاتی بسیار زیاد است و راه‌حل‌ها همیشه شامل یک روش می‌شوند: تلویزیون خود را راه‌اندازی مجدد کنید. راه اندازی مجدد سرد به شما امکان می دهد ابزار خود را به روز کنید و باگ های رایج را برطرف کنید. همچنین بسیاری از مشکلات مانند مسدود شدن برنامه ها، اشکالات، خرابی سیستم و موارد دیگر را حل می کند. این به ویژه برای زمانی که تلویزیون شما در بارگیری برنامه ها یا ماندن در صفحه صحیح با مشکل مواجه است مفید است – چیزی که می تواند بسیار خسته کننده باشد.

دو روش برای راه اندازی مجدد سرد تلویزیون شما وجود دارد.

روش شماره ۱ – استفاده از ریموت

استفاده از یک کنترل از راه دور آسان است و حمل آن راحت است: برای راه‌اندازی و راه‌اندازی تلویزیون هوشمند در زمانی که یخ می‌زند یا دیگر پاسخ نمی‌دهد، عالی است. کافی است دکمه پاور را نگه دارید تا تلویزیون سامسونگ خاموش شود و سپس دوباره روشن شود. کل فرآیند باید حداکثر پنج ثانیه طول بکشد، به این معنی که شما در کمترین زمان به لذت بردن از برنامه های مورد علاقه خود برمی گردید.

روش شماره ۲ – تلویزیون را از برق بکشید

تلویزیون را از برق بکشید و بعد از ۴۰ تا ۵۰ ثانیه دوباره آن را وصل کنید. این باید تلویزیون شما را ریست کرده و مشکل را حل کند.

قبل از شروع بررسی تلویزیون، مطمئن شوید که همه دستگاه‌های شما روشن و آماده هستند. درست مانند نحوه روشن شدن روتر قبل از شروع استفاده از اینترنت، دستگاه های دیگر شما نیز باید روشن باشند تا کل فرآیند راه اندازی به خوبی انجام شود.

تلویزیون به اولین فرمانی که دریافت می کند پاسخ می دهد. اگر تلویزیون پاسخ نمی دهد، سیم برق را جدا کرده و دوباره وصل کنید.

برنامه ها در دسترس نیستند/در Samsung SmartHub نمایش داده می شوند

برای برخی از برنامه‌ها، ممکن است لازم باشد تنظیماتی را که در خود برنامه موجود نیستند، پیکربندی کنید. اگر برنامه را در Smart Hub نمی‌بینید، ابتدا بررسی کنید که آیا برنامه به‌روزرسانی نصب شده است یا خیر. اگر این کار را کرد، به روز رسانی را نصب کنید.

اگر برنامه همچنان وجود ندارد، ممکن است لازم باشد به تنظیمات برنامه بروید و بررسی کنید که آیا تنظیمات «شروع خودکار» یا «به‌روزرسانی خودکار» دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر می خواهید دوره ایمنی را در لیست شروع خودکار نشان دهید، باید به تنظیمات دوره ایمنی بروید و گزینه شروع خودکار را علامت بزنید.

تنظیمات برنامه همچنین ممکن است نیاز به پیکربندی به‌روزرسانی‌های «Automatic» یا «Regular» داشته باشند.

اگر برنامه‌های تلویزیون هوشمند شما نمایش داده نمی‌شوند یا در منوی Smart Hub در دسترس نیستند، می‌توانید کد کشور را به چیزی مانند «۴۴» (از بریتانیا) یا «۹۱» (از هند) تغییر دهید تا همه برنامه‌ها را ببینید. در دسترس.

در زیر مراحل پیکربندی Smart Hub برای تماشای Netflix (یا هر برنامه‌ای در صورت موجود نبودن) آمده است:

  1. دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا Smart Hub بارگیری شود. پس از بارگذاری، ۲، ۸، ۹ را فشار دهید.
  2. هر کشوری را در بخش موقعیت مکانی سرویس اینترنت انتخاب کنید. با شرایط موافقت کنید و ادامه دهید.
  3. “Update” را برای “Data Services Setup” انتخاب کنید و OK را فشار دهید.
  4. به برنامه Smart Hub اجازه دهید بر اساس کشور مربوطه ای که انتخاب کرده اید به روز شود.

Smart Hub دوباره به‌روزرسانی می‌شود و وقتی این کار انجام شد، می‌توانید برنامه‌هایی را که در به‌روزرسانی قبلی نشان داده نشده‌اند راه‌اندازی کنید. سپس باید یک برنامه جدید به نام App Store را در Smart Hub خود پیدا کنید و باید بتوانید انواع برنامه ها را دانلود کنید تا زندگی خود را آسان تر و جالب تر کنید. برای اطلاع از راه حل عدم کارکرد دیزنی پلاس در تلویزیون سامسونگ، اینجا را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =