نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

فهرست مطالب

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ به ویژه دستگاه ظرفشویی به علت کیفیت و دوام بالا در بین خانواده های ایرانی جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد. از آنجایی که هر وسیله برقی در گذر زمان نیاز به تعمیرات و بررسی مجدد برای کارایی بهتر دارد، نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ به صورت تخصصی بر ترمیم این دستگاه تمرکز دارد و بخش مجزا برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ را ایجاد تا کادر فنی به صورت دقیق به رفع مشکلات این دستگاه بپردازند.

تعمیر تخصصی ظرفشویی سامسونگ

تکنسنین‌ها به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که با قطعات و بخش‌های پیچیده این دستگاه آشنایی کامل داشته باشند. نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ با سالها تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی، تلاش نمودیم خدمات استاندارد و دقیقی را به مشترکین و هموطنانی که به هر شکلی با خرابی لوازم خانگی سامسونگ مواجه شده و نیاز به تعمیر دارند، ارائه کنیم. در صورت مواجه با مشکلات و خرابی ظرفشویی می‌توانید با یکی از تلفن های مندرج در وبسایت تماس بگیرید. کلیه کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در نمایندگی سامسونگ

خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ

  • نصب و تعمیر دستگاه
  • پشتیبان قوی
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • هزینه کمتر نسبت به سایرین
  • متخصصین ماهر و دوره دیده
  • تعمیر قطعات برد
  • تعمیر هیدرواستات
  • رفع مشکل موتور
  • تعویض فیلتر
  • رفع ایرادات مخزن
  • تعمیر سنسورها
  • رفع نشتی ظرفشویی
  • تعمیر میکروسوئیچ فولوتر
  • رفع چکه کردن آب
  • سرویس کامل دستگاه
  • رفع مشکلات صدا
  • رفع مشکل قفل نشدن درب ظرفشویی

کدام خدمات تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید ؟

تجهیزات هوشمند
مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ با تجهیزات هوشمند تست و عیب یابی، عیوب دستگاه را بطور دقیق پیدا و پس از تعمیر تست از عملکرد صحیح آن انجام می شود،
تعمیر در کمترین زمان و هزینه
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ از پر هزینه ترین ظرفشویی های موجود بازار است که هزینه تعمیر چند برابر هزینه خرید آن می شود. هزینه تعمیر در نمایندگی بر حسب تعرفه اتحادیه می باشد.
دریافت و ارسال دستگاه رایگان
با ثبت خرابی ظرفشویی و استعلام هزینه و زمان تعمیر، پیک رایگان جهت دریافت دستگاه معیوب و ارسال دستگاه پس از تعمیر به محل اعزام (شهر تهران و حومه) اعزام می شود.

اگر ظروفتان پس از اتمام کار دستگاه هنوز به طور کامل خشک نشده‌اند یا بر روی آنها لکه‌های آب قرار دارند، حتماً هیت پمپ ماشین ظرفشویی آسیب‌دیده یا سوخته باشد. خرابی موتور فن دریچ، خرابی ترموستات و دریچه‌های هوا نیز را می‌توان برای ایجاد این مشکل نام برد که نیاز به تعمیر ظرفشویی سامسونگ و بررسی دقیق‌تر دارد. اما دقت کنید همیشه خشک نکردن ظرف‌ها به خاطر مشکلات سخت افزاری رخ نمی‌دهد، گاهی ظروف را به صورت ناهمگون در سبد دستگاه می‌چینید یا طبق دستورالعمل در آن قرار نمی‌دهید و در مراحل خشک کردن خلل ایجاد می‌شود.

نشتی یا آبریزش ماشین ظرفشویی حتی اگر به مقدار کمی هم باشد، می‌تواند بسیار آزاردهنده و دردسر ساز باشد. ممکن است به کفپوش و یا دیوارها خساراتی وارد کرده و هزینه های بازسازی بالایی را برای شما در پی داشته باشد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ باید موارد زیادی را بررسی کرد و برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر به دستگاه در اسرع وقت با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

اگر آب به هیچ عنوان وارد ماشین ظرفشویی شما نمی‌شود، اولین چیزی که باید مشخص شود، تامین آب است، بنابراین نگاهی به شلنگ و دریچه ورودی، آب کنید. گاهی قطعات پلاستیکی یا سایر اشیاء به پروانه پمپ گیر می‌کند و پمپ را از کار می‌اندازد یا سوپاپ شناور خراب می شود.

علاوه بر تعمیر قطعات معیوب ظرفشویی، که همواره به آن تأکید داشتیم تا از هزینه‌های شما کاسته شود. تعویض قطعات در صورت لزوم با قطعات اورجینال صورت می‌گیرد. رفع مشکلات دستگاه از طریق تعمیرات تخصصی و بر مبنای اصول برند ظرفشویی انجام می‌شود.

مراحل درخواست برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ به روش زیر انجام می شود:

  • تماس با ما از طریق شماره های سایت
  • ارائه مشکل به وجود آمده به کارشناس
  • اعلام آدرس منزل تاریخ و زمان اعزام بازدید کارشناس
  • اعزام تعمیرکار به محل
  • تصفیه حساب پس از اتمام کار

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در منزل

یکی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات سامسونگ، تعمیر در محل است، شما کاربران عزیز می‌توانید با کارشناسان مرکز تماس گرفته و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، از خدمات تعمیر در منزل بهره ببرید. هیچ هزینه‌ای بابت رفت‌و‌آمد تکنسین به محل از شما گرفته نمی‌شود و صرفا خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ و هزینه‌ی تعویض در قیمت‌ها لحاظ شده است.

امروزه تعمیر ظرفشویی سامسونگ از کارهای تخصصی و فنی محسوب می‌شود که بسیاری از تعمیرکاران عادی از انجام آن عاجز هستند. نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ به شما کمک می‌کند تا لوازم خانگی خود را تعمیر کنید. تعمیرات هر وسیله‌ای شامل بخش‌های گوناگون می باشد. آشنایی به سیستم های مختلف در پیدا کردن ایراد و حل هر چه سریع تر مشکل کمک می‌کند.

تکنسین‌های نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ، ضمن تجربه چندین ساله در تعمیرات لوازم خانگی، دوره‌های تخصصی آشنایی با ساختار لوازم خانگی با تکنولوژی جدیدتر را گذرانده‌اند و قادرند تمام مشکلات دستگاه را حل کنند. احترام و مشتری از اهداف ماست و بدین منظور تمام تجربیات خود را در ارائه خدمات با کیفیت به مشتری به کار می‌بریم. تنها کافیست برای یکبار تعمیرات خود را به دست ما بسپارید تا با مشاهده کیفیت خدمات ما به مشتری دائم و همیشگی ما تبدیل شوید. بهترین خدمات، با کفیت ترین قطعات و تعویض آن ها در کمترین زمان ممکن تنها گوشه ای از مزایایی است که نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ برای شما تدارک دیده است. تنها کافی است با کارشناسان ما جهت تعمیرات تماس حاصل نمایید.

گارانتی ۶ ماهه پس از تعمیرات

یکی از برترین خدماتی که سایت و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ما به مشتریان خود ارائه می‌دهد، پشتیبانی و گارانتی ۶ ماهه پس از انجام تعویض و تعمیرات می‌باشد. هنگامی که شما با کارشناسان ما تماس حاصل می‌نمایید، متخصصان تعمیر ظرفشویی سامسونگ ما با شما ارتباط گرفته و هر اطلاعاتی که شما همراهان گرامی نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و … گوشه ای از خدمات تعمیراتی ما هستند که به مخاطبان خود ارائه می‌دهیم.

دید متفاوتی که تعمیر کاران، کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ نسبت به لوازم خانگی شما دارند، باعث شده است تا کیفیت خدمات ما نسبت به دیگر رقبا از سطح متفاوتی برخوردار باشد. در کنار تعمیر ظرفشویی سامسونگ شما، تعمیر کاران و کارشناسان موظف هستند تا مشتریان را از علل بروز خرابی مطلع کنند و به تمامی سوالات شما در این حوزه پاسخگو باشند. با ما در ارتباط باشید تا از بهترین خدمات استفاده نمایید.

گارنتی 6 ماهه پس از تعمیرات