دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ توسط تکنسین‌هایی انجام می‌شود که به خاطر حضور در دوره‌های آموزشی تعمیر دستگاه را طبق متدهای روز یاد گرفته و این روش موفق به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه‌های چاپگر شده است.

ضمانت و گارانتی همه خدمات انجام شده در این خصوص و خدمات پس از، استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری تیمی از با تجربه ترین کارشناسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود در بین کارکنان مرکز، پیاده سازی ضوابط و روش‌های روز دنیا، رعایت اصول مشتری مداری و تعهد به آنها و …. بعضی از پارامترهای این مرکز هستند که نقش بالایی در موفقیت و پیشروی آن ایجاد کرده‌اند.

امروزه پرینترها جزء دستگاه‌های مهم در اداره‌ها، مؤسسات، مراکز آموزشی و حتی در بسیاری از منزل به شمار می‌روند. با استفاده از این دستگاه بسیاری از کارها از قبیل چاپ سندها، چاپ مقالات، عکس، بروشورهای تبلیغاتی و … با سرعت بالایی انجام می‌شود. امکان دارد دستگاه چاپ بنا بر دلایلی خراب شود.

نوسانات برق، کارکرد بالا، ضربه خوردن و استفاده نامناسب و غیر اصولی از دستگاه بالاترین نقش را در خرابی به وجود می‌آورد. در نظر داشته باشید تمام قطعات در مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ قابل تعمیر و تعویض هستند.

وقتی در دستگاه پرینتر کاغذ گیر می‌کند، کاغذ را همانطور که وارد شده بیرون بیاورید. توجه کنید کشیدن کاغذ موجب می‌شود قسمت‌های کوچکی در دستگاه باقی بماند که بیرون آوردن آن سخت می‌شود. دقت کنید کاغذهای قدیمی مرطوب نباشد. بهتر است کاغذها را در یک محل خشک نگهداری کنید. در صورتی که تغییر جنس کاغذ مشکل را حل نکرد، کاغذ کش با یک دستمال مرطوب به آب تمیز کنید و اگر باز هم مشکل برطرف نشد با مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • برند پرینتر

به طور معمول پرینترهای پر مصرف به خاطر رواج بیشتری که در میان کاربران و در نتیجه فراوانی قطعات و پر تعداد بودن تعمیرکاران موجب می شود که هزینه کمتری نسبت به انواع کم کاربردتر داشته باشند.

  • نوع خرابی

دلیل خرابی می تواند روی قیمت و سرویس تعمیر پرینتر تاثیر بالایی داشته باشد براین اساس در زمان ثبت سفارش به طور خلاصه توضیحی در مورد نوع خرابی هم بدهید، تعمیرکاران می توانند به راحتی برآورد هزینه تعمیر را اعلام کنند.

  • مواد مصرفی پرینترها

چاپگرها براساس عملکردی که دارند از مواد مصرفی متفاوتی استفاده می کنند که عبارتند از:

  1. شارژ تونر پرینتر
  2. شارژ کاتریج پرینتر رنگی
  3. شارژ کارتریج پرینتر لیزری
  4. شارژ تانک رنگ پرینتر

تعمیر قطعات پرینتر سامسونگ

به طور معمول تعمیر پرینتر بعد از عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر به تعمیر و تعویض قطعات خراب منجر می گردد. در نتیجه می توان گفت مواردی که در عیب یابی مطرح می شوند به ترتیب زیر هستند:

  1.     شارژ کارتریج پرینتر
  2.     تعویض سنسور کاغذ
  3.     تعمیر کاغذکش
  4.     تعمیر لیزر پرینتر
  5.     سرویس و تعمیر پرینتر
  6.     تعمیر هد پرینتر
  7.     تعمیر پاور پرینتر
  8.     تعمیر غلتک پرینتر
  9.     تعمیر ماردبرد پرینتر
  • گارانتی و ضمانت

به طور معمول پرینترها گارانتی بلند مدت دارند و کاربران بعد از تمام شدن مدت زمان گارانتی به تعمیرکاران نیاز پیدا می کنند. ولی بعد از تمام شدن گارانتی هم تعمیرکاران تعمیر پرینتر خدمتشان را برای مدت شش ماه ضمانت می کنند که با این کار حس اعتماد مشتری را بالا می برند.

  • حمل و نقل

بعضی از تعمیرکاران دستگاه را به مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ می برند و بعد از تعمیر برمی گردانند. در بیشتر مواقع این خدمات به صورت رایگان انجام می شود ولی در بعضی مواقع مبلغی بعنوان هزینه ایاب و ذهاب در نظر گرفته می شود.

۱- گیر کردن کاغذ در پرینتر

۲- تار و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده

اولین مشکل در مورد تار چاپ شدن صفحات توسط پرینتر مشکل تمام شدن شارژ کاتریج و نیاز به عوض کردن آن است.

۳- تکرار مطالب چاپ شده در سطح کاغذ

۴- مطالب و تصاویر از روی کاغذ پاک می شوند

۵- خطای شماره ۵۰.۴

این خطا در قسمت برق ورودی و ایرادهای مربوط به آن را بیان می کند. در صورتی که از سیم سیار یا سه راهی استفاده می کنید در اولین  گام آن را از مدار خارج کرده و اجازه دهید پرینتر مستقیم به پریز برق وصل شود.

۶- درایور پرینتر hp برای سیستم عامل وجود ندارد

 ۷- پرینتر از یک ورودی بخصوص کاغذ پرینت نمی گیرد

روی دستگاه در قسمت تنظیمات ورودی های کاغذ اندازه کاغذ درست را برای مخزن انتخاب کنید همینطور نیاز است اطمینان داشته باشید که سینی ها به اندازه کافی کاغذ داشته باشند.

۸- نکشیدن کاغذ به درون پرینتر و یا کشیدن چند کاغذ به صورت همزمان به درون دستگاه

۹- نمایش خطای شماره ۷۹ در پرینتر

برای برطرف کردن خطای شماره ۷۹ لازم است تا در ابتدا از منوی استارت وارد بخش کنترل پنل شده و در قسمت پرینتر ها بررسی کنید که آیا برای پرینتر مورد نظر دستور پرینت متوقف شده است یا خیر. اگر موفق به رفع مشکل خطای ۷۹ در پرینتر اچ پی نشدید حتما با مراکز معتبر اچ پی و یا افراد کارشناس و متخصص در این زمینه تماس گرفته تا نسبت به رفع مشکل خطای شماره ۷۹ اقدام کنند.

۱۰- مشکل چاپ روی پاکت نامه

  • توقف چاپ

دستگاه دارای سنسورهایی است که تعداد صفحات را محاسبه می کند وقتی که تعداد چاپ صفحات بیشتر از حد باشد سنسور هشدار می دهد و اگر درام کاتریج تعویض نشود عملیات چاپ متوقف می شود.

  • تار و کم رنگ شدن پرینت

به این جهت است که تجزیه ترکیبات شیمیایی در درام است قدرت آن را برای جذب تونر پایین می آورد. این مورد با گذشت زمان بوجود می آید که به خاطر شارژ کردن های مکرر است.

  • به وجود آمدن خطوط اضافی در چاپ

تمام درام ها دارای سطحی صاف و تمیز هستند در نتیجه بعضی از درام ها در طی زمان امکان دارد خراشیده شوند و یا رسوبات تونر را به خود جذب کنند. این رسوبات طی زمان خط های عمودی نازکی را روی صفحات بوجود می آورند.

  • به وجود آمدن نقطه‌های کوچک در چاپ

لازم به ذکر است درام قدیمی، فرسوده و یا کثیف باشد، بعضی از ذرات گرد و غبار را به خود جذب کرده و موجب بوجود آمدن نقاط سیاه در چاپ می شود. در این زمان باید درام کاتریج را عوض کرد.

مراحل زیر را برای از بین بردن مشکل چروک شدن کاغذ انجام دهید:

۱) کاغذ را از کشو بیرون بیاورد و برگه‌های لاخورده یا سوراخ شده را از دستگاه خارج کنید و کاغذها را تکان دهید و دوباره داخل کشو قرار دهید.

۲) مطمئن باشید که راهنماهای کاغذ در کنار دسته کاغذها به خوبی قرار گرفته است.

۳) در صورتی که هنوز مشکل کج بودن کاغذ وجود دارد کشوی دیگر را تست کنید. اگر مشکل رفع شد، کاغذها را از کشوی مشکل دار بیرون بیاورید و با خدمات تعمیر تماس بگیرید.

۴) در صورتی که مشکل کج بودن برای کشوی دیگر وجود دارد با ما تماس بگیرید.

صفحه‌های چروک موجب می‌شود کار پرینت شما به طور غیر حرفه‌ای به نظر بیاید. این اتفاق در صورتی بروز می‌کند که غلطک های تغذیه و خروجی قدیمی باشند و کاغذ را مچاله کنند. برای از بین بردن این اختلال می‌توانید سینی‌های جایگزین را تهیه کنید و یا امکان دارد احتیاج به نصب مجدد دستگاه باشد.

با گسترش تکنولوژی و ورود پرینترهای جدید به بازار باعث افزایش کیفیت و کارایی چاپگرها گشته اما این نکته را توجه کنید همانطور که تکنولوژی در چاپگرها تاثیرگذار هست در نوع خرابی و افزایش خرابی آنها نیز تاثیرگذار است.

تعمیر پرینتر سامسونگ در مدل های جدید پرینتر بسیار پیچیده و تخصصی می باشد از این رو می توانیم قبل از ارسال یا تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات پرینتر استعلام قیمت – زمان و قطعات را دریافت کنید. و این اطمینان را به شما می دهیم که تعمیر پرینتر شما با دستگاه های حرفه ای انجام خواهد شد.

پرینتر سامسونگ

خدماتی که برای تعمیرات می خواهید؟

  • نصب و تنظیم تجهیزات جانبی از قبیل نرم افزار درایور و ماژول‌های جانبی
  • انجام گزارش درمورد درستی عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوطه
  • انجام تست کامل از تمام قطعات و کارکرد آنها در تعمیر پرینتر سامسونگ
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور چاپگر برای
  • برطرف کردن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • تنظیم، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • برای کم کردن هزینه مصرفی تعمیر و تعویض قطعات مصرفی
  • شارژ مواد مصرفی دستگاه چاپ توسط تونر، جوهر و یا تانک‌های بالا برنده حجم جوهر
  • روغن کاری و کالیبراسیون و گردگیری قطعات مکانیکی برای بهینه سازی عملکرد و نگهداری آن همچنین جلوگیری از کارافتادگی
  • ترمیم کابل‌ها و دیگر اتصالات در صورت قطع شدن، خرابی و تعمیر پرینتر سامسونگ
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در مورد عملکرد Samsung Printer نگهداری و سرویس‌های زمابندی شده دوره‌ای
  • بروز رسانی سیستم عامل برای اصلاح اختلالات
  • آنالیز کارآیی تجهیزات برای بررسی عملکرد قطعات پرینتر

خدمات شگفت انگیز تعمیر پرینتر سامسونگ

سرویس و تعمیر در محل
خدمات در محل در کمترین زمان برای تجهیزات اداری و خانگی که قادر به انتقال دستگاه به مرکز نیستند
استعلام هزینه و زمان تعمیر
قبل از تعمیر از هزینه و زمان مطلع شوید و در صورت توافق در خواست تعمیر دهید. انتخاب باشماست
دریافت و ارسال دستگاه معیوب
انتقال دستگاه معیوب به مرکز و ارسال رایگان پس از تعمیر به محل شما بصورت کاملا رایگان

مرکز تعمیر پرینتر در تهران

مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ یکی از تخصصی ترین مرکزهای تعمیر چاپگر در تهران است. که با بهره مندی از متخصصین مجرب در امر تعمیرات پرینتر و تعمیر دستگاه کپی با داشتن مجهزترین تجهیزات با بیش از چند سال سابقه کار مفید آماده خدمت رسانی است.

در این راستا با توجه به نیاز مشتریان همواره خدمات بسزایی در خصوص دستگاه های پرینتر، فکس و کپی ارائه داده است.گفتنی است مرکز تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن با خدمات ویژه با کمترین خطای ممکن در زمینه تعمیرات چاپگرها و شارژ کارتریج آماده خدمت رسانی برای اعزام کارشناس به محل خرابی دستگاه می باشد.

مرکز تعمیرات سامسونگ در جهت پیاده سازی و حفظ اصول مشتری مداری، واحد ارتباط با مشتریان را برای بررسی عملکرد کارکنان، استفاده از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درمورد هر یک از محصولات سامسونگ راه اندازی کرده است. در صورت نیاز کاربران عزیز می توانند هر گونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این روش ما را در بالا بردن سطح کیفی تعمیرات یاری نمایند.

همچنین شما می توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس در محل مورد نظرتان ثبت کنید.

مرکز تعمیرات سامسونگ در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات سامسونگ راه‌اندازی نموده است.

شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات سامسونگ یاری کنید. کادر پشتیبانی این مجموعه با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود.