دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل 

بهترین محل برای تعمیر تلویزیون سامسونگ کجاست؟ چگونه می‌شود با مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیریم؟ و سوالاتی از این قبیل که باید گفت مرکز تعمیرات سامسونگ با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و توانمند، از سوی کمپانی سامسونگ، نمایندگی این برند را برعهده دارد که تمام خدمات از جمله تعمیر تلویزیون، تعمیر لوازم خانگی، تعمیرات موبایل و … در این محل صورت می‌گیرد. مرکز تعمیرات سامسونگ برای هر چه سریع‌تر شدن خدمات رسانی به مشریان خود، این مجموعه را به دو قسمت تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم کرده است تا روند تعمیر و عیب‌یابی سریع‌تر انجام شود.

برخی از این سرویس‌ها عبارت‌اند از:

تعمیرات تلویزیون (خرابی مین‌برد، پاور، بک لایت، حل مشکلات رنگ، داغ کردن و …)

تعمیرات موبایل (مشکلات دوربین و میکروفن، تعویض ال سی دی، تعمیر برد و …)

تعمیر لپ تاپ (رفع مشکلات صفحه نمایش، خرابی کیبورد، هارد، کارت گرافیک و …)

تعمیر مانیتور (خرابی برد تغذیه، خرابی پنل، مشکلات مین برد و …)

تعمیر ویدیو پروژکتور (خرابی لنز، لامپ، برد تغذیه و …)

کدام خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون نیاز دارید ؟

تعمیرات تخصصی سامسونگ

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل

  • تعمیر پرش تصویر 
  • تعمیر فلت 
  • تعمیر آبخوردگی 
  • تعمیر مشکل صدا
  • تعمیر مقاومت 
  • تعمیر پنل تلویزیون
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر بک لایت 
  • نصب تلویزیون
  • عیبب‌یابی و تست عمکرد
  • نصب و یا تقویت آنتن
  • جنرال سرویس تلویزیون
  • تنظیم نرم‌افزاری تلویزیون
  • تعمیر تلویزیون‌های قدیمی
  • تعمیر کنترل عددی و لمسی
  • تعمیر تلویزیون پروجکشن
  • بهم ریختگی رنگ در تلویزیون
  • تعویض لامپ تصویر تلویزیون
  • تلویزیون صدا دارد، تصویر ندارد
  • تعمیر اسپیکر و بلندگو تلویزیون
  • HDMI تلویزیون خاموش می‌شود
  • تلویزیون بی دلیل خاموش می‌شود
  • تعمیر برد تغذیه تلویزیون
  • ضربه خوردن به تلویزیون
تجهیزات هوشمند
مرکز تعمیر تلویزیون با تجهیزات هوشمند تست و عیب یابی، عیوب دستگاه را بطور دقیق پیدا و پس از تعمیر تست از عملکرد صحیح آن انجام می شود،
تعمیر در کمترین زمان و هزینه
تلویزیون سامسونگ از پر هزینه ترین تلویزیون های موجود بازار است که هزینه تعمیر چند برابر هزینه خرید آن می شود. هزینه تعمیر در نمایندگی بر حسب تعرفه اتحادیه می باشد.
دریافت و ارسال دستگاه رایگان
با ثبت خرابی تلویزیون و استعلام هزینه و زمان تعمیر، پیک رایگان جهت دریافت دستگاه معیوب و ارسال دستگاه پس از تعمیر به محل (شهر تهران و حومه) ارسال می شود.

سرویس دهی در محل برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ از مراکز معتبر همیشه مقرون به صرفه و زمان کمتری را طی می‌کند. بسیاری از کاربران امکان انتقال دستگاه به مراکز را ندارند یا دستگاه بزرگ و ظریف است که نمی‌شود به سهولت منتقل کرد از این جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ با همکاری تکنسین‌های جوان تعمیرات خدماتی را در محل ارائه می‌دهند، توجه داشته باشید تمامی تکنسین‌ها و پرسنل‌های تعمیر در محل مورد اطمینان هستند. در این نمایندگی تنها با یک تماس و ثبت خرابی دستگاه تعمیر کار به محل اعزام می‌شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لازم را جهت بهبود دستگاه در محل انجام می‌دهند.

به این ترتیب مشتریان زمان و هزینه‌ای را صرف جابجایی دستگاه ندارند و بدون ریسک در حمل و نقل دستگاه خود را در محل تعمیر شده تست و تحویل می‌گیرند.

کیفیت تعمیرات در محل هیچ تفاوتی با تعمیر در تعمیرگاه ندارد این تنها بستگی به دانش و اطلاعات و دستگاه‌های تست و عیب یابی دارد که کارشناس اعزامی از آنها برخوردار هستند.

  1. واحد تعمیرکاران اعزامی به محل به دلیل همراه داشتن تجهیزات و قطعات جانبی، نیازی به خروج و تهیه قطعات ندارند و این تسریع و صرفه جویی در زمان برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ  می‌شود.
  2. پس از عیب یابی و اعلام هزینه دقیق در صورت تأیید صاحب دستگاه، مراحل تعمیر آغاز می‌شود
  3. پس از اتمام تعمیر تمامی تعمیرات انجام شده تست و عملکرد توسط صاحب دستگاه بررسی و تأیید می‌شود.
  4. تعمیرکاران آموزش‌های لازم برای بهبود عملکرد و عمر بیشتر دستگاه را به رایگان به شما می‌دهند.
  5. در صورت درخواست مشتری و سؤالات و ابهامات می‌توانید از تعمیرکاران پرسیده و درصورت لزوم آموزش‌هایی توسط تعمیرکار ارائه می‌شود.
  6. در صورت تعمیر دستگاه در منزل نیازی به انتقال دستگاه به مرکز نمی‌باشد و همین باعث کاهش هزینه‌های نقل و انتقال و ریسک خرابی در حین جابجایی را کاهش می‌دهد.
  7. هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ  در مرکز با هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ  در محل یکسان است و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  8. صاحب دستگاه می‌تواند در تمامی مراحل تعمیر نظاره گر تعمیرکار باشد.
  9. تکنسین‌های تعمیر اعزام شده به دلیل همراه داشتن تجهیزات و ابزارهای لازم هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون سامسونگ نخواهند داشت.
  10. قطعات تعویضی مورد استفاده از اصالت و گارانتی تعمیر برخوردار است و کارشناس در صورت مشاهده قطعات تقلبی در دستگاه به صاحب دستگاه اطلاع می‌دهد.

تعمیر تلویزیون‌ آبخورده کار دشوار و گاهی غیر ممکن است اما زمانی که کاربر آگاهانه بلافاصله پس از آبخوردگی تلویزیون را خاموش و به مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس می‌گیرد، تعمیرکاران شانس بیشتری برای تعمیر تلویزیون آبخورده دارند و احتمال اینکه بتوانند تلویزیون را تعمیر کنند زیاد است.

با این شرایط گاهی به دلیل بی توجهی کاربر و عدم مراجعه به مراکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ  ممکن است دچار خرابی‌های زیادی شود که در نتیجه منجر به تعویض پنل تلویزیون و هزینه‌های گزافی شود این مرکز با خرید دستگاه‌های هوشمند اروپایی پنل‌های آبخورده تلویزیون را تعمیر و نیازی به تعویض پنل نمی‌باشد. و این می‌تواند بسیاری از هزینه‌های شما را کاهش دهد.

سینما خانگی همان نمایشگر صوتی و تصویری جذابی که شبیه ساز سینما می‌باشد و لذت دیدن فیلم‌ها را چند برابر می‌کند خدمات تخصصی که در تعمیر سینما خانگی ارائه می‌شود توسط واحد مجزا و تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده انجام می‌شود.

عمده مشکلات سینما خانگی که مشاهده می‌شود می‌توان به:

  • کیفیت پایین در پخش تصویر
  • عدم شفاف بودن صدا و تفکیک صداها
  • خرابی ساب ووفر
  • عدم پخش دستگاه DVD
  • خرابی یا سوختگی منبع تغذیه
تعویض قطعات اورجینال تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ از حساسیت‌های زیادی برخوردار هستند که باید به مرکز رسمی تعمیرات محول شود. این مرکز تنها مرکز در تهران و حومه است که پس از تعمیر با دستگاه تست عملکرد صحیح دستگاه را بررسی میکند ضمانت تعمیر این مرکز اطمینان شما را برای واگزاری تعمیر تلویزیون به ما را تضمین می‌کند.

در کنار تلویزیون نباید مایعات یا اجسام مغناطیسی قرارداد چرا که دستگاه شما دچار اختلالاتی می‌شود. در صورت ریختن مایعات فوراً دستگاه را از برق بکشید. خساراتی که ناشی از جریان برق ایجاد می‌شود را نمی‌توان با تعمیر جبران کرد.

تعمیرات تخصصی تلویزیون samsung

توصیه‌هایی که مرکز تعمیرات تلویزیون‌ سامسونگ به کاربران خود اطلاع می‌دهد شامل:

از قراردادن تلویزیون در تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید (حتی در تابش نوری که از پنچره احاطه می‌شود) چراکه موجب داغ شدن پنل و قطعات سخت افزاری داخلی می‌شود و در طول زمان دچار خرابی‌های شدیدی که منجر به تعویض کامل قطعات می‌شود.

دستگاه را با کاور نپوشانید یا در محیط‌های انباری پوشیده و بسته قرار ندهید دستگاه نیاز به تهویه دارد.

برای تمیز کردن دستگاه از دستمال‌های مرطوب یا خیس استفاده نکنید و یا شیشه پاک کن مستقیم به صفحه نمایش نزنید. در این صورت ترکیب رنگی تلویزیون به هم می‌خورد و نیاز به تعمیر دستگاه می‌شود.

 

استفاده از قطعات اورجینال تلویزیون سامسونگ

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که هنگام تعمیر و یا عیب یابی تلویزیون samsung ، اگر نیاز به تعویض قطعه تلویزیون باشد، حتما از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد. اگر از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر تلویزیون سامسونگ استفاده نشود ممکن است پس از مدت کوتاهی به صورت مجدد دچار مشکل شده و هزینه کلانی روی دست شما بگذارد. مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان یکی از مهم‌ترین و با اولویت‌ترین اهداف ما به حساب می‌آید که همواره به آن توجه داشته و در تمام امور تعمیر، عیب یابی و یا تعویض قطعات تلویزیون سامسونگ دغدغه ما این است که شما عزیزان از تمام مراحل و پروسه رضایت کافی را داشته باشید.

نمایندگی و شرکت خدماتی ما متشکل از تعمیر کاران و متخصصان درجه یک و مجربی بوده که همواره به دنبال کسب علم و چگونگی روش کار با تکنولوژی‌های روز دنیا هستند تا بتوانند انواع خدمات ما را که شامل تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعویض و یا عیب‌یابی آن می‌باشد، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین علاوه بر توجه به سرعت بالا، توجه همکاران ما نیز به کیفیت و پرداخت کترین هزینه در تمام مراحل می‌باشد. به طور خلاصه شما می‌توانید با اعتماد به کار متخصص و منصف ما از بهترین و برترین خدمات تعمیرات انواع تلویزیون‌های سامسونگ بهره کافی را ببرید. تیم پشتیبانی و اپراتورهای ما نیز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند تا از هر کمک و یا راهنمایی که از دستشان بر می‌آید دریغ نکرده و رضایت شما همراهان گرامی را کسب کنند. هدف ما جلب رضایت شماست!