نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ یکی دیگر از خدمات تخصصی در این مرکز می‌باشد، این محصول با کیفیت نیز مانند سایر محصولات در گذر زمان در اثر عوامل مختلف دچار خرابی و استهلاک می‌شود یا گاهی در اثر اشتباه کاربر مشکلی برای دستگاه ایجاد شده و نیاز به سرویس پیدا می‌کند. این مجموعه برای رفع مشکلات لباسشویی، پارت مجزا همراه با تجهیزات پیشرفته ایجاد نموده و اقدام به استخدام متخصصین دوره‌دیده و با تجربه کرده است.

تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ

در صورتی که برای ماشین لباسشویی شما مشکلی پیش آمد، به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید. هر گونه اهمال کاری در این زمینه ضررهای جبران ناپذیری وارد می‌کند و ایمنی در بحث تعمیرات لباسشویی حرف اول را می‌زند. این مرکز به عنوان نمایندگی سامسونگ قادر است تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه شما را رفع کند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ
فهرست مطالب

کدام خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی نیاز دارید ؟

تعمیر لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ

  • نصب و تعمیر دستگاه
  • پشتیبان قوی
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • هزینه کمتر نسبت به سایرین
  • متخصصین ماهر و دوره دیده
  • تعمیر ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی (پرتابل)
  • تعمیر ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو)
  • تعمیر ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک
  • تعمیر ماشین لباسشویی درب از جلو با خشک کن ۱۰۰ %
  • تعمیر تمام قطعات دستگاه
  • تعویض قطعات با جنس اصل و اورجینال
  • منبع کامل قطعات سخت افزاری لباسشویی
تجهیزات هوشمند
مرکز تعمیر ماشین لباسشویی با تجهیزات هوشمند تست و عیب یابی، عیوب دستگاه را بطور دقیق پیدا و پس از تعمیر تست از عملکرد صحیح آن انجام می شود،
تعمیر در کمترین زمان و هزینه
تعمیر لباسشویی سامسونگ از پر هزینه ترین لباسشویی های موجود بازار است که هزینه تعمیر چند برابر هزینه خرید آن می شود. هزینه تعمیر در نمایندگی بر حسب تعرفه اتحادیه می باشد.
دریافت و ارسال دستگاه رایگان
با ثبت خرابی لباسشویی و استعلام هزینه و زمان تعمیر، پیک رایگان جهت دریافت دستگاه معیوب و ارسال دستگاه پس از تعمیر به محل اعزام (شهر تهران و حومه) اعزام می شود.

هیدرواستات با کنترل کردن سطح آب ورودی به دیگ ماشین لباسشویی یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های این دستگاه است. اگر ماشین لباسشویی شما بیش از اندازه یا خیلی کم آب می‌گیرد نیاز به تنظیم هیدروستات دارد. اگر این مشکل حل نشد، باید توسط تعمیرکاران  تعمیر لباسشویی سامسونگ بررسی شود.

اگر لباسشویی آب را گرم نمی‌کند چند دلیل می‌تواند داشته باشد.

  • المنت لباسشویی خراب است.
  • سنسور یا ترموستات لباسشویی خراب است.
  • تایمر با برد الکترونیکی خراب است.

این مواردی که گفته شد تنها دلایل برای خرابی ماشین لباسشویی نیستند و حتماً باید توسط تعمیر لباسشویی سامسونگ تست و عیب‌یابی شود.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی هر خانواده ای محسوب می‌شود و یافتن مشکلات آن یا اصطلاحاً عیب یابی ماشین لباسشویی، گاهاً می تواند ناراحت کننده و حتی دردسر ساز باشد. بدین منظور اگر شناسایی مشکل به درستی انجام نگیرد، بر ایرادات دستگاه می‌افزاید یا حتی آسیب‌های جبران‌ناپذیر وارد می‌کند. تکنسین‌های ما به این موضوع توجهی زیادی داشته و همین امر منجر به رضایت مشتریان گرامی می‌شود. دستگاه شما به کمک ابزار‌های لازم تست و عیب‌یابی می‌شود، اینجا تجربه تعمیرکاران هم به کمک‌شان می‌آید.

هزینه تعمیر بسته به نوع خرابی و قطعه متفاوت است و تمامی قیمت‌ها زیر نظر مجموعه بوده و ما سعی کردیم با تعمیر قطعات هزینه مشتریان را کاهش بدهیم.  هزینه تعمیر و تعویض قطعات دستگاه، پس از بررسی‌های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیرآغاز می‌گردد.

هزینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ

یکی از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ ارائه خدمات در محل است تا مشتری گرامی با خیال راحت و آسوده نظاره‌گر نحوه تعمیر باشد و  دیگر نگران این وسیله نباشند و در صورت بروز مشکل به راحتی آن را حل می‌نماییم و هزینه زیادی را متقبل نخواهند شد و همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.

همکاران ما : تعمیر لباسشویی الجی

اولین پارامتری که یک مجموعه خدمات تعمیر باید داشته باشد، پرسنل و کادری متخصص است که دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی باشند و بتوانند به آسانی مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن اقدام کنند. از این رو ما در استخدام تکنسین‌ها دقت کافی داشته و تعمیرکاران ضمن تجربه چند ساله، دوره‌های تخصصی آشنایی با تکنولوژی‌های جدید لوازم خانگی  را گذرانده‌اند تا بتوانند به درستی و کیفیت بالا تمامی مشکلات دستگاه شما را رفع کنند.

دومین پارامتر بهره‌گیری از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مطابق با استانداردهای دنیا است که این مرکز به علت نمایندگی خدمات تعمیر سامسونگ، خود را ملزم به تجهیز کارگاه‌ها به بروز‌ترین تجهیزات می‌داند.

به همین جهت پشتیبانی سامسونگ با داشتن این دو پارامتر، خدمات ارائه شده به صورت کاملاً حرفه ای می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، از این رو مسیر تعمیر را امن و ایمن می‌سازد.

نحوه حمل و نقل دستگاه برای تعمیر

از آنجایی که لباسشویی دستگاهی بسیار حساس است باید دقت زیادی در هنگام جابجایی شود که به موتور و درب و صفحه کلید آن وارد نشود بهتر است برای جابجایی اطراف آن را با یونیلیت بپوشانید.

تعمیر لباسشویی