دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر درب یخچال سامسونگ

تعمیر درب یخچال سامسونگ، یکی از سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می باشد. تمامی یخچال ها، چه یخچال معمولی و چه یخچال های ساید بای ساید و دو قلو از یک یا دو درب برخوردار می باشند. درب یخچال از خروج سرما جلوگیری می کند و از سوی دیگر، از ورود گرد و غبار و ذرات دیگر به داخل دستگاه نیز ممانعت به عمل می آورد. خرابی هایی که برای درب یخچال به وجود می آید متفاوت است و شامل خرابی لولاها، خرابی لاستیک درب، زنگ زدگی و پوسیدگی و شکستگی درب می شود.

انواع تعمیرات درب یخچال

با توجه به نقش مؤثر درب در عملکرد یخچال، خرابی این بخش از دستگاه می تواند باعث بروز مشکلاتی برای دستگاه شود که از جمله می توان به سرد نکردن یخچال، فاسد شدن مواد غذایی، خالی شدن گاز یخچال، خاموش نشدن لامپ، آسیب دیدن کمپرسور و برفک زدن یخچال اشاره کرد. از این نظر در صورت بروز مشکل در قسمت های مختلف درب، باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات آن اقدام کرد. در ادامه مطلب به تعمیر برخی از اجزای درب یخچال سامسونگ اشاره می کنیم.

تعمیر لولای درب یخچال سامسونگ

لولا در قسمت های پایین و بالای درب قرار گرفته و علاوه بر وصل کردن درب به یخچال، امکان باز و بست مناسب آن را نیز فراهم می کند. خرابی لولاها یکی از رایج ترین خرابی های مربوط به درب یخچال می باشد. در صورت خرابی لولاها معمولاً درب یخچال یا بسته نمی شود و یا اینکه به طرز مناسبی لبه های یخچال را پوشش نمی دهد. فرسودگی لولا، شکستگی و تنظیم نبودن آن، برخی از خرابی های مرتبط با لولا می باشند. چنانچه مشکل لولا مربوط به تنظیم نبودن آن باشد در این صورت نیازی به تعمیر درب یخچال سامسونگ نیست و با تنظیم پیچ های لولا مشکل برطرف می شود. اما شکستگی و فرسودگی لولا از مشکلاتی است که تنها با تعویض لولای درب برطرف می شوند.

تعمیر فرورفتگی درب یخچال سامسونگ

جا به جایی های غیراصولی و برخورد اجسام به درب یخچال باعث ایجاد فرورفتگی هایی بر روی آن می شود. این فرورفتگی ها گاهی سبب می شود درب یخچال سامسونگ به درستی بسته نشود. هر چند که وجود آنها، به طور قابل توجهی زیبایی دستگاه را کاهش می دهد. باید توجه داشت که در برخی از مواقع امکان تعمیر فرورفتگی درب یخچال با استفاده از دستگاه های پیشرفته و خاص امکان پذیر است. اما اگر میزان فرورفتگی زیاد بوده و یا در قسمت های کناری درب باشد در این صورت امکان تعمیر درب یخچال سامسونگ وجود ندارد و بهترین کار، تعویض کلی درب می باشد.

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

از عواملی که باعث بسته نشدن درب یخچال فریزر یا چفت نشدن آن می شود، خرابی لاستیک یا درزگیر است.  لاستیک درب یخچال که در تمامی مدل ها وجود دارد، دور تا دور درب یخچال را فراگرفته و با خاصیت آهن ربایی خود باعث می‌شود که درب یخچال محکم به بدنه چسبیده و از خروج هوای سرد جلوگیری شود. چنانچه لاستیک درب خراب شود، درب کاملا با بدنه کیپ نمی شود و کاربر معمولاً در بخشهایی از دستگاه شاهد جمع شدن برفک خواهد بود. در چنین شرایطی باید برای تعمیر درب یخچال سامسونگ اقدام کرده و لاستیک آن را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر درب یخچال سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ با بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ، تخصصی ترین خدمات را به هموطنان عزیز ارائه می کند. واحد تعمیرات نمایندگی سامسونگ، با تیمی مجرب و کارآزموده در تمامی ایام هفته و در هر ساعت از ایام روز آماده پذیرش درخواست های شما عزیزان می باشد. تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور یخچال، شارژ گاز، تعمیر درب، تعمیر برد الکتریکی یخچال، تعویض ترموستات و تعمیر المنت از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشند. چنانچه متقاضی هر یک از این خدمات می باشید کافی است با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید. کارشناسان در اسرع وقت تعمیرکاران را به محل مورد نظر شما اعزام می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =