دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش رجیستر کردن گوشی سامسونگ

رجیستر کردن گوشی سامسونگ یکی از اقداماتی است که پس از خرید دستگاه باید انجام دهید. پس از اجرای طرح ریجستری موبایل، بسیاری از برندها مشمول این طرح قرار گرفتند که سامسونگ یکی از آنها است. بنابراین خریداران این برند گوشی باید پس از خرید مدل گوشی مورد نظر، دستگاه خود را با شماره سیم کارت خود ثبت کنند. برای رجیستر کردن گوشی‌های سامسونگ باید ابتدا شماره IMEI آن را داشته باشید. برای دریافت این کد هم می توانید به برچسب روی جعبه مراجعه کنید و هم می توانید از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۶#* در تلفن خود، کد IMEI را مشاهده کنید.

اگر گوشی شما تک سیم کارته باشد تنها یک شماره سریال نمایش داده می شود اما چنانچه قابلیت دو سیم کارت داشته باشد، دو شماره مختلف را مشاهده می کنید. برای ریجستری کردن موبایل سامسونگ شما می توانید از دو طریق اقدام کنید. یکی استفاده از کد USSD و دیگری ورود به است. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که به تازگی گوشی خریده اید با ما همراه باشید تا هر دو روش را به شما آموزش دهیم.

رجیستر کردن گوشی سامسونگ

برای ثبت گوشی در ، ابتدا وارد سایت شوید. با ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه فعال سازی کلیک کنید. صفحه ای جدید باز شده و از شما می خواهد اطلاعات گوشی را وارد کنید. شماره موبایل و IMEI دستگاهی که خریده‌اید به همراه کد فعالسازی را در محل‌های مشخص درج کنید. پس از آن برای رجیستر کردن گوشی سامسونگ گزینه فعالسازی را بزنید. توجه نمایید که شماره تلفن وارد شده به عنوان مالک دستگاه شناخته می شود. اگر گوشی موبایل شما دو سیم کارته است برای فعال سازی دستگاه، همراه با کد فعال سازی ارایه شده گوشی، شناسه ۱۵ رقمی IMEI یکی از اسلات‌ها را نیز فعال نمایید. با این کار، شناسه سایر اسلات ها نیز فعال می شوند.

آموزش رجیستر کردن گوشی سامسونگ از طریق کد USSD

روش دیگر برای ریجستر کردن موبایل استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* است. با شماره گیری این کد، عدد ۲ یعنی فعال سازی را ارسال کنید. پس از آن شناسه IMEI دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید و SEND را بزنید. در مرحله بعدی از رجیستر کردن گوشی سامسونگ باید شماره سیم کارت خود را وارد کرده و ارسال کنید.

در مرحله ششم باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمی شود. در مرحله آخر، سامانه با نمایش شماره سیم کارت و IMEI  از شما می خواهد در صورت صحیح بودن اطلاعات آن را تأیید کنید. ارسال عدد ۱، به منزله تأیید اطلاعات است. در آخر پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =