نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش مرتب سازی کانال های تلویزیون

پس از خریداری و تهیه تلویزیون، نخستین کاری که می‌بایست توسط کاربر انجام پذیرد، جستجو و مرتب سازی کانال های تلویزیون است. مرتب کردن کانال های تلویزیون شامل مواردی چون حذف کانال های ناخواسته، ویرایش نام سرویس ها یا تغییر ترتیب کانال های دیجیتال ذخیره شده در تلویزیون است. اگر شما نیز جزو آندسته از کاربرانی هستید که به تازگی اقدام به تهیه یک دستگاه تلویزیون کرده‌اید و در مرتب سازی کانال های تلویزیون به مشکل برخورده‌اید می‌توانید با مراجعه بخش های بعد، آموزش های مرتبط با این کار را دریافت نمایید. در صورتی که در روند مرتب سازی کانال ها با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مرتب سازی کانال های تلویزیون

جهت مرتب سازی کانال های تلویزیون – کانال های دیجیتال تلویزیون- مسیر زیر را دنبال نمایید:

دکمه HOME را فشار دهید، سپس تنظیمات، تنظیم کانال، تنظیم دیجیتال، موج یابی دیجیتال، ویرایش فهرست برنامه را انتخاب کنید.

در این مرحله از مرتب سازی کانال های تلویزیون می‌بایست برنامه‌ای را که می‌خواهید به موقعیت جدید انتقال دهید، انتخاب کنید.

موقعیت جدیدی که می‌خواهید برنامه منتخب را به آن انتقال دهید انتخاب نمایید.

جهت مرتب سازی کانال های تلویزیون – کانال های آنالوگ تلویزیون- مسیر زیر را دنبال نمایید:

دکمه HOME را فشار دهید، سپس تنظیمات، تنظیم کانال، تنظیم آنالوگ، مرتب کردن برنامه ها را انتخاب کنید.

برنامه‌ای را که می‌خواهید به موقعیت جدید انتقال دهید، انتخاب کنید.

در این مرحله از مرتب سازی کانال های تلویزیون می‌بایست موقعیت جدیدی که می‌خواهید برنامه منتخب را به آن انتقال دهید انتخاب نمایید.

نکته مهم در مرتب سازی کانال های تلویزیون

در زمان ارسال شبکه ها از فرستنده های تلویزیونی یک شماره شناسایی به ترتیب، به هر شبکه اختصاص داده می شود؛ برای مثال به شبکه یک، شماره یک، به شبکه دو، شماره ۲ الی آخر…. . در صورتی که کاربر بخواهد به همان ترتیب کانال های تلویزیون را دریافت کند، کافی است تا در منو دستگاه مبدل دیجیتال -تنظیمات گیرنده دیجیتال-، گزینه «مرتب سازی بر اساس LCN “یا sort by LCN» را انتخاب کند.

باید توجه داشت که برخی از دستگاه‌های مبدل، فاقد این گزینه هستند. در این گونه دستگاه‌ها می‌بایست مرتب سازی کانال های تلویزیون به صورت دستی انجام شود. البته گزینه دیگری نیز به نام LCN روشن یا خاموش هم وجود دارد که درآنجا LCN روشن را انتخاب کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش مرتب سازی کانال تلویزیون»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =