نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام انتخاب گارانتی لوازم منزل چه باید پرسید؟

قبل از تهیه اولین طرح گارانتی لوازم منزل، موارد زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید. در اینجا ۱۰ سوال وجود دارد که هنگام مقایسه گزینه های خود، از خود و ارائه دهنده بپرسید.

خرید ضمانت نامه خانگی برای پوشش لوازم اصلی و اجزای سیستم (یخچال، ماشین ظرفشویی، سیستم ورودی درب گاراژ، واحد تهویه مطبوع و غیره) می تواند مشکل باشد. شما باید بین گزینه های ضمانت، حق بیمه، کسورات، شرایط و ضوابط هر یک از آنها تعادل ایجاد کنید. در پایان روز، آنچه واقعاً می خواهید این اطمینان است که در مواقع ضروری، شما و خانواده خود در امنیت، راحتی و کمترین ناراحتی رنج خواهید برد.

در گارانتی خانه باید به دنبال چه چیزی باشید؟ هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد و هیچ راه حل گارانتی خانگی برای همه وجود ندارد. مانند سایر سرمایه گذاری های خود، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود انجام دهید این است که تا حد ممکن با آمادگی کامل وارد مذاکره شوید. بنابراین ما این فهرست سوالات را جمع آوری کرده ایم تا قبل از متعهد شدن به قرارداد ضمانت خانه از شما بپرسیم تا به شما در درک بهتر نیازها، انتظارات، رزروها و نگرش های خود نسبت به آنچه خانه را خانه می کند، کمک کنیم.

  1. لوازم خانگی شما قبلاً چقدر فرسودگی دارند؟

لوازم خانگی به یک دلیل وجود دارد: زندگی ما را آسان تر می کند و این به معنی انجام کارهای کثیف است (به معنای واقعی کلمه، در مورد ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی). برخی از ما بیشتر از دیگران از آنها استفاده می کنیم و سن در طول سال افزایش می یابد، اما تا زمانی که از لوازم خود مطابق دستورالعمل سازنده استفاده می کنید، ضمانت نامه خانگی می تواند به شما کمک کند دستگاه های خود را بدون نگرانی از هزینه تعمیر یا تعویض غیرمنتظره کار کنید. اگر اجزای اصلی دستگاه یا سیستم شما به دلیل استفاده عادی شما خراب شود، ضمانت نامه خانگی می تواند هزینه های بازگشت به وضعیت کار را تأمین کند.

  1. آیا قصد دارید به زودی لوازم خانگی خود را ارتقا یا تعویض کنید، حتی اگر آنها هنوز در حال کار هستند؟

لوازم و سیستم های جدید دارای ضمانت های سازنده هستند که از حفاظت بسیار خوبی برخوردار هستند، با این حال، تمام می شوند و مخصوص واحد هستند. گارانتی لوازم منزل می تواند چتر حفاظتی بیشتری برای خانه شما برای پوشش چندین دستگاه و سیستم ارائه دهد. بعلاوه، برخی از شرکتها، به عنوان مثال American Home Shield، برنامه هایی مانند برنامه تخفیف لوازم خانگی را ارائه می دهند که می تواند در خرید لوازم برقی جدید و نام تجاری شما صرفه جویی کند.

  1. آیا از هرگونه شرایط یا مشکل از قبل موجود در لوازم خانگی خود بدون توجه به آن مطلع هستید؟

شرکت های گارانتی کننده لوازم منزل می خواهند به شما کمک کنند تا خانه خود را در شرایط سالم نگه دارید، اما ممکن است محدودیت هایی برای رسیدگی به برخی شرایط قبلی وجود داشته باشد. با ارائه دهنده بالقوه خود مشورت کنید.

  1. آیا اجزای ضروری بر روی وسایل شما (به عنوان مثال یخ ساز یخچال شما، لوله کشی سیستم HVAC شما) وجود دارد که ممکن است تحت ضمانت خاصی قرار نگیرند؟

لوازم امروزی ماشینهای پیچیده ای هستند که دارای قطعات و قطعات در حال تکامل هستند. با این حال، آنها هنوز اساساً برای انجام وظایف ضروری به بخشهای اصلی اصلی تکیه می کنند. این قطعات چیزی هستند که نیاز به حفاظت دارند و اغلب می توانند گرانترین تعمیر را داشته باشند. گارانتی لوازم منزل شما باید شامل این اجزای اصلی باشد.

  1. چگونه یک ضمانت نامه خاص بیمه نامه مالکان خانه شما را تکمیل می کند؟

بیمه خانه برای مواردی که ممکن است اتفاق بیفتد (آتش سوزی، سیل، بلایای طبیعی و غیره) محافظت بسیار خوبی برای خانه شما محسوب می شود. با این وجود، حفاظت از مواردی که اتفاق می افتند چطور؟ به عنوان مثال، بالاخره کندانسور کولر گازی شما بیرون می دهد یا خشک کن لباس شما از خشک کردن لباس های شما خودداری می کند. داشتن یک برنامه گارانتی لوازم منزل برای همکاری در کنار بیمه لوازم منزل شما می تواند به شما کمک کند تا خانه شما یک مکان راحت و شاد باقی بماند.

  1. آیا یک گارانتی خانگی خاص به شما کمک می کند تا هزینه تعمیر و نگهداری معمول لوازم خانگی خود را پرداخت کنید؟

گارانتی لوازم منزل ممکن است خدمات پیشگیرانه معمول شما را پوشش ندهد، با این حال، ممکن است شما را برای عدم انجام آن اقدام جریمه کند. American Home Shield این کار را نمی کند. ما درک می کنیم شما مشغول هستید و این زمان از شما دور می شود. به همین دلیل است که می توانیم در صورت خرابی اجزای اصلی سیستم و دستگاه شما از استفاده معمولی به شما کمک کنیم.

  1. آیا یک گارانتی خانگی خاص به شما در پرداخت هزینه های قابل توجه کمک می کند؟

ضمانت نامه های خانگی برای پوشش قطعات و قطعاتی طراحی شده اند که برای سایش و فرسودگی معمولی طراحی شده اند. اگر آن استفاده عادی باعث صدمه به لوازم آرایشی می شود، باید تحت پوشش قرار بگیرید. با این حال، اگر به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده بیش از حد هیجان زده به در ماشین ظرفشویی شما آسیب برساند، تحت پوشش قرار نخواهید گرفت.

  1. آیا تعمیرات، خدمات یا لوازم خانگی بسیار جزئی هستند (به عنوان مثال اجاق مایکروویو شما) که شامل ضمانت خاصی نمی شوند؟

همه چیز بستگی به ارائه دهنده و قرارداد شما دارد. به عنوان مثال، برنامه گارانتی AHS خانه، هر قسمت از یخچال شما را پوشش می دهد. سایر شرکتها ممکن است پوشش دهها قسمت یا بیشتر را حذف کنند.

  1. سقف هزینه برای تعمیرات و تعویض که گارانتی شامل آن می شود چقدر است؟

این بستگی به ارائه دهنده آینده شما دارد، اما AHS برخی از رقابتی ترین سطوح پوشش را ارائه می دهد. در برخی موارد، AHS دو برابر یا حتی پنج برابر بیشتر از نظر پوشش جایگزین ارائه می دهد.

  1. چه موقع می توانید با ارائه دهنده گارانتی احتمالی خود ادعا کنید؟

ممکن است در حال حاضر لوازم برقی نیاز به تعمیر داشته باشید. ممکن است اکثر شرکت ها شما را مجبور کنند ۳۰-۶۰ روز منتظر بمانید تا بتوانید درخواست خدمات ارائه دهید. AHS یک دوره انتظار ۳۰ روزه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سه =