اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پیشنهاد سامسونگ برای رفع مشکل باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+

باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+ یه مشکل نرم افزاریه که باعث خالی ‌شدن باتری میشه. این مشکل نرم افزاری باعث میشه که هنگام قرار گیری گوشی در جیب، نمایشگر روشن و باتری گوشی بیهوده مصرف بشه. اینکه یه گوشی جدید مشکل نرم افزاری داره یا نداره، معمولا بعد از عرضه اون مشخص میشه. این مشکل توی گوشی های جدید سامسونگ و خصوصا گوشی  S10   کاربرا رو آزار میده و مقامات سامسونگ رو مجبور کرده که فکری به حال این موضوع بکنن.

اونچه مشخصه اینه که گوشی ‌های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از امکان روشن‌ کردن صفحه با دو لمس پیاپی بهره مند هستن. این قابلیت زمانی ‌که گوشی در جیب قرار داره، باید به ‌کمک حسگر مجاورت غیرفعال بشه؛ اما ظاهرا این اتفاق نمیوفته تا کاربران از روشن ‌شدن ‌های گاه‌ و‌ بی‌گاه نمایشگر درنتیجه‌ تماس با پایشان گلایه کنن. یکی از کاربران در انجمن ردیت ضمن اشاره به مشکل باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و  S10+این طور گفته که ویبره‌ های حاکی از پذیرفته ‌نشدن اثر انگشت باعث شده او از روشن‌ بودن نمایشگر در جیبش مطلع بشه.کاربری دیگه ای میگه وقتی گوشی رو رو به پای خود در جیب قرار میده، پای او صفحه رو روشن و آنلاک میکنه.

از آنجا که باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+ موجب روشن ‌شدن بیش ‌از ‌اندازه‌ نمایشگر و جلوگیری از به ‌خواب‌ رفتن دستگاه میشه، باتری دستگاه تحت‌تاثیر قرار میگره و زود خالی میشه؛ خصوصا در مواقعی که دوربین گوشی هم فعال میشه، به ‌دلیل تاریک ‌بودن فضای جیب، همه حسگر ها به ‌همراه دوربین فعال میشن و همین موضوع خودش مصرف باتری رو دو چندان میکنه.

حتما بخوانید   فن یخچال سامسونگ

باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+

سامسونگ فعلا برای حل مشکل باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+، صرفا غیر فعال ‌کردن گزینه ‌های روشن ‌شدن صفحه با لمس (Tap to Wake) و نمایشگر همیشه‌ روشن (Always on Display) رو توصیه کرده است.

اما این توصیه خیلی شبیه راه حل نیست و بیشتر شبیه اینه که خب حالا اگه از این قابلیت ها استفاده نکنین مگه چی میشه؟! در حالی که دستگاهی که ۱,۰۰۰ دلار قیمت داره، باید بی ‌نقص کار کنه و کاربر برای حفظ باتری نباید مجبور بشه از یک یا دو قابلیت فاکتور بگیره و اونو غیر فعال کنه. البته این رو هم باید بگیم که این مشکل درباره‌ همه کاربرا صدق نمیکنه و تقریبا تمامی گزارش‌های منتشر شده مربوط ‌به کاربران اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس در آمریکا بوده. بنابراین، احتمال داره مشکل باگ آزاردهنده در گلکسی S10 و S10+ به فیرمور منطقه‌ آمریکا محدود باشد که در این ‌صورت، سامسونگ میتونه از طریق به‌روزرسانی نرم ‌افزاری اونو برطرف کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =