نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی سامسونگ گلکسی S II

 

سامسونگ گلکسی S II یکی از بهترین گوشی های هوشمند جدید در بازار است. اولین چیزی که در مورد سامسونگ گلکسی S II صفحه ۴.۳ اینچی پلاس AMOLED سوپر است. این گوشی بسیار سبک، سریعتر و نازکتر از گلکسی S است. در واقع، سامسونگ گلکسی S II از پیشرفته ترین گوشی اندورید است.

 

طراحی- سامسونگ گلکسی S II

گلکسی S2 فقط ۸.۷ میلیمتر است. وزن آن ۱۱۶ گرم و باوجود صفحه نمایش ۴.۲ اینچی، این گوشی بسیار مناسب جیب است.

این گوشی با داشتن صفحه نمایش ۴.۲ اینچی پلاس AMOLED سوپر با یک صفحه شیشه ای نیز محافظت می شود. دوربین جلوی آن در سمت چپ بالا قرار دارد. این گوشی دارای دو کلید در پایین است. در دو طرف گوشی نیز کلید صدا و کلید قفل/ پاور می باشد.

 

عملکرد- سامسونگ گلکسی S II

چند دقیقه پس از استفاده از گلکسی S II، مطمئنا به این گوشی هوشمند علاقمند خواهید شد. پردازنده دو هسته ای براساس طراحی A9 کورتکس ARM با سرعتی حدود ۱ گیگاهرتز تا ۱.۲ گیگاهرتز است. کیفیت صدا از اسپیکرد بدون هدفون بسیار چشمگیر می باشد.

 

عمر باتری – سامسونگ گلکسی S II

عمر باتری با وجود بارگیری بالای تکنولوژی که با این دستگاه موبایل همراه است بسیار چشمگیر می باشد. یک بار شارژ ممکن است تا ۴۸ ساعت کار کند. این عملکرد بسیار چشمگیر است اما از آیفون جدید ۴s عقب مانده است.

 

دوربین – سامسونگ گلکسی S II

دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسل است. با وجود دوربین ۸ مگاپیکسلی، دیگر نیازی به حمل دوربین جداگانه نخواهید بود. با این دوربین می توان کارهای شخصی سازی زیادی را انجام داد. به عنوان مثال ، با این دوربین حالت های وضوح، صحنه و تصویربرداری، ISO، کنتراست، تراز سفیدی را می توان تنظیم نمود و برخی از عوارض جانبی را نیز اضافه کرد. فیلمبرداری با دوربین سامسونگ گلکسی S II بهتر از هندی کم سونی ست.

 

سیستم عامل – سامسونگ گلکسی S II

سامسونگ گلکسی S II با اندروید ۲.۳ اجرا می شود. با اینحال، سامسونگ دارای سیستم عامل UI است که تجربه کاربری بهتری دارد. از دید ما، این گوشی هوشمند مطمئنا با بسیاری از گوشی ها رقابت می کند.

 

سامسونگ گلکسی S II یکی از باریک ترین دستگاه های موجود در بازار است. ضخامت این گوشی هوشمند ۸.۴۹ میلی متر (۰.۳۳ اینچ) است. این گوشی از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر خراشیدگی ساخته شده است که با نگه داشتن دستگاه تلفن همراه متوجه این کیفیت خواهید شد. اگرچه سامسونگ گلکسی S II تقریبا پلاستیکی است، اما کل این گوشی از بالا تا پایین با کیفیت می باشد. نکته مهم در مورد کیس تمام پلاستیک این است که روی این گوشی گرد و غبار جمع می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =